Aprilia RSV Mille "Haga"

mona-toetje

Die hard MF'er
10 mrt 2010
835
32
motorshopper_1495399_large.jpg

motorshopper_1495400_large.jpg

motorshopper_1495401_large.jpg

motorshopper_1495402_large.jpg

Te koop deze mooie rsv mille met 45.000 km. Helaas geen echte haga, maar wel een mooie stickerset met veel extra's.

  • Echte "Haga" kroonplaat (zeldzaam)
  • Volledig Akrapovic titanium 2-2 uitlaatsysteem. Zeer licht en extra pk's.
  • 57mm gasklephuizen gemonteerd van een gen2 rsv.(std 51mm) Met de juiste connectoren. Ook voor extra pk's.
  • Speciale eprom van Gabro uit Italië. Deze heeft hij gemaakt om de grotere gasklephuizen goed te laten werken. Na een testbankrun heeft hij zelfs een verbeterde eprom voor mij gemaakt, specifiek voor deze motor.
  • KN luchtfilter, evt open airbox modificatie meegleverd. Momenteel is de normale bovenkant gemonteerd.
  • Edwards aanzuig buizen voor betere airflow naar de motor.
  • Oud model aanzuigmof.ook voor betere airflow.
  • Matris stuurdemper.
  • Veel carbon onderdelen zoals: Voor en achterspatbord, tellerkap, heelplates, deflectors en zijkuip airpullers.
  • De milles hebben soms problemen met de laadspanning op de accu. Dit heb ik verholpen door de bekende bruine stekkers eruit te halen. Ook een extra plus en min draad naar de accu toe. Daarom zijn er geen startproblemen meer en een mooie 14v laadvermogen.
  • Nieuwe accu; ytz14, kleiner maar sterker.
  • Nieuwe remschijven voor.
  • Nieuwe metzeler banden; m5 sportec.
  • Verse olie en remvloeistof
  • De naaldlagers in de dogbone zijn opnieuw gesmeerd en gecontroleerd (zwak punt, regelmatig controleren!)
  • Nieuwe ketting en tandwielen, 16 voor, 44 achter. Voor nog meer trekkracht en minder bokkig.
  • Er is een goed werkend spyball alarm gemonteerd. Ik heb deze momenteel doorgelust, zodat het alarm niet geactiveerd is. Eventueel kan het alarm zo weer werkend gemaakt worden.

Een prachtige motor waar je nog jaren plezier mee kan hebben. 2850€ te bekijken in Oegstgeest.
 
Laatst bewerkt:
Heb er dit jaar 1x mee gereden omdat ik een andere aprilia heb. Dus nog bijna hetzelfde. Zal even checken morgen.
 
Nog steeds te koop helaas. Anders gaat hij in onderdelen weg.. :(
 
Oh, in onderdelen 😢.
Dit was toch wel een beetje mijn natte droom toen ik mijn rijbewijs aan het halen was.
Nu nog steeds een hele toffe bike, maar de schuur is vol, en het supersportgenre heb ik na het behalen van het rijbewijs toch maar aan me voorbij laten gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan