aprilia rs 250

ik stop er ook mee.. ga er maar vanuit dat je met een kleinere balhoofdshoek harder en sneller kan insturen, en dat je met een kortere wielbasis meer grondspeling heb, dan mag jij zeggen over welke fietsen ik heb heb.. en ook waarom dat zo is..

OCC choppers. :+
 
OCC choppers. :+
een sm wint het toch qua hellingshoek :P

IMG_1289.jpg
 
tis mooi weer 'k ga maar eens m'n ervaring van 0,0 omhoog gooien :D
Is goed man, veel plezier hé
Even zwaaien naar 't vogeltje :W
full



Kon het niet laten O-)


@ TS; ga lekker testrijden, dan weet je wie wat bedoelt en waarom :) Ik blijf erbij, je eigen mening over je motor is toch het belangrijkste :) Zolang jij je er maar goed bij voelt ;)



Nu stop ik ook :W :W :W

 
Is goed man, veel plezier hé
Even zwaaien naar 't vogeltje :W
[afbeelding]


Kon het niet laten O-)


@ TS; ga lekker testrijden, dan weet je wie wat bedoelt en waarom :) Ik blijf erbij, je eigen mening over je motor is toch het belangrijkste :) Zolang jij je er maar goed bij voelt ;)



Nu stop ik ook :W :W :W

en zolang je lekker rijd ;)
 
ik snap het niet zo waarom je boos wordt, je vraagt letterlijk of een RS250 op 25kw nog een beetje rijdt...

dan geven wij je als antwoord dat dat eigenlijk niet goed rijdt nee, en dat je beter een andere motor kan nemen, of een RS125.

met mijn zin, koop toch een echte motor man bedoelde ik het niet afkrakend, maar meer als goede raad, meer allround motor, met meer koppel en wat grotere afmetingen waar je ook relax zorgeloos mee kunt touren.. ieder zn ding natuurlijk.

niet meteen zo boos worden ;)
 
ik vond mijn rs250 op 25kw niet erg prettig rijden. sterker ik heb het zo'n 10 minuten volgehouden omdat ik het levensgevaarlijk vond. RS-jes zijn overigens wel heerlijke fietsen!! bochtensnelheid is ongelooflijk en remmen doen ze als geen ander!! Power wen je erg snel aan en zou het meer als een motor voor erbij zien dan je primaire motor. Rijdt nu een SP-2 en heb mn RS nog 6maanden dr naast gehad. Motor als SP-2 lijkt bij overstappen ineens een slagschip (alles heeft zn voordelen hoor ;))

dat gezeik over 25kw slecht voor je blok is onzin. Je bent op toeren geknepen. Motormanagement en je oliepomp werken gewoon normaal! oliepomp en benzine worden op een normale manier afgegeven. Alleen als je RS in dat toerengebied waardeloos is afgestelt kan het fout gaan.

Ik zou eerder voor een 125cc gaan 25kw of en 250cc onbegrensd (op eigen risico)
 
2-Takt is zekers leuk, ik heb ooit een Yamaha RD 250 gehad, daar kon je heerlijk mee scheuren. Dat hoge gilgeluid in de powerband vond ik fantastisch. :9
 
toch leuk dat er nog aardig wat positieve posts over 2 takt worden gepost!

@nils89: was niet echt tegen jou bedoelt hoor, meer tegen de gasten die het woord brommer durven te gebruiken. :X

k had eerlijk gezegd niet vewacht dat dit topic nog zo een vervolg zou hebben. :)

nogmaals bedankt, me keuze staat nu behoorlijk vast, een 250 moet en zal er zijn, niet in mijn 25 kw periode, maar daarna.
Voor in mijn 25 kw periode koop ik dan maar een oude 4 takt fiets (misschien sla ik mijn 25 kw periode zelfs wel over :X )
 
toch leuk dat er nog aardig wat positieve posts over 2 takt worden gepost!

@nils89: was niet echt tegen jou bedoelt hoor, meer tegen de gasten die het woord brommer durven te gebruiken. :X

k had eerlijk gezegd niet vewacht dat dit topic nog zo een vervolg zou hebben. :)

nogmaals bedankt, me keuze staat nu behoorlijk vast, een 250 moet en zal er zijn, niet in mijn 25 kw periode, maar daarna.
Voor in mijn 25 kw periode koop ik dan maar een oude 4 takt fiets (misschien sla ik mijn 25 kw periode zelfs wel over :X )

ik noem me eigen motor ook fiets of brommer hoor :9
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan