Aprilia RSV 2001 - 2003 onderdelen schuur opruiming

RSVisch

MF veteraan
18 aug 2004
4.250
9
een kartonnen doos
Aangezien ik al 14 jaar Aprilia RSV rij, heb ik door de jaren heen wel het 1 en ander verzameld en kapot gereden :X Echter de zolder van de schuur ligt te vol dus alles wat ik niet meer nodig heb mag weg tegen lage prijzen.

Er zijn een hoop schade delen bij, maar ook wel een paar hele mooie onderdelen.
De prijzen zijn vraag prijzen dus onder bieden mag. Als je meer koopt kunnen we er vast wel wat moois van maken kwa prijs.

Nou hier komt de lijst:
- Onderkuip RSVR 2001 rechts (mat zwart model type R). Bijna nieuw echt een heel net paneel! €90,-

- Kont RSV 2002. Het spuitwerk is nog redelijk enkel de stickers zijn niet mooi meer. €35,-

- Zijpaneel rechts RSV 2002. Zitten hoop ondiepe krassen op + gaatjes van een opbouw knipperlicht €25,-

- Zijpaneel links RSV 2002. Zitten een hoop krassen op waarbij de lak er echt af is + gaatjes van een opbouw knipperlicht. €12,50

- Kapje voorzijde voor tussen de radiatoren. Om de uitlaat te beschermen. €10,-

- Afdekkap voor boven de teller. €5,-

- Spiegel links. Spiegel nog goed enkel het plastic wel geschaafd. €5,-

- Achterspatbord zwart. Lak is zeer slecht. €5,-

- Voorspatbord met scheur. €5,-

- Stalen remleidingen hart op hart 58cm (origineel Aprilia). €10,-

- Kont RSV 2001 geel. Beschadigd. Zit een scheurtje in aan de bovenzijde naar een boutbevestiging €20,-

- Zijpaneel rechts RSV 2001 geel. Beschadigd maar niet door de lak heen. €30,-

- Nog een spiegel links :) Maar dit keer wel netjes zonder schade. €15,-

- Stuurgewichten links en rechts incl. bevestiging. Zijn niet zo netjes meer €15,-

- Onderpaneel rechts RSV 2001 geel. Beschadigd €25,-

- Topkuip RSV 2001 geel. Beschadigd maar geen super diepe krassen. €35,-

- Carbon winddeflector rechts. Beschadigd €5,-

- Originele uitlaat bochten. Goed om de collector mod eens op toe te passen €50,-

Volgens mij is dat het wel zo`n beetje.
Foto`s staan onder de volgende link:
http://s1382.photobucket.com/user/svdvisch/Aprilia RSV onderdelen/story

Heb je vragen, of wil je nog andere foto`s alles is mogelijk. Mailen kan naar svdvisch add hotmail punt com
 
Laatst bewerkt:
Uitlaatbeugel heb ik wel interesse in, heb je een foto misschien?

Oh en welke kleur is 't voorspatbord (en mocht het niet teveel moeite zijn; ook foto?)


Te snel, ga foto's checken :+
 
Laatst bewerkt:
@Bazzza: Das goed, ik zal vanavond even reageren op je mail.

@Mona toetje: Euh nee, helaas. Heb wel 3 rechter stukken onderkuip maar geen 1 links.
 
Ik moest voor iemand anders ook al meten, maar ben er vanavond niet aan toe gekomen. Morgen ga ik de zolder weer op om het 1 en ander in te pakken en te verzenden. Dan zal ik eens aan het meten gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan