Aprilia RSV Mille kleuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

deputynl

Rookie
1 jun 2004
28
0
Breda
Hoi Allemaal,

In mijn zoektocht naar een RSV Mille kwam ik er een tegen die van top tot teen glanzend zwart is, met alleen een sticker bovenaan de kuip. Er wordt me verteld dat dit origineel is en dat er geen sprake is van overspuiten ofzo.

Kan iemand bevestigen dat ze ook in deze kleur (bijna) zonder stickers geleverd zijn? Het gaat om een Mille uit 2002.

Bedankt,
Deputy
 
In 2002 was er inderdaad een gelimiteerde versie van de Mille geheel in het zwart. Kan dus goed kloppen dat dit er zo een is.

Gr.
 
Hmm, zegt mij eerlijk gezegd niets. Ik heb ook een 2002 RSV Mille (te koop trouwens), maar die all black versie ben ik nog nergens tegen gekomen. Kan zijn hoor, maar doet geen belletje rinkelen, alleszins...
In 2002 is er, als ik mij niet vergis, een limited Edition Tuono R uitgekomen en de Haga replica, voor de rest niets dacht ik zo.
Een echte limited edition is de RSV Nera, maar die kwam pas in 2004...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 'm toendertijd zien staan in Kerkdriel en op de motorbeurs in Utrecht. Het is een zeer klein aantal geweest wat op de markt gebracht is. Op de kleur na was er ook geen verschil met een gewone Mille.
 
Die van Divmo is een model van 2000! (Geen luchthappers op de kuip en gouden remklauwen voorzijde) Die zijn wel glanzend zwart geleverd. Deze is ook niet helemaal origineel. Ik denk dat er inderdaad stickers af zijn gehaald. Ik heb het ding live zien staan.
Hij is op kenteken gezet in 2002.

 
Die moet haast wel overgespoten zijn, want zo zijn ze volgens mij niet uitgebracht...

@ deputynl: Gefeliciteerd met je Mille *O*
 
Hornikx heeft gelijk. Is een 2000 model.

Dat van de stickers kan natuurlijk kloppen, maar de onderkuip is dan wel gespoten

Zo zou ie moeten zijn:

full
 
Op de tank moeten altijd Aprilia stickers zitten, hier zit volgens mij altijd een blanke laklaag over heen, bij de gespoten tanks tenminste.

Op de kuip- en kont delen kunnen ze er af getrokken zijn dat zijn altijd stickers zonder laklaag, voor zover ik het weet.

misschien is het de oude motor van Ghostrider (als ik niet wist dat dat een vierpitter was!!)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan