Aprilia RS125 te klein?

Gulli_R6

Rookie
22 jul 2002
13
0
Rotterdam
Ik ben op zoek naar een leuke 125cc fiets (ivm klein rijbewijs) en toen viel mijn oog op de Aprilia RS 125. Nou heeft iemand mij verteld dat ik hier misschien te groot voor ben. Ik ben 1,83m maar erg licht. Heeft iemand ervaring hiermee en kan ik dan misschien een 250 nemen of zou het gewoon moeten lukken?
 
125 en 250 zijn even groot!

jij past makkelijk op een 125, tenzij jouw knieen terhoogte van mijn bovenbenen zitten :+
 
Je bent maar 1.83 m dus je past er makkelijk op.
Als je nu 2 m was dan werd het een ander verhaal.
Waarom kies je voor een 125 cc :?
Moet je 25 Kw rijden :?
 
Euhm, ik dacht toch dat een rs250 wat groter was :?


wel qua banden en frame breedte, niet qua wielbasis en hoogte, dus zal de zit ook wel gelijk zijn.

Viel mij trouwens van de week op, toen er 1 achter me reed, dat die zo'n kleine voorkap heeft (lees smal) net een brom.... :+
 
ik ben zelf 1.83 en ik ben van het weekend bij van vugt geweest in lissebroek ( www.125cc.nl ) hij heeft meerdere merken en modellen. Best leuke dingen die 125 cc en zeker niet duur zeker als je motor een speelje is en niet een woon/werkverkeersvervoermiddel want ik denk dat ze niet gemaakt zijn om daar constant op 140/150 km/h over de snelweg te boenderen al zou het wel moeten kunnen maar leuk is het niet, eerder over de dijken en binnendoor.

Vanaf 1500 euro koop je al een af1.
 
Als je 1.83m bent pas je makkelijk op een RS125!!
Heb zelf ook op een 125 gereden en dat gaat gewoon goed.

Inderdaad moet je er niet veel mee op de snelweg rijden met 140/150, dan houd ie het niet al te lang vol ... bij die snelheid draai je al een dikke 10.000 rpm
 
Ja gaat makkelijk met jou lengte op een RS125...
Ik heb er ook één en ik ben zo'n 1.86 ofzo..
Niks aan de hand dus. En ik raad em zeker aan voor klein rijbewijs, echt een leuk stuurfietsje!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan