Aprilia RSV 1000 R zwart/rood 2005 (2004) E 6200,-

Status
Niet open voor verdere reacties.
'Aprilia RVS 1000 R zwart/rood 2005 (2004) E 6200,-' > 'Aprilia RSV 1000 R zwart/rood 2005 (2004) E 6200,-'
 
Damn wat een gaaf ding.. Toch maar eens over denken om misschien particulier te gaan kopen ipv bij een dealer als mijn motor vanavond tenminste verkocht wordt :)
 
Damn wat een gaaf ding.. Toch maar eens over denken om misschien particulier te gaan kopen ipv bij een dealer als mijn motor vanavond tenminste verkocht wordt :)

Van een partikulier kun je veel meer aflezen dan een motor die tot in de puntjes in gepoetst in de showroom staat en je een gladde verkoper ernaast hebt staan. ;)
Ik koop nooit meer bij dealers, die zijn onnodig duur en garantie zegt over het algemeen toch weinig.
 
Van een partikulier kun je veel meer aflezen dan een motor die tot in de puntjes in gepoetst in de showroom staat en je een gladde verkoper ernaast hebt staan. ;)
Ik koop nooit meer bij dealers, die zijn onnodig duur en garantie zegt over het algemeen toch weinig.

Klopt. Kerel wou er nog even over denken en laat t morgen weten.. Wat verbruikt de RSV ongeveer?
 
Klopt. Kerel wou er nog even over denken en laat t morgen weten.. Wat verbruikt de RSV ongeveer?

Bij mij is het 1:16 tot 1:19.
Ligt geheel aan je rijstijl. Deze twin hoef je niet in toeren te houden om vooruit te gaan natuurlijk. :)
 
Ik snap nooit echt dat mensen zich zo druk maken over het benzineverbruik. Dit is doorgaans geen woon-werk fiets, maar een fiets om plezier mee te maken. En een hobby mag wat geld kosten toch?

Ik heb dan ook geen idee wat de RSV verbruik, heb ik me nooit druk om gemaakt. Gewoon tanken als het lampje gaat branden :P
 
Ziet er erg goed uit, en een nette prijs gezien de extra's en de kmstand. :)
Jammer dat ik geen supersport kan rijden..

Overigens is benzineverbruik toch geen punt? Je rijdt inderdaad voor je plezier. Belangrijker vind ik actieradius. Als je maar ruim 200 km kan rijden op een tank ;)
 
Jij ook! Tot zondag :)

Ben zondag wezen kijken en het is een ontzettend mooi ding om te zien en te rijden! Helaas haak ik af ivm het hoge kilometrage dat ik per jaar maak ;( De volgende eigenaar van deze motor gaat hier veel plezier aan beleven! :Y
 
Ik snap nooit echt dat mensen zich zo druk maken over het benzineverbruik. Dit is doorgaans geen woon-werk fiets, maar een fiets om plezier mee te maken. En een hobby mag wat geld kosten toch?

Ik heb dan ook geen idee wat de RSV verbruik, heb ik me nooit druk om gemaakt. Gewoon tanken als het lampje gaat branden :P

Amen :).

Mooie fiets zeg :9~
 
Laatst bewerkt:
Pfff wat een vette bike zeg.
Als ik die van mij morgen had kunnen verkopen, had ik zeker bij je aangeklopt.
 
Laatst bewerkt:
zou je me wat foto's kunnen sturen van hoe de motor er nu uitziet ?
en waar is deze te bezichtigen ?
gr Ron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan