aprilia rs 250

Ging jij niet plat bij de MFMM?
Ik zou voorzichtig doen als ik jou was :)


dat was een RSV Mille?


Enneh ik had het natuurlijk niet over mezelf die daniel eruit rijd, ik kan er nog geen drol van :)

maar als daniel gewoon goede kritiek gaf zoals meer onderhoud en snellere slijtage, dan kan ik het begrijpen. maar gewoon afzeiken kan iedereen, dus deed ik dat ook maar. Ik heb op een 4 takt en mijn eigen 2 takt gereden, en vind 2 takt gewoon leuker rijden. het geluid van een 4 takt is mooier als er een leuke demper (akra ? ;)) onder ligt, maar mijn rs klinkt toch echt niet als een scooter.

Veder lok je het natuurlijk lekker uit als je in een rs250 topic de rs gaat bashen.

achja miss volgende zomer keer afspreken, kunnen we elkaar misschien nog verassen qua prestaties.
 
Laatst bewerkt:
dat was een RSV Mille?


Enneh ik had het natuurlijk niet over mezelf die daniel eruit rijd, ik kan er nog geen drol van :)

maar als daniel gewoon goede kritiek gaf zoals meer onderhoud en snellere slijtage, dan kan ik het begrijpen. maar gewoon afzeiken kan iedereen, dus deed ik dat ook maar. Ik heb op een 4 takt en mijn eigen 2 takt gereden, en vind 2 takt gewoon leuker rijden. het geluid van een 4 takt is mooier, maar mijn rs klinkt toch echt niet als een scooter.
Nee dit is lekkere en goed onderbouwde kritiek.... _O-
Ik deed precies hetzelfde, ik gaf gewoon m'n mening :W

Oh en trouwens:
Rs125
Rs50

Ik moet je eerlijk bekennen.... Ik hoor 't verschil niet echt _O- :W
 
Laatst bewerkt:
had me bericht al wat ge edit, ik kan jou ook een 4 takt laten horen die klinkt als een stofzuiger.
daarbij zei ik zelf al dat ik ook liep te zeiken lees: "maar gewoon afzeiken kan iedereen, dus deed ik dat ook maar."

overigens bevat die laatste post inderdaad goede en opgebouwde kritiek ja.
 
Dan nog, 't is en blijft een 2-takt. Oftewel het 2-takt geluid zal je altijd houden.
Leuk weetje trouwens, m'n brommer (yamaha tzr) was groter dan de Rs125 :X :W

Als ik ze ook zie rijden op de dijk.... Net brommers, zo klein :X
Puur mijn mening. Over het onderhoud hoef ik het niet te hebben, dit kun je met de zoekfunctie wel uitvogelen ;)
 
De ts heeft het btw ook over een RS250 op 25kw.
En dat is in mijn meening en beetje een beroerde combi, omdat die motor zo ontzettend geknepen word.

Mijn baas heeft er ook één en ik heb rij er ook wel eens mee, maar dat rijd gewoon super echt heel leuk.
 
Dan nog, 't is en blijft een 2-takt. Oftewel het 2-takt geluid zal je altijd houden.
Leuk weetje trouwens, m'n brommer (yamaha tzr) was groter dan de Rs125 :X :W

Als ik ze ook zie rijden op de dijk.... Net brommers, zo klein :X
Puur mijn mening. Over het onderhoud hoef ik het niet te hebben, dit kun je met de zoekfunctie wel uitvogelen ;)


da's toch ook juist het hele punt? kleine wendbare racers?
heb juist de rs gekocht omdat mensen zeggen dat hij zo fijn stuurt.
kan ook een busa gaan rijden. lekker vlot rechtdoor maar ook een bakbeest, en 't lijkt me niet echt makkelijk sturen.

en aan het geluid doe je weinig, ook maar een kwestie van smaak.
 
De ts heeft het btw ook over een RS250 op 25kw.
En dat is in mijn meening en beetje een beroerde combi, omdat die motor zo ontzettend geknepen word.

Mijn baas heeft er ook één en ik heb rij er ook wel eens mee, maar dat rijd gewoon super echt heel leuk.


tsja op 25 kw zou ik ook niet doen. maar dan nog vroeg de OP of dat slecht was, waarop hij het antwoord kreeg koop een "echte" motor. nee, daar heeft de OP wat aan.
 
da's toch ook juist het hele punt? kleine wendbare racers?
heb juist de rs gekocht omdat mensen zeggen dat hij zo fijn stuurt.
kan ook een busa gaan rijden. lekker vlot rechtdoor maar ook een bakbeest, en 't lijkt me niet echt makkelijk sturen.

en aan het geluid doe je weinig, ook maar een kwestie van smaak.

Een Rs stuurt heel erg makkelijk vanwege zijn gewicht.

Mijn soes 400, staat ook puur op het sturen afgesteld.
Nou als er één motor is die makkelijk stuurt dan is het de soes wel, terwijl de kawa lichter is. ;) :}
 
tsja op 25 kw zou ik ook niet doen. maar dan nog vroeg de OP of dat slecht was, waarop hij het antwoord kreeg koop een "echte" motor. nee, daar heeft de OP wat aan.

de TS bedoel je denk ik... OP is OpeningsPost. :P

TS is Topic Starter.

Ja ach sommige kunnen geen normaal antw. geven.
 
dat was een RSV Mille?


Enneh ik had het natuurlijk niet over mezelf die daniel eruit rijd, ik kan er nog geen drol van :)

maar als daniel gewoon goede kritiek gaf zoals meer onderhoud en snellere slijtage, dan kan ik het begrijpen. maar gewoon afzeiken kan iedereen, dus deed ik dat ook maar. Ik heb op een 4 takt en mijn eigen 2 takt gereden, en vind 2 takt gewoon leuker rijden. het geluid van een 4 takt is mooier als er een leuke demper (akra ? ;)) onder ligt, maar mijn rs klinkt toch echt niet als een scooter.

Veder lok je het natuurlijk lekker uit als je in een rs250 topic de rs gaat bashen.

achja miss volgende zomer keer afspreken, kunnen we elkaar misschien nog verassen qua prestaties.

ja die hoor gewoon al tijden aankomen als je bij hoevelaken staat het ola :P
 
Een Rs stuurt heel erg makkelijk vanwege zijn gewicht.

Mijn soes 400, staat ook puur op het sturen afgesteld.
Nou als er één motor is die makkelijk stuurt dan is het de soes wel, terwijl de kawa lichter is. ;) :}

heel makkelijk.. extreem makkelijk.. toen ik op mijn suzuki stapte had ik echt moeite om hem ineens goed plat te gooien..

achja.. eerste dag zonder regen gewoon die kneeslider weer de grond laten kussen })
 
da's toch ook juist het hele punt? kleine wendbare racers?
heb juist de rs gekocht omdat mensen zeggen dat hij zo fijn stuurt.
kan ook een busa gaan rijden. lekker vlot rechtdoor maar ook een bakbeest, en 't lijkt me niet echt makkelijk sturen.

en aan het geluid doe je weinig, ook maar een kwestie van smaak.
Zo wendbaar vind ik hem niet :N
 
naja dan zal deze "Praatjesmaker" wel stil zijn

nog 1 ding dan, zou jij me kunnen quoten waar ik jou "uitdaag"
of zelfs maar dat "IK" jou eruit rij?

hier doel ik dus op :)

Oh trouwens, allemaal even meelachen in dit topic O-) DanielV in "aprilia rs 250"

"zelfs 600 en 1000cc supersport hebben moeite om een 125 bij te houden (in bochten)
Heerlijk om een zx-10 buitenom voor bij te steken"


_O- :N _O- :W


Maar de mooiste is toch wel diegene die pas 1000 km heeft gereden en nu al 600/1000cc's uitdaagt voor een dijkenritje _O-

* DanielV pakt zichzelf bij elkaar nadat 'ie van het lachen van de stoel is gevallen _O-


ach, ben blij dat ik je nog aan het lachen heb kunnen maken :)
 
grappige is dat verder iedereen die erop reageert in dat topic eigelijk wel zegt dat een 125 hard door de bochten gaat. :)

of heb ik nu weer te veel praatjes? ;)
 
naja dan zal deze "Praatjesmaker" wel stil zijn

nog 1 ding dan, zou jij me kunnen quoten waar ik jou "uitdaag"
of zelfs maar dat "IK" jou eruit rij?
Dat maakte ik op uit je volgende post:

sukkel.

beetje op je pikkie getrapt omdat je er vierkant uitgereden word in de bochten?. ja tuurlijk op het rechte stuk het gas open gooien win je wel met een paar honderd cc meer. maar in de bochten, waar motorrijden echt tot z'n recht komt gaat er toch weinig boven een 2 takt racer.
Hoe weet jij dat dan weer? Je hebt namelijk nog maar 0,0 ervaring en wordt al bestempeld als "praatjesmaker" :W


laat ook maar.
Las wel wat er eerst stond :+
Ik haal zo'n 130-135 km/u op het klaverblad (teller) en rijd m'n steppie's dan nog niet aan de grond. Jij wilt beweren dat je er met (ongeveer) 145-150 km/u over heen kan vliegen met een Rs125? No f*cking way mate :N :W


grappige is dat verder iedereen die erop reageert in dat topic eigelijk wel zegt dat een 125 hard door de bochten gaat. :)

of heb ik nu weer te veel praatjes? ;)
We zullen het volgend jaar zomer wel eens in het echt zien, praatjesmaker :W
 
Las wel wat er eerst stond :+
Ik haal zo'n 130-135 km/u op het klaverblad (teller) en rijd m'n steppie's dan nog niet aan de grond. Jij wilt beweren dat je er met (ongeveer) 145-150 km/u over heen kan vliegen met een Rs125? No f*cking way mate :N :W

ik had het niet over jou mootr, want jij hebt je stepjes verhoogt.. ;) Ik rij met de soes op klaverblad hoevelaken met 130 met duo mijn stepje aan de grond..
 
Dat maakte ik op uit je volgende post:Hoe weet jij dat dan weer? Je hebt namelijk nog maar 0,0 ervaring en wordt al bestempeld als "praatjesmaker" :WLas wel wat er eerst stond :+
Ik haal zo'n 130-135 km/u op het klaverblad (teller) en rijd m'n steppie's dan nog niet aan de grond. Jij wilt beweren dat je er met (ongeveer) 145-150 km/u over heen kan vliegen met een Rs125? No f*cking way mate :N :WWe zullen het volgend jaar zomer wel eens in het echt zien, praatjesmaker :W


sorry je quote een post, maar ik lees hem 5 keer door en zie nergens wat jij beweert?

maakt ook veder niet uit, zou graag een keer dat dijkje rijden :W
 
Laatst bewerkt:
*Zucht* :o
blijven we nou door gaan, en blijven we nou happen?
Dit is topic vervuiling aan het worden. :P

Maar wel leuk om te lezen... 2 bochtenkoningen, en 1 wannabe. _O-
 
Laatst bewerkt:
*Zucht* :o
blijven we nou door gaan, en blijven we nou happen?
Dit is topic vervuiling aan het worden. :P

Maar wel leuk om te lezen... 2 bochtenkoningen, en 1 wannabe. _O-
ik stop er ook mee.. ga er maar vanuit dat je met een kleinere balhoofdshoek harder en sneller kan insturen, en dat je met een kortere wielbasis meer grondspeling heb, dan mag jij zeggen over welke fietsen ik heb heb.. en ook waarom dat zo is..
 
Terug
Bovenaan Onderaan