Aprilia rs125/honda cbr 125r (evt. opknapper!)

Bike_Explorer

MF veteraan
4 jun 2012
2.913
2
-
Hallo allemaal,

Mijn project voor de Savage loopt ten einde, en die zal binnenkort de verkoop ingaan.
Nu ben ik alvast opzoek naar een 125cc sportmotor. Hoeft niet per se 11kw te zijn, want dat begrens ik anders zelf wel.

Eventueel wil ik mijn savage wel ruilen voor een 125cc, zit nog wel wat werk aan, maar dat is allemaal goed te doen. Verder heb ik gewoon zin in iets nieuws.

De aprilia rs125 lijkt mij een leuke motor, dus ook als opknapper ben ik er geïnteresseerd in, en als je een honda cbr125r voor een aantrekkelijke prijs hebt bied ik daar ook op.
Heb max. 1500euro over voor de cbr, en max. 1000euro over voor de RS.

Een andere 125cc ben ik ook geÏnteresseerd in (ook eventueel als opknapper), als het maar een sportmodel is en geen crosser.

Groetjes
 
Die van mij staat tekoop ik hoor het wel mocht je interesse hebben
een Aprilia 125 rs replica
22 kw
bouwjaar 1999 goed onderhouden.
(km stand: 13.428
30 pk,
139 kilo,
1 cilinder.
Achterband is recent vervangen, voorband is nog voldoende.
Nieuwe voor remlijding opgezet.
Ketting en tandwielen zijn goed onderhouden.
Accu is pas opgeladen is starten en lopen! Lichten werken pervect.
Prijs is 1.650
Is opstapen en rijden maar, hoeft niets meer aan gedaan te worden alleen begrenzen eventueel :)
Prijs is vast
nx1d04.jpg

2yke4bc.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties, maar moet zoiezo een complete motor zijn en geen losse onderdelen. De motor die BOBBY aanbied is een leuk ding, alleen voor een RS125 wil ik het budget een beetje rond de 1000 euro houden.

Duurt zoiezo nog een paar maanden voor ik me A'tje heb, wil eerst B rijbewijs afronden.
 
Oke, ik las al dan je er 1000 voor over had maar de motor is hele maal compleet en hoeft niets aan gedaan te worden :)
Succes verder met je zoek tocht! en het behalen van je rijbeweis :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan