Aprilia RSV 1000 R '04 nu Â?6500,- !

Status
Niet open voor verdere reacties.

seba$

MF veteraan
5 jan 2005
5.526
4
Assendelft
I.v.m. de aanschaf van een Aprilia Futura Tourmotor verkoop ik mijn Aprilia RSV 1000 R uit 2004.

Momenteel huppel ik ook met gips rond waardoor ik ook niet kan rijden, echt zonde met dit mooie weer dus ik gun een ander veel plezier op deze mooie bike 8-)

Motor heeft iets meer dan 15200 km op de teller, met een mooie dag pak ik hem nog wel eens dus de km stand kan oplopen ;)

In 2008 in deze staat bij de Aprilia Dealer gekocht, maar na 1,5jaar rijden heb ik toch besloten voor een motor te gaan welke meer geschikt is voor langere vakanties waarbij oa veel bagage mee moet.

Een completere RSV vindt je niet, de volgende opties zitten erop:

- Carbon voorspatbord
- Carbon winddeflectors naast koplampen
- Carbon stukken onder tank
- Carbon frameprotectors
- Carbon inlays in de zijkappen
- WP vering in de voorvorkpoten
- Öhlins achterschokbreker volledig instelbaar
- Ingekorte dempers (originele aanwezig)
- Witte knipperlichtglaasjes in de spiegels
- Transparante achterknipperlichten en achterlicht
- Complete 2007 RSV1000R Factory - Dark Lion kuipset
- 2007 Ram air intake
- Titanium uitlaatsysteem (van RSV factory)
- BMC luchtfilter (is afgesteld met factory mapping)
- Supersprox achtertandwiel

Volgende luxe is standaard vanaf de fabriek:

- Stalen remleidingen en koppelingsleiding rondom
- Super goede brembo remmen
- Compleet dashboard met: Laptimer, klok, trimpeter, shiftlight, Vmax, Vgem
- Verstelbare hendels
enz.

Staat van de banden, ketting/tandwielen en remblokken is goed!
Rem- en koppelingsvloeistof is DOT 5.1 wat een goed werkende achterrem betekend :)
Mei 2010 een nieuwe Yuasa accu (á 85euro) gemonteerd omdat de originele accu wat zwakker werd.

Zoals gezegd doe ik de rvs weg omdat ik een goedkopere tourmotor ga rijden voor meer lange weekeinden weg en verre vakanties op de motor, daarom wil ik iets meer rechtop zitten, mag die wat tammer zijn en waar een krasje meer of minder niet erg is ;) Op m'n RSV ben ik nu veelste zuinig en een krasje of schrammetje zou deze nieuwstaat zijnde motor niet verdienen.
Motor is nog nooit op het circuit geweest, alleen openbare weg en ik hem hem altijd minstens 10km warmgereden

Prijs: laatste verlaging Nu: €6500,-



dsc06434s.jpg


dsc06439u.jpg


dsc06438y.jpg


dsc06441i.jpg


dsc06452j.jpg
 
Laatst bewerkt:
He Sebas, Klinkt goed zeg. Zou graag een foto zien. Kan je me die mailen? gorter_t_@hotmail.com
Ik heb nu een Honda VTR1000 SP-2 en ben rond aan het kijken naar vervanging.

Groet
 
je foto's doen het niet meer...

heb op zich wel interesse, ben op zoek naar een zwaardere motor, twijfel nog tussen moto morini corsaro en rsv.

Kun je wat foto's mailen naar blackerthomas@gmail.com?

Vanwaar het nieuwe kuipwerk? Schade gehad o.i.d.?

Gr,
Thomas
 
Thanks voor de tip! ik had het niet door want ik zie de foto's zelf wel gewoon, zal wel aan hyves liggen waar ik de foto's vanaf heb gehaald..

Ik plaats morgen nieuwe foto's/mail foto's zit nu op het werk.

Ik heb de motor met dit kuipwerk gekocht bij niwa vorig jaar, hun hebben het kuipwerk overgezet omdat ze een 2007 rsv hadden staan die ze voor het racen wilden gebruiken.
Van deze rsv was het kuipwerk niet zo mooi meer dus hebben ze het 2007 kuipwerk overgezet en op de 2007 rsv voor het racen de andere set.

persoonlijk vindt ik hem zo een stuk mooier dan met de standaard kuipen, vooral het luchthappertje aan de voorkant, de kont en ook de kleurstelling 8-) en natuurlijk al het carbon en de witte knipperlichten/achterlichten :9~

Voor wie niet kan wachten op marktplaats doen de foto's het wel gewoon ;)
http://link.marktplaats.nl/282763379
 
Thanks voor de tip! ik had het niet door want ik zie de foto's zelf wel gewoon, zal wel aan hyves liggen waar ik de foto's vanaf heb gehaald..

Ik plaats morgen nieuwe foto's/mail foto's zit nu op het werk.

Ik heb de motor met dit kuipwerk gekocht bij niwa vorig jaar, hun hebben het kuipwerk overgezet omdat ze een 2007 rsv hadden staan die ze voor het racen wilden gebruiken.
Van deze rsv was het kuipwerk niet zo mooi meer dus hebben ze het 2007 kuipwerk overgezet en op de 2007 rsv voor het racen de andere set.

persoonlijk vindt ik hem zo een stuk mooier dan met de standaard kuipen, vooral het luchthappertje aan de voorkant, de kont en ook de kleurstelling 8-) en natuurlijk al het carbon en de witte knipperlichten/achterlichten :9~

Voor wie niet kan wachten op marktplaats doen de foto's het wel gewoon ;)
http://link.marktplaats.nl/282763379

Denk niet dat ze zo blij zijn met deze link.
 
Leg uit? :?

Nog even met een vriendje
[http://img363.imageshack.us/img363/3888/fietsjes4ug6.jpg (afbeelding)]

[http://img512.imageshack.us/img512/3950/fietsjes6rb8.jpg (afbeelding)]

De moderators willen geen "links" naar verkoopsites zoals Marktplaats maar ik zal niets zeggen. :P
 
Mooie fiets hoor :9~

Paste het kuipwerk van de 2007 zonder aanpassingen op de 2004?

Ik heb geen idee :? Heb hem met dit kuipwerk gekocht, denk dat het wel past want volgensmij is het frame enzo gewoon hetzelfde als van een 2007, alleen de kont is anders en de carbon delen naast de tank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan