Aprilia RS250 divers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duc848

MF'er
5 jan 2009
73
0
Goor
Diverse delen voor de RS250.

De foto's zeggen genoeg.

Doe een bod voor de hele zooi.

Foto-4HWHDQIV-D.jpg


Foto-TQCPFF6A-D.jpg


Foto-GHGOI6FB-D.jpg


Foto-PNRFQND3-D.jpg


Foto-WZ7VLMBD-D.jpg
 
Hoi Loek, zou je wel willen he een RS kuip op die Suzuki van je. *D
Maar jij kan hem niet kopen, je rijd alles toch maar kapot. _O-

Heb je hem ondertussen al voor elkaar?
Grt, Cliff

Heb een tijd terug een RS kuip gehad. Die was sneller verkocht als dat jij er mee bezig bent:+
Als het goed is krijg ik rond de 11e nieuw/gebruikt kuipwerk binnen. Moeten nog even wachten met spuiten ivm kleurkeuze.
In het achterste gedeelte van het subframe achter zat een scheurtje, dat wordt nu gelast.
Beugel van een valdop was helemaal getordeerd, die heb ik vanmiddag even vakkundig recht gemaakt.
Dan moet ik nog hebben: Clip-on's (van niet nader te noemen merk;):P)
Rem schakel setje
Topkuipframe
Kuipruitje
Rempomp + remhandel

Zat te doen dus :')
Valt niet mee moet ik zeggen. Motorracen als hobby en een huis en schuur die je aan het verbouwen bent :X B|
Maar in 2010 ben ik dr weer bij hoor *O*

Hoe ver is de R6?
 
Heb een tijd terug een RS kuip gehad. Die was sneller verkocht als dat jij er mee bezig bent:+
Als het goed is krijg ik rond de 11e nieuw/gebruikt kuipwerk binnen. Moeten nog even wachten met spuiten ivm kleurkeuze.
In het achterste gedeelte van het subframe achter zat een scheurtje, dat wordt nu gelast.
Beugel van een valdop was helemaal getordeerd, die heb ik vanmiddag even vakkundig recht gemaakt.
Dan moet ik nog hebben: Clip-on's (van niet nader te noemen merk;):P)
Rem schakel setje
Topkuipframe
Kuipruitje
Rempomp + remhandel

Zat te doen dus :')
Valt niet mee moet ik zeggen. Motorracen als hobby en een huis en schuur die je aan het verbouwen bent :X B|
Maar in 2010 ben ik dr weer bij hoor *O*

Hoe ver is de R6?

Dan heb je toch wat meer schade als het eerst leek, dat is mooi kl.. :X

De R6 staat warm en wacht op de delen van een niet nader te noemen merk met de grote V..... :]
Ook een kuipensetje is besteld en verder nog even sparen en wachten tot we weer tijd hebben.
Zolang de boel nog uit elkaar ligt, is het ook net zo erg dat het weer steeds slechter wordt. '(
 
Kan het kloppen dat in dat zakje op de bovenste foto de moer van de achteras zit? En zou de eventuele nieuwe eigenaar van de hele zwik die dan kwijt willen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan