Aprilia RS4 50 of Yamaha TZR 50 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loyce

Rookie
23 jul 2021
1
2
Hey, ik ben bijna 16 en plan al enkele maanden om een motor te kopen. Ik twijfel echt wel veel tussen die 2. Wat is het best voor een eerste motor ? Ik ga het (vooral in't begin) vnl gebruiken om naar school te gaan enz..
Btw ik zal het tweedehands kopen.

Alvast bedankt !
 
Een motor kopen op je 16e heb jij speciale ontheffing dat je dan al motor mag rijden op je 16e?
Of is er iets speciaals aan jouw Loyce dat dit mag?
Zelf leden van oranje nassau ( koningshuis)mogen dit niet eens.
Ik mis iets denk ik?.
Het zal wel.
Je bent nu nog 15 je moet nog 16 worden,
Ok dan ik wist niet dat je dan al motor kon rijden .
Als ik dit tegen me zoon zeg van 15 staan we morgen bij de eerste dichts bijzijnde motorzaak er eentje uit te zoeken voor hem hahahaha.

Gaat het verder allemaal wel goed met jouw Loyce?

Of is het een crossmotor voor op de crossbaan?
 
Laatst bewerkt:
Een motor kopen op je 16e heb jij speciale ontheffing dat je dan al motor mag rijden op je 16e?
Ik mis iets denk ik?.
Het zal wel.
Je bent nu nog 15 je moet nog 16 worden,
Ok dan ik wist niet dat je dan al motor kon rijden .
Als ik dit tegen me zoon zeg van 15 staan we morgen bij de eerste dichts bijzijnde motorzaak er eentje uit te zoeken voor hem hahahaha.

Gaat het verder allemaal wel goed met jouw Loyce?.
Ik kan er nog steeds niet over uit dat jij in het taalnazi topic commentaar durft te leveren op anderen. _O- _O- _O-
 
Ik kan er nog steeds niet over uit dat jij in het taalnazi topic commentaar durft te leveren op anderen. _O- _O- _O-
Welk topic ?ik heb daar nog nooit wat in gepost dat taalnazi topic -die naam alleen al,geen idee wat dat voor topic is?,even goed opletten Pipo.
En dat je er nu nog niet over uit kan over commentaar van mij ergens op het motor-forum daar zit je blijkbaar heel erg mee.
Erna begin je dan iets over het taalnazi topic te schrijven dat is echt zuiver jouw probleem dat intreseert mij niks want ik heb er nooit wat in gepost of daar enigzins gekeken.
Lig je er wakker van ofzo? want het houd je wel bezig.

Maar verder hou ik van je Robinjo 😍💕💕💕💕😘en vergeef jouw je achtervolging van mij hier op dit forum want blijkbaar heb je niks anders te doen.
Ik vergeef het je -alleen maar liefde Robinjo.
Kusje😘

.
 
Laatst bewerkt:
Een motor kopen op je 16e heb jij speciale ontheffing dat je dan al motor mag rijden op je 16e?
Of is er iets speciaals aan jouw Loyce dat dit mag?
Zelf leden van oranje nassau ( koningshuis)mogen dit niet eens.
Ik mis iets denk ik?.
Het zal wel.
Je bent nu nog 15 je moet nog 16 worden,
Ok dan ik wist niet dat je dan al motor kon rijden .
Als ik dit tegen me zoon zeg van 15 staan we morgen bij de eerste dichts bijzijnde motorzaak er eentje uit te zoeken voor hem hahahaha.

Gaat het verder allemaal wel goed met jouw Loyce?

Of is het een crossmotor voor op de crossbaan?
en jij hebt commentaar op Zot dat hij wat vriendelijker moet zijn :?
hoef niets meer van je te lezen, wat niet wil zeggen dat jij mij niet meer kan zien ... :W
 
Ik had een Derbi GPR50 en was er erg blij mee. Uit jouw twee keuzes kan ik niet kiezen. De Yamaha TZR kijk je zo door de kuipen heen (voelt nep) maar de RS4 50 ziet er ontiegelijk overkill uit met dat frame. Als ik nu voor deze keus zou staan dan had ik het geld liever in een normale motorfiets gestopt (300cc en hoger).

Kijk of je bijv. bij Four Stroke Barn iets bijzonders kunt vinden wat over een paar jaar weinig afgeschreven is (of misschien zelfs in waarde gestegen). Schakelen kun je ook met een Honda Cub maar ik zie ook een NSR50 staan en MB50's waar oudere lullen van 45 veel sentiment voor voelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: AWH
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan