Aprilia RS250

Duc848

MF'er
5 jan 2009
73
0
Goor
Aprilia RS250 1997
NU VOOR OP DE STRAAT !!!!!

Mooie en snelle RS250 waar op Assen nog rondes van 2:02.06 gereden zijn.
Gaat weg wegens overstap naar een 600.

De motor heeft ongeveer 12.769 kilometers gereden en is het afgelopen half jaar op het circuit gebruikt.
Technisch 100 % origineel en nooit mee gevallen.
De motor is ongeveer 2000 kilometer geleden nagekeken en voorzien van nieuwe cilinders, nieuwe zuigers en nieuwe powervalves.
3 circuitdagen geleden zijn er nog nieuwe zuigerveren ingekomen.
Nu weer terug gebouwd naar de originele straatuitvoering.
Met volledig kenteken dus.
Nieuwe x-ring racing kettingset. ( 750 km oud)
Goede staalomvlochten remleidingen.
Nieuwe remblokken.
Banden 1 wedstrijd oud, Pirelli SC1.

Kortom een super fiets waar menig 600 of 1000 het nog moeilijk mee heeft.

Extra delen die bij die bij de motor horen:

- extra set racing remblokken.
- set clipons.
- extra achterwiel met redelijke band.
- diverse tandwielen.
- aanstuurunit powervalves.
- extra set uitlaten.
- Nieuwe voor en achterband 2009.( los er bij)
- Deverse andere kleine onderdelen.
- rem en koppelings hendels
- enz.

Kortom een kompleet pakket om zelfs na een schuiver nog gewoon door te kunnen rijden.

Prijs 2100 euro.

Als de extra delen eerder verkocht mochten zijn dan zitten die er dus niet meer bij. :N

Foto-GTBBU38S-D.jpg


Foto-RVJGFYUE-D.jpg
 
Laatst bewerkt:
Leuke fiets :Y
Cliff reed er zeer netjes mee. Ben bang dat ik hem volgendjaar niet bij ga houden;(
Succes met de verkoop!
 
Hey Cliff succes met de verkoop van je brommer enne lekker gereden jongen woensdag.
volgend jaar onder de 2.00minuten met je r6je.
tot morgen grtz Christ
 
ik heb wel oren voor een 250cctje..
kan je beetje meer info geven, top snelheid, aanschaf onderdelen (duur?), 2 takt of 4 takt? gewicht, bandmaat achter..

kickje
 
Laatst bewerkt:
ik heb wel oren voor een 250cctje..
kan je beetje meer info geven, top snelheid, aanschaf onderdelen (duur?), 2 takt of 4 takt? gewicht, bandmaat achter..

kickje

Het gaat hier om een 2-takt.
Veel meer info onder deze link.

Pagina niet gevonden – Motorrijden een gezonde levensstijl

Het onderhoud is redelijk simpel, het enige waar je goed op moet letten zijn de powervalves.
Bij race gebruik blijven ze redelijk schoon maar op de straat vervuilen ze vrij snel.
Af en toe schoonmaken en dan heb je het grootste probleem eigenlijk gehad.
Deze motor is trouwens voorzien van een veel betere als originele set, (575 euro.)

Deze RS is net voorzien van nieuwe cilinders en zuigers en af en toe een keer nieuwe zuigers zal het enige grote onderhoud zijn wat nodig is.
Voor 100 euro klaar dus. Is in dit geval dus net gedaan.
 
Het gaat hier om een 2-takt.
Veel meer info onder deze link.

Pagina niet gevonden – Motorrijden een gezonde levensstijl

Het onderhoud is redelijk simpel, het enige waar je goed op moet letten zijn de powervalves.
Bij race gebruik blijven ze redelijk schoon maar op de straat vervuilen ze vrij snel.
Af en toe schoonmaken en dan heb je het grootste probleem eigenlijk gehad.
Deze motor is trouwens voorzien van een veel betere als originele set, (575 euro.)

Deze RS is net voorzien van nieuwe cilinders en zuigers en af en toe een keer nieuwe zuigers zal het enige grote onderhoud zijn wat nodig is.
Voor 100 euro klaar dus. Is in dit geval dus net gedaan.

waar haal jij voor 100 euro een set zuigers? Die wil ik ook wel. :+
 
Wat een fantastische rijstijl heb je trouwens... :9~
Ben er jaloers op! :}

Onderhoud onderschat je, denk ik, wel een beetje... Zuigers wisselen mag bij circuitgebruik wel heel wat vaker dan eens in de 12.000 kilometer... (of wat je dan ook aanhield)
Ik ken mensen die het om de 1000 circuitkilometers doen... en nee, das niet achterlijk, tis pas achterlijk als je de ramshoek induikt en dat ding loopt vast! Kost je meer centen dan verschillende setjes zuigers! ;)

Verder succes met de verkoop! *O*
Zijn zulke lekkere fietsen voor opt circuit, ideaal om mee te leren sturen en 600tjes te pesten!! })
 
Laatst bewerkt:
Succes met de verkoop Cliff. Volgend jaar ben ik je dan echt kwijt ;)
Nu was het op vermogen er elke keer weer langs. Maar dat is dan ook over...

Grtz,
Michel
 
Op die foto zit er alleen voor nog een MPP op en achter een Pirelli.
De MPP deed het als set erg goed 35 graden, maar was wel duur rijden. (soft compound)
Op dit moment voor en achter de Supercorsa's, gewoon heel goede grip.
 
Hij rijd sneller als dat hij verkoopt.

Als er geen interesse is in een super sturende circuit fiets dan ga ik hem volgende week weer straat-klaar maken. :P
 
Laatst bewerkt:
Nu dus terug gebouwd en de prijs aangepast !!
Wel zonde. :(
 
Laatst bewerkt:
hallo allemaal, ik ben nieuw hier, rik is de naam en heb een paar vraagje over de rs250 aprilia. zijn er mensen die met *gewoon* rijden op straat niet continue zuigers hoeven te vervangen? ik heb in mijn leven al heel wat 2 takten gehad en mede door opvoeren en sneller willen ploft er zo nu en dan een zuiger (O: shit happens, ook heb ik een paar jaartjes geraced en dan gaan de zuigers nog iets sneller, zelfs toen deed ik nogal voorzichtig met mijn motor(s). de vraag is dan ook, met deze rs250 aprilia, die toch best wel prettig wat pk's heeft, gewoon standaard motortje zonder er aan te prutsen, is het mogenlijk om een heel tijdje zonder zuigervervangen te rijden? ik bedoel, als je zo'n motor koopt geef je geregeld gas, maar je zorgt er voor en hebt niet steeds het gas wijdt open, blijft zo'n fiets dan enigzinds heel, of zijn het zoals ik lees *hoofdpijn dingen die steeds vastlopen etc etc. ik ben toch van deze machientjes gecharmeerd en wil er niet aan zitten met mijn fingers, gewoon lekker rijden met af en toe stukkie gas geven, die wilde tijd heb ik echt gehad, nou ja, het meeste gelukkig (O: haha, wie geeft mij wat antwoorden, groetjes, rik
 
Heeft een nieuwe eigenaar esse, die het nog heel veel 600tjes lastig gaat maken. :]
Jullie zijn nog laaaaaang niet van deze fiets af. _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan