aprilia rsv mille 2003

bellyo

Die hard MF'er
25 mrt 2009
323
0
vroomshoop
nette rsv met ongeveer 12000km

nieuwe olie filters
k&N luchtfilter nieuw
ketting en tand wielen nieuw voor 1 kleiner GOLD tsubaki
titaniumdemper leo
kleine knipper lichtjes
mooie kleur
alleen achter band 50%,maar kan eventueel goede set michelin race bij leveren.
voor vork compleet afgesteld en voor zien van nieuwe olie,achter ook afgesteld.
ohlins stuurdemper

enz,enz

bieden graag zit zelf rond de 6000 te denken

0645186628

gr omer
full
 
Laatst bewerkt:
ja man,rij je nog steeds op de 954?ik rij weinig km.dus ben op zoek naar een motor die wat meer waarde vast is.maar goed hij staat niet in de weg dus,als hij niet verkocht word rij ik mooi door.

gr
 
Ja rij er nog steeds op.. rijd prima... staat nu in de winter stalling (garage). afgelopen zomer hoop lol van gehad :Y ..... Volgende maand maar weer ff spaar varken kapot slaan ivm motorbeurs. Ff nieuwe goodies kopen. Heb een aardige lijst met dingen dus kan me aardig uitleven. Wil hem dit jaar zeker nog houden... Kan nog steeds meekomen met het verkeer ;)

Als ik hem weg doe wil ik er een Fireblade 1000 uit 2007/8 voor terug of een GSXR van 2007/8.

Maar knappe motor hoor die RSV. Maar aan mij ga je hem dit keer niet slijten ;) Sorry.
Hoop dat je hem snel kwijt bent. Wat voor DUC wil je er voor terug ?

Mensen.... met deze man kun je prima zaken doen ... geen gelul... what you see is what get... gewoon eerlijke jonge :Y

KICK OMHOOG

Ltrs Guido
 
hey bedankt man,ik zit zelf aan 999 of gewoon de oer duc 998 vind ik kwa model gewoon super mooi,en geld voor een 1098 zit er niet in. dus kijken wel wat het straks word.

gr
 
Terug
Bovenaan Onderaan