Ik ga vrijdagmiddag proefrijden op de RS250 maar ik heb er nog een paar vraagjes over.
Eigenlijk lijkt het net een grote brommer, maar ja ik ben te klein voor een 600 cc. en een 400cc vind ik gedateerd...De 250 zit wel erg lekker en het gewicht is ook niet aan de zware kant.Maar als het ook rijd als een brommer....Kan iemand mij wat over de 250 vertellen of het iemand nog suggesties?
Ps ik rij nu gs 500
Groetjes Tamara
Ik zie een spelfout.
Het moet zijn: een 600 houdt je absoluut niet bij....
Wie is er nou geïnteresseerd in "geen bochten"? Koop lekker die RS en rijn iedereen die je uitlacht voor snot. Óók het ZXR-leger...
We zijn dus afgelopen vrijdag middag wezen proefrijden. Tamara ging dus voor een RS250 en ik voor een nieuwe R6. Ze hadden maar 1 groene kenteken plaat dus we konden eigenlijk niet tegelijk proefrijden. Maar er was van een Aprilia Tuono net een kenteken binnen gekomen zodat ik met Tamara kon mee rijden.
De Tuono da's echt wel een beest en trekt als een lier en omdat je recht op zit voel je dat ook wel. Wij een stukje sturen en weer terug naar de motorzaak om te wisselen. Ik ging nu alleen op de R6 weg want Tamara past niet helemaal op een Tuono. Ik weg op de R6 (model '01), eerst wat warm gedraaid en dan vervolgens gas erop. Hmmm er gebeurt haast niets enkel zzzzzzzz uit de uitlaat; klik bij het schakelen; zzzzzz uit de uitlaat. Ik kijk ondertussen op de teller "176" oeps dat schiet wel op. (als je luistert naar die Tuono daar komen grote klappen uit de uitlaat).
Terug gekomen hebben we de groene plaat weer op de RS250 gezet en is Tamara nog een anderhalf uurtje wezen sturen. Dat is haar zeer goed bevallen.
We hebben dus afgelopen vrijdag dus een RS250 en een nieuwe R6 (blauw) gekocht. Ik heb gelijk een nieuwe helm (AGV) en een pak (Texport) erbij gekocht.
Dus afgelopen vrijdag was een zeer geslaagde dag (kost wel een fortuin zo)
Groetjes Martijn
tuono is echt een beest!!! tuono betekent niet voor niets donder. owjah, bij de weej, schrijf je in op www.wineenmotorfiets.nl daar kan je dus een tuono winnen als je jouw testverslag inlevert!!
maar de rs 250 is bijna niet te vergelijken met een 600cc 4takt...
het rijd gewoon zo anders, en omdat het gewicht midner is stuurt het beter.
en die kickstarter, ik vinnum best cool, alleen zat ik wel ff raar te kijken toen ik voor het eerst op een rs250 zat. "Wat is dat ijzeren ding.... what the fuck.........!!!"
de zithouding ten opzichte van een rs50 verschilt niet veel, je hebt alleen maar wat meer ruimte... ik vond eht namelijk niet echt veel anders dan een (nieuw model) RS50.
RS50 is veel kleiner hoor... daar zit ik echt opgevouwen op... maargoed
ja, rs50 is wel kleiner, maar ik had verwacht dat het meer zou schelen. de houding is gewoon precies het zelfde, alleen tja, net iets meer plek...
mja, zal wel weer aan mij liggen, maar ik zat op een rs250 even rechtop als met een rs50. maar ik had meer ruimte op mezelf op te kunnen vouwen.
Mwa ik heb op een rs 125 en rs 250 gezeten (niet gereden ik moet over 3maanden pas lessen hoor)
Maar 1 ding weet ik wel en dat is dat de rs 125 echt te klein was, ik ben maar 1.75 eb dat ding was al te klein
De Rs 250 daarin tegen zat me als gegoten
niet te groot of te klein, dus perfect !
aleen dat prijskaartje viel tegen
[of topik]
Ikke znap ut nied, waarom maken juli je so druc om spelvouten? het gaad tog om de inhout!
[/of topik]
Op maandag 10 maart 2003 14:01 schreef Jurgenfan het volgende:
Ik snap t niet waarom sommige mensen grappig proberen te zijn
om het motorrijden te leren, is een 125cc/250cc best goed te doen hoor !!! :p
groeten....
Rico125