Aprilia RS250

Ik ga vrijdagmiddag proefrijden op de RS250 maar ik heb er nog een paar vraagjes over.
Eigenlijk lijkt het net een grote brommer, maar ja ik ben te klein voor een 600 cc. en een 400cc vind ik gedateerd...De 250 zit wel erg lekker en het gewicht is ook niet aan de zware kant.Maar als het ook rijd als een brommer....Kan iemand mij wat over de 250 vertellen of het iemand nog suggesties?


Ps ik rij nu gs 500

Groetjes Tamara

En? was het nog wat vrijdag middag?
 
We zijn dus afgelopen vrijdag middag wezen proefrijden. Tamara ging dus voor een RS250 en ik voor een nieuwe R6. Ze hadden maar 1 groene kenteken plaat dus we konden eigenlijk niet tegelijk proefrijden. Maar er was van een Aprilia Tuono net een kenteken binnen gekomen zodat ik met Tamara kon mee rijden. :]

De Tuono da's echt wel een beest en trekt als een lier en omdat je recht op zit voel je dat ook wel. Wij een stukje sturen en weer terug naar de motorzaak om te wisselen. Ik ging nu alleen op de R6 weg want Tamara past niet helemaal op een Tuono O-) . Ik weg op de R6 (model '01), eerst wat warm gedraaid en dan vervolgens gas erop. Hmmm er gebeurt haast niets enkel zzzzzzzz uit de uitlaat; klik bij het schakelen; zzzzzz uit de uitlaat. Ik kijk ondertussen op de teller "176" oeps dat schiet wel op. (als je luistert naar die Tuono daar komen grote klappen uit de uitlaat).

Terug gekomen hebben we de groene plaat weer op de RS250 gezet en is Tamara nog een anderhalf uurtje wezen sturen. Dat is haar zeer goed bevallen.

We hebben dus afgelopen vrijdag dus een RS250 en een nieuwe R6 (blauw) gekocht. Ik heb gelijk een nieuwe helm (AGV) en een pak (Texport) erbij gekocht. :}

Dus afgelopen vrijdag was een zeer geslaagde dag (kost wel een fortuin zo)

Groetjes Martijn
 
Ik zie een spelfout.

Het moet zijn: een 600 houdt je absoluut niet bij.... 8-)

Wie is er nou geïnteresseerd in "geen bochten"? Koop lekker die RS en rijn iedereen die je uitlacht voor snot. Óók het ZXR-leger...


kuch, kan het niet laten...

het is wel houd :P
je houdt
hij houdt
houdt hij
houd jij

maarre, vriend van me zit ook nog een beetje in dubio; 4takt of rs250... ik zou voor rs250 gaan (ik rij zelf 125 2takt..)
het is gewoon een aparte ervaring, en later rij je toch alleen nog maar dikke ss's :P (als ik er het geld voor heb O-) )
 
We zijn dus afgelopen vrijdag middag wezen proefrijden. Tamara ging dus voor een RS250 en ik voor een nieuwe R6. Ze hadden maar 1 groene kenteken plaat dus we konden eigenlijk niet tegelijk proefrijden. Maar er was van een Aprilia Tuono net een kenteken binnen gekomen zodat ik met Tamara kon mee rijden. :]

De Tuono da's echt wel een beest en trekt als een lier en omdat je recht op zit voel je dat ook wel. Wij een stukje sturen en weer terug naar de motorzaak om te wisselen. Ik ging nu alleen op de R6 weg want Tamara past niet helemaal op een Tuono O-) . Ik weg op de R6 (model '01), eerst wat warm gedraaid en dan vervolgens gas erop. Hmmm er gebeurt haast niets enkel zzzzzzzz uit de uitlaat; klik bij het schakelen; zzzzzz uit de uitlaat. Ik kijk ondertussen op de teller "176" oeps dat schiet wel op. (als je luistert naar die Tuono daar komen grote klappen uit de uitlaat).

Terug gekomen hebben we de groene plaat weer op de RS250 gezet en is Tamara nog een anderhalf uurtje wezen sturen. Dat is haar zeer goed bevallen.

We hebben dus afgelopen vrijdag dus een RS250 en een nieuwe R6 (blauw) gekocht. Ik heb gelijk een nieuwe helm (AGV) en een pak (Texport) erbij gekocht. :}

Dus afgelopen vrijdag was een zeer geslaagde dag (kost wel een fortuin zo)

Groetjes Martijn

tuono is echt een beest!!! tuono betekent niet voor niets donder. owjah, bij de weej, schrijf je in op http://www.wineenmotorfiets.nl (www.wineenmotorfiets.nl) daar kan je dus een tuono winnen als je jouw testverslag inlevert!!

maar de rs 250 is bijna niet te vergelijken met een 600cc 4takt...

het rijd gewoon zo anders, en omdat het gewicht midner is stuurt het beter.

en die kickstarter, ik vinnum best cool, alleen zat ik wel ff raar te kijken toen ik voor het eerst op een rs250 zat. "Wat is dat ijzeren ding.... what the fuck.........!!! 8-) :+ "

de zithouding ten opzichte van een rs50 verschilt niet veel, je hebt alleen maar wat meer ruimte... ik vond eht namelijk niet echt veel anders dan een (nieuw model) RS50.
 
tuono is echt een beest!!! tuono betekent niet voor niets donder. owjah, bij de weej, schrijf je in op http://www.wineenmotorfiets.nl (www.wineenmotorfiets.nl) daar kan je dus een tuono winnen als je jouw testverslag inlevert!!

maar de rs 250 is bijna niet te vergelijken met een 600cc 4takt...

het rijd gewoon zo anders, en omdat het gewicht midner is stuurt het beter.

en die kickstarter, ik vinnum best cool, alleen zat ik wel ff raar te kijken toen ik voor het eerst op een rs250 zat. "Wat is dat ijzeren ding.... what the fuck.........!!! 8-) :+ "

de zithouding ten opzichte van een rs50 verschilt niet veel, je hebt alleen maar wat meer ruimte... ik vond eht namelijk niet echt veel anders dan een (nieuw model) RS50.

RS50 is veel kleiner hoor... daar zit ik echt opgevouwen op... maargoed :P
 
Welke kleur RS250 is het geworden?

Ik heb ook een texport pak, best wel fijne pakken. Waar komen jullie vandaan? Misschien zie ik je wel een keer rijden.
 
mja, zal wel weer aan mij liggen, maar ik zat op een rs250 even rechtop als met een rs50. maar ik had meer ruimte op mezelf op te kunnen vouwen.
 
mja, zal wel weer aan mij liggen, maar ik zat op een rs250 even rechtop als met een rs50. maar ik had meer ruimte op mezelf op te kunnen vouwen.

Dan blijven we een meningsverschil houden :+
Zullen we het maar hierbij laten dan... :P
 
Mwa ik heb op een rs 125 en rs 250 gezeten (niet gereden ik moet over 3maanden pas lessen hoor :P )

Maar 1 ding weet ik wel en dat is dat de rs 125 echt te klein was, ik ben maar 1.75 eb dat ding was al te klein

De Rs 250 daarin tegen zat me als gegoten :9
niet te groot of te klein, dus perfect !

aleen dat prijskaartje viel tegen :X
 
Mwa ik heb op een rs 125 en rs 250 gezeten (niet gereden ik moet over 3maanden pas lessen hoor :P )

Maar 1 ding weet ik wel en dat is dat de rs 125 echt te klein was, ik ben maar 1.75 eb dat ding was al te klein

De Rs 250 daarin tegen zat me als gegoten :9
niet te groot of te klein, dus perfect !

aleen dat prijskaartje viel tegen :X

Hoe kan ik dan met m'n 1.98m op een rs rije O-)
 
Hey goeie dag,
nou een 250 is best leuk hoor om mee te beginnen hoor !!!

De meeste beginnen met een 125cc of 250cc :9 !!!

alleen sommige mensen hebben de "marzel" dat hun pa of iemand anders in de familie een zwaardere motor fiets hebben en die ze dan begrenzen en dan de ' lichte fietsen" wat afkrakken. terwijl ze zelf ook op z'n fiets gereden hebben !!
tuurlijk is een 600 beter, ben nu zelf ook aan het sparen voor een zx6r, om het motorrijden te leren, is een 125cc/250cc best goed te doen hoor !!! :p

groeten....

Rico125
 
[of topik]
Ikke znap ut nied, waarom maken juli je so druc om spelvouten? het gaad tog om de inhout!
[/of topik]
 
Bovendien lopen ze harder dan elke andere straatfiets:
TELLER1.jpg


En dat voor een 2-takt :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan