Aprilia RSV 1000 R uit 2004

Kawa-racer

MF'er
5 sep 2003
93
0
Mooie Mille met ongeveer 10.500 km op de teller. Helaas staat deze motor teveel binnen en heb ik besloten dat ik het geld beter voor andere zaken kan gebruiken...

full


Deze RSV heeft recentelijk een grote beurt gehad waarbij zowel voor-als achterband zijn vervangen. Banden (Diablo Corsa's) zijn dus nog splinternieuw. Ook de door Aprilia voorgeschreven modificaties (achterbrug) zijn uitgevoerd. De motor is als nieuw, inclusief ketting en tandwielen. Aangezien we geen garage hebben, staat de motor in huis en komt met slecht weer niet buiten. Er is niet mee gestunt en de motor heeft op 1 puntje steenslag na absoluut geen schade. Om het geluid helemaal :9~ te maken zit er een uitlaatsysteem van Akrapovic op. VASTE PRIJS is EUR 9.250. Inruil is geen optie aangezien ik er (voorlopig) echt mee stop.

Als ik nog iets vergeten ben te vermelden, dan hoor ik het wel. Foto is niet super, maar als het weer het de komende week toelaat, zal ik buiten even een paar mooiere plaatjes maken.

Deze mooie motor staat nog niet op marktplaats. Ik hoop hier een liefhebber te vinden. Dus: wie biedt op dit Italiaanse raspaard? :}
 
Laatst bewerkt:
Liefhebbers zat hier :}

Geld... :N

Tja de markt ligt al tijden op z'n g@t, maar als je ziet wat er toch nog aan nieuwe motoren wordt verkocht, heb ik nog hoop dat iemand tevreden is met een 2004 model waar de kop (ruim) van af is. Ik heb me er op ingesteld dat het even kan duren en het blijft een vraagprijs. Elk redelijk (!!) bod wordt in overweging genomen.
 
Laatst bewerkt:
zo mooie motor
staat ook op mijn twijfellijstje voor volgend jaar :9
eerst nog eens een keertje zoon ding bij de dealert mee zien te krijgen
kijken of ie me bevalt :)

maar is trouwens wel een erg schappelijke prijs :Y

succes met de verkoop
 
Hey zoeentje heb ik er ook... Alleen dan een zwarte. Die zijn namelijk sneller

Lijkt me een mooie prijs voor die KM's en die opties!

Suc6 met de verkoop!
 
zo mooie motor
staat ook op mijn twijfellijstje voor volgend jaar :9
eerst nog eens een keertje zoon ding bij de dealert mee zien te krijgen
kijken of ie me bevalt :)

maar is trouwens wel een erg schappelijke prijs :Y

succes met de verkoop

Ik heb hiervoor ook een Kawasaki gehad (ZX9R) en hoewel dat een fantastische fiets was, heb ik alleen maar spijt dat ik niet eerder een RSV heb gekocht. Je moet echt eens een proefrit maken. Ik was meteen verkocht. Heb er een Blade en Gixxer 1000 voor laten staan. Het gedrag (en geluid) van een 2-cilinder maken het motorrijden alleen maar leuker. Maar goed, da's persoonlijk.

@Dirkie: de zwarte sneller? B|

Edit: Prijs is idd scherp, maar ook realistisch denk ik. Als je veel meer vraagt, gaan mensen liever naar een dealer.
 
Laatst bewerkt:
Ik kom regelmatig bij m'n broer in Oss en dat is volgens mij niet zo ver van Haaren... Als je een keer in het weekend kunt, dan lijkt me dat het gemakkelijkste. Laat maar even weten of en wanneer je evt. zou kunnen, dan mail ik je het adres van m'n broer en m'n mobiele nummer.
 
waar kom je vandaan misschien kan ik een keer komen kijken naar t fietsje

Geen interesse meer? Voor die EUR 9.500 die je geboden hebt op Marktplaats voor die RSV uit 2004 die in Groningen te koop staat, mag je deze ook hebben hoor... :Y

Ik heb inmiddels een nieuwe foto. Die post ik vanavond als ik thuis ben.
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk de beloofde extra foto. Ik hoop dat de motor hierop iets beter tot z´n recht komt. Uiteindelijk moet je hem natuurlijk in het echt zien en horen 8-)

De vraagprijs gaat omlaag naar EUR 9.500. Hierna probeer ik het misschien nog op Speurders en Marktplaats en anders blijf ik er lekker zelf op rijden, want de marge is er nu wel een beetje uit. Hij gaat in ieder geval niet tegen iedere prijs weg...

foto vergeten :z
 
:( Door het scannen van de foto komen de kleuren niet goed over, maar het geeft toch een aardig beeld van de motor. En dat in combinatie met de verlaagde vraagprijs... Voor dit bedrag zou je bijna gaan denken dat dit weer een Nigeriaanse oplichtingstruc is. O-)




:+
 
:( Door het scannen van de foto komen de kleuren niet goed over, maar het geeft toch een aardig beeld van de motor. En dat in combinatie met de verlaagde vraagprijs... Voor dit bedrag zou je bijna gaan denken dat dit weer een Nigeriaanse oplichtingstruc is. O-)




:+

Iek haalem moto op erst. Dan makke iek money to banco ja?

Great greatens 8-)
 
Niemand? -O-

Ik heb geen zin in al die marktplaats-figuren die hopen dat ik het geld zo hard nodig heb dat ik 'm voor EUR 5.000 verkoop... B|
 
B| Prutser B|

Wie biedt EUR 5.005?!? *O*

(Als er maar genoeg mensen bieden, komen we vanzelf op EUR 9.500) :+
 
Laatst bewerkt:
het irritante van de verkoop van zo'n fiets op marktplaats lijkt me, dat je allemaal van die mannetjes krijgt die ook een keer op een Mille willen hebben gereden
 
Terug
Bovenaan Onderaan