rsvfrank
Die hard MF'er
- 30 mei 2010
- 324
- 84
Na jaren trouwe dienst nu te koop:
Mijn rsv mille racer met kenteken uit 1998.
Een van de eerst geleverde mille s in NL .
Vanaf 2002 in mijn bezit.
Na een aantal jaar op de weg ,omgebouwd naar circuitmotor met alle modificaties zoals genoemd in de specs.
2 jaar geleden is het orginele blok geploft en vervolgens heb ik deze vervangen voor een 2003 blok.
Blok met 12000 km overgenomen van aprilia riders.nl forumlid Droeftoeter ,de forumleden welbekend .
Daarna 10 circuitdagen/zacraces gereden +/_ 2500 circuitkm's erbij.
Specs:
2003 blok met closeratio bak 12000 straatkms en +/_2500 circuitkm
Hk race upgrade voorvering nieuwe olie en skf lowstiction keerringen
Ohlins achtervering met 2002 linksystem met zwaardere veer. 34/100 kg
Ohlins stuurdemper
54mm throttlebody
JMT lichtgewicht li-ion accu
Evoluzione alu velocity stacks
K&N luchtfilter
Gabro chip met 2 kenvelden voor open en standaard uitlaat
Uitlaatcollector aangepast met 2 balans pijpen voor betere flow en meer linear vermogen
Akrapovic 60mm met db killer
Oz velgen zonder de beringer remschijven.
Brembo regenwielen met brembo remschijven.
Racekuip met dichte onderbak met aftapplug.
Alles geborgd conform Zac
Oude racekuip met valschade erbij ,wat polyesterwerk ,zijkuipen en onderkuip zijn heel,kontje klein scheurtje,topkuip grote scheur.
Nieuwe racekuip gemonteerd
Slipperclutch aangepast met dubbele vacuumklep voor nog minder wheelhop bij te bruut terugschakelen.
Iridium bougies
Quickshifter instelbaar
Robbymoto rearsets raceschakeling ,kan naar normaal indien gewenst.
520 ketting en tandwielkit
Woodcraft clipons
Gefreesde orginele aprilia rsc kroonplaat
Snelgas euroracing met nieuwe gaskabels
Oberon clutch slave cilinder,voor lichter ontkoppelen.
Stalen tank, dus geen last van opzwellen en lekkende brandstofpomp...wel wat grintbak pitjes dus evt overspuiten voor het mooie..
Stompgrip op de tank
Rcs brembo verstelbare rempomp
Lichtgewicht remschijf achter, op de regenvelg
Dubbele staalomvlochten remleidingen voor.
P4 brembo remklauwen
Staalomvlochten koppelingsleiding
Led Regenlichtje (verplicht voor oa Dcr)
motul 300v olie en filter om de 3 circuitdagen/races ververst
Demi water met toevoeging in koelsysteem (verplicht bij wedstrijden)
Met kenteken (geschorst)
Alle swingarmlagers en linkagr lagers vernieuwd
Set nieuwe race voorremblokken erbij
Koppelinsplaten set gebruikt maar goed
Extra startkoppeling gebruikt maar goed
Werkplaatshandboek volledig uitgeprint
2 nieuwe smeeroliefilters hiflo
De Beringer remschijven en laptimer zitten er niet bij.
Voor 300€ extra is de orginele complete wegkuip evt.er bij te koop.
Gereserveerd voor max 2 weken
Bijlagen
Mijn rsv mille racer met kenteken uit 1998.
Een van de eerst geleverde mille s in NL .
Vanaf 2002 in mijn bezit.
Na een aantal jaar op de weg ,omgebouwd naar circuitmotor met alle modificaties zoals genoemd in de specs.
2 jaar geleden is het orginele blok geploft en vervolgens heb ik deze vervangen voor een 2003 blok.
Blok met 12000 km overgenomen van aprilia riders.nl forumlid Droeftoeter ,de forumleden welbekend .
Daarna 10 circuitdagen/zacraces gereden +/_ 2500 circuitkm's erbij.
Specs:
2003 blok met closeratio bak 12000 straatkms en +/_2500 circuitkm
Hk race upgrade voorvering nieuwe olie en skf lowstiction keerringen
Ohlins achtervering met 2002 linksystem met zwaardere veer. 34/100 kg
Ohlins stuurdemper
54mm throttlebody
JMT lichtgewicht li-ion accu
Evoluzione alu velocity stacks
K&N luchtfilter
Gabro chip met 2 kenvelden voor open en standaard uitlaat
Uitlaatcollector aangepast met 2 balans pijpen voor betere flow en meer linear vermogen
Akrapovic 60mm met db killer
Oz velgen zonder de beringer remschijven.
Brembo regenwielen met brembo remschijven.
Racekuip met dichte onderbak met aftapplug.
Alles geborgd conform Zac
Oude racekuip met valschade erbij ,wat polyesterwerk ,zijkuipen en onderkuip zijn heel,kontje klein scheurtje,topkuip grote scheur.
Nieuwe racekuip gemonteerd
Slipperclutch aangepast met dubbele vacuumklep voor nog minder wheelhop bij te bruut terugschakelen.
Iridium bougies
Quickshifter instelbaar
Robbymoto rearsets raceschakeling ,kan naar normaal indien gewenst.
520 ketting en tandwielkit
Woodcraft clipons
Gefreesde orginele aprilia rsc kroonplaat
Snelgas euroracing met nieuwe gaskabels
Oberon clutch slave cilinder,voor lichter ontkoppelen.
Stalen tank, dus geen last van opzwellen en lekkende brandstofpomp...wel wat grintbak pitjes dus evt overspuiten voor het mooie..
Stompgrip op de tank
Rcs brembo verstelbare rempomp
Lichtgewicht remschijf achter, op de regenvelg
Dubbele staalomvlochten remleidingen voor.
P4 brembo remklauwen
Staalomvlochten koppelingsleiding
Led Regenlichtje (verplicht voor oa Dcr)
motul 300v olie en filter om de 3 circuitdagen/races ververst
Demi water met toevoeging in koelsysteem (verplicht bij wedstrijden)
Met kenteken (geschorst)
Alle swingarmlagers en linkagr lagers vernieuwd
Set nieuwe race voorremblokken erbij
Koppelinsplaten set gebruikt maar goed
Extra startkoppeling gebruikt maar goed
Werkplaatshandboek volledig uitgeprint
2 nieuwe smeeroliefilters hiflo
De Beringer remschijven en laptimer zitten er niet bij.
Voor 300€ extra is de orginele complete wegkuip evt.er bij te koop.
Gereserveerd voor max 2 weken
Bijlagen
Bijlagen
-
20200717_154223_resized.jpg379,3 KB · Weergaven: 64
-
20200806_100524_resized.jpg261 KB · Weergaven: 65
-
20200806_100419_resized.jpg216,4 KB · Weergaven: 64
-
20200806_100627_resized.jpg221,4 KB · Weergaven: 59
-
20200831_092357_resized.jpg213,7 KB · Weergaven: 47
-
20200806_100444_resized.jpg230,6 KB · Weergaven: 46
-
20200806_100331_resized.jpg233,1 KB · Weergaven: 44
-
20200901_141320.jpg1,8 MB · Weergaven: 44
Laatst bewerkt: