Aprilia RSV Mille R 2002

Status
Niet open voor verdere reacties.

Clover

MF veteraan
11 okt 2002
2.002
89
RSV Mille R, bouwjaar 2001. Kleurstelling Matzwart/Wit/Rood. Motor heeft 28000km gelopen, banden zijn nog goed (80%). Motor altijd netjes onderhouden.

Omdat dit een R uitvoering is zitten er wat extRa opties op t.o.v. de standaard RSV Mille.
- Ohlins vering voor en achter (voorpoten zijn recentelijk professioneel gereviseerd en afgesteld (keringen waren lek), factuur aanwezig)
- Vele carbon delen
- Akrapovic uitlaat (standaard uitlaat heb ik erbij)
- OZ Magnesium Velgen (blauw)

Dit is een monoseat motor, dwz, enkelzitter. tot 2002 zijn de R uitvoeringen uitgerust met een aluminium subframe (achterkant) voor gewichtsbesparing, dit is er niet op gebouwd om een eventuele duopassagier te dragen. voetsteunen zijn dan ook niet aanwezig. Het is wel mogelijk dit om te bouwen naar een duoseat maar dan moet je op zoek naar een subframe/voetsteunen/duoseat.

Motor heeft altijd binnen gestaan en enkel met mooi weer bereden, daarom is deze nog in prachtstaat en natuurlijk schadevrij. Zie de fotos.

Voor meer info/bezichtiging, stuur even een mailtje (mailadres -> zie profiel)

Prijs: € 6750,00

Iih+L968jJfkRE4JotFOzw==.jpg

nft6M3tsZAZStSse1AtX+g==.jpg

FizmLCVH++ypdcFyVzBnyw==.jpg

pQdk2Tui3GPTjUA4o8XK9Q==.jpg

3qEXzIMjVTQbkJiKmE6NPA==.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dit jaar nog maar 2000km erop gereden, wat ik te weinig vind om zo'n mooie motor maar in de garage te laten staan.

das best veel in anderhalve maand. :+


mooie motor en veel succes met de verkoop
 
Ik heb dit jaar nog maar 2000km erop gereden, wat ik te weinig vind om zo'n mooie motor maar in de garage te laten staan.

das best veel in anderhalve maand. :+


mooie motor en veel succes met de verkoop

had text van MP gekopieerd, motor staat er al ff op. kdacht probeer het hier ook maar..
bedankt voor de oplettendheid!
 
Dit is model 2001, maar dat geeft niet want dat is het mooiste bouwjaar *O*
2002 heeft wat meer oranje enzo in de stickers, dus dat is minder :/
Dit heb ik een supermotor gevonden (had een matzwarte niet-R 2001 en een gele R 2001), dus succes met de verkoop!
 
Laatst bewerkt:
Dit is model 2001, maar dat geeft niet want dat is het mooiste bouwjaar *O*
2002 heeft wat meer oranje enzo in de stickers, dus dat is minder :/
Dit heb ik een supermotor gevonden (had een matzwarte niet-R 2001 en een gele R 2001), dus succes met de verkoop!

je hebt helemaal gelijk, heb 't even aangepast.. heb een R1 gehad uit 2002, zat daar mee in de war :z en idd, het is de mooiste kleurstelling voor een mille!

vandaag weer stukkie gereden, blijft lekker :9 :9~
 
Slotje, heb 'm ingeruilt op een nieuwe superduke *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan