Aprilia RSV 1000R 2002

Woobke

MF veteraan
21 mrt 2009
10.284
0
Venlo
Facebook
Na lang wikken en wegen toch besloten de mille tekoop te zetten. Bij lange ritten krijg ik last van mijn rug ;( . Daarom ga ik opzoek naar iets anders, ik nijg nu naar een Tuono of een Monster.

Aprilia RSV 1000 R 2002

Stats:

- 23.xxx and counting op de teller

Opties:

- öhlins voor- en achtervering (std. bij de R uitvoering)
- öhlins stuurdemper (std. bij de R uitvoering)
- carbon deflectors (std. bij de R uitvoering)
- carbon voor - achterspatbord (std. bij de R uitvoering)
- carbon heelplates
- koplampbeschermer (afneembaar)
- led knipperlichten voor
- led achterlichten met geïntegreerde knipperlichten
- Akrapovic demper + DB-killer
- d.i.y. linkpipe
- RP58 eprom
- Powercommander III
- Luchtinlaat van oud model (dus zonder restricties)
- K&N open luchtfilter (uitwasbaar)
- donker kuipruitje
- oz racing velgen (std. bij de R uitvoering)
- brembo remmerij (std. bij de R uitvoering)
- Pazzo rem en koppelings hendel (zwart met gouden adjuster)

Onderhoud:

- 4500 km geleden bougies vervangen
- 1200 km geleden Olie en oliefilter vervangen
- MPP2CT banden voor in goede staat achter kan nog 1000 a 1500 km mee.
- 1200 km geleden ketting en tandwielen vervangen. (Goudkleurig D.I.D en SuperSprox)
- Nieuwe accu YTX14-BS ipv YTX12-BS
- Nieuwe startrelais, orgineel Aprilia vervangings model 150A ipv standaard 50A ( heb de startmotor nog nooit zo soepel horen draaien)

Ik ben op zoek naar een liefhebber, hij zal zeker niet verkocht worden voor een spotprijs want dan rij ik hem liever zelf nog even door.

Vraagprijs; €5300


Nu het belangrijkste, de foto's(Op de fotos zitten de Pazzo's en nieuwe kettingset er nog niet op);

w7y90y.jpg

121cw1c.jpg

2yjrmdv.jpg

2h6al3o.jpg

o8w848.jpg

5mcvbl.jpg
 
Laatst bewerkt:
nog een kickje dan.... en van welk jaar is ie eigenlijk Woob... staat er niet bij.... kan dus niet oordelen of ie zijn geld waard is... :+ ;)
 
Als ik het geld er nu voor te besteden had zorgde ik zelf dat'ie in Limburg bleef. Aangezien dat niet zo is, zul je het met een schopje moeten doen :P
 
Succes met de verkoop! Ik weet nog 2 jaar geleden dat ik óf deze fiets wilde, of een 2003R. Toen ik het geld had, was deze net verkocht aan jou. ;) :P
 
Jammer om te zien dat mijn oude fiets te koop staat. Bedankt mensen voor de complimenten over de foto's, exacte copy/paste van mijn advertentie op de laatste foto en wat getallen na namelijk. ;)

Succes met de verkoop, bloedmooie en eerlijke motor waar ik in ieder geval altijd erg zuinig op ben geweest.
 
Jammer om te zien dat mijn oude fiets te koop staat. Bedankt mensen voor de complimenten over de foto's, exacte copy/paste van mijn advertentie op de laatste foto en wat getallen na namelijk. ;)

Succes met de verkoop, bloedmooie en eerlijke motor waar ik in ieder geval altijd erg zuinig op ben geweest.

Beter goed gejat dan slecht bedacht toch? ;)

Het begint er veel op te lijken dat de mille er toch niet uitgaat overigens, want hij rijd toch zo lekker! :Y :Y :Y :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan