Aprilia RSV MIlle R (2003) 19995km

Fabian

MF veteraan
27 jan 2002
4.483
0
Rijsbergen
- Aprilia RSV 1000 Mille R (dus met Ohlins vering, gesmede OZ-wielen etc etc)
- Kleurstelling geel/zwart
- Datum deel 1: 04-01-2003 (model 2002)
- Kilomterstand: 19995
- Voorzien van Spyball alarm
- Leo Vinci uitlaat met bijbehorende chip, originele chip is aanwezig
- Vraagprijs 4.500 Euro!!!

Ik heb deze motor in mei 2009 van een particulier gekocht, na langere tijd geen motor meer te hebben gereden. Het kriebelde te erg dus moest er weer een motor komen. Echter door wijziging van werkzaamheden heb ik de tijd niet meer om ermee te rijden. Ik heb er zelf helaas maar 2x (totaal 150km) mee gereden sinds mei van dit jaar......

De motor heeft lichte schade door omvallen. De rechteronderkuip is gekrast (sticker vervangen zou voldoende moeten zijn) en de bovenkuip heeft een klein scheurtje. (zie foto's!) Het voorspatbord is een stukje vanaf gebroken vanwege de klassieke schrijfremslot-vergeten-eraf-te-halen fout. De uitlaat is toen meteen vervangen door het huidige exemplaar, want deze was ingedeukt door het omvallen en heeft helaas ook de bekende lichte deuk in de achtervork achtergelaten.

Motor staat verwarmd gestald.

Al met een al een knappe motor met een paar kleine minpuntjes die of tegen lage kosten opgelost kunnen worden, of voor de niet veeleisende rijder onbelangrijk zijn waardoor je voor een scherpe prijs een 2003 Mille R kunt kopen met een aantrekkelijke kilometerstand!

p1000832klein.jpg


p1000833klein.jpg


p1000834klein.jpg


p1000838klein.jpg


p1000837klein.jpg


p1000835klein.jpg


p1000836klein.jpg


p1000839klein.jpg
 
Laatst bewerkt:
hmmm, klote schade rondom, zijn trouwens geen magnesiumwielen maar gewoon alu en is model 2002

aangepast! Ergens verkeerd gelezen in het verleden dus.

Model 2002 klopt inderdaad, maar kenteken is 2003, dus niets aan gelogen.

De schade valt reuze mee, is echt minimaal. Maar vandaar ook een scherpe prijsstelling denk ik zo ;)
 
die deuk in de achterbrug zie je best vaak, komt dat nou altijd door rechts op de uitlaat vallen?
wel zonde, verder wel een dikke api.

van vallen iniedergeval! En dan kan het van omvallen zijn, of van een stevige schuiver natuurlijk.
 
van vallen iniedergeval! En dan kan het van omvallen zijn, of van een stevige schuiver natuurlijk.

Deuk in je achterbrug krijg je niet van omvallen maar van een ongeval(letje). Maar is niet zorgelijk.

Edit: Dit vind ik overigens het mooiste model na de RSV R van 2000 ;)
 
Laatst bewerkt:
Dank dank.

Er zijn wat biedingen binnen, maar ja met een heel scherpe prijs krijg je altijd nog veeeeeeel scherpere biedingen ;) omdat ze denken dat je er echt tegen elke prijs vanaf wilt.......

Dus een schopje!
 
Te goedkooopppp!

Prijs lijkt me reëel voor een fiets met wat schade. Blijft altijd jammer maar het rijdt er als het goed is niet minder om. En lekker rijden doen deze bikes zéker :]

Overigens klopt de beschrijving van de uitlaat niet. Dit is geen Leovince (sowieso niet Leo Vinci :X) maar een Aprilia Titanium EVO uitlaat. Veel beter dan zomaar een Leo :Y Hier komt echt een prachtige blèèèr uit *O*
 
blèèèr? Volgens mij bedoel je een prachtige brul :P

(Ja ik heb dezelfde uitlaat ;) )

nee-nee-nee :+ Het is net anders dan bij veel andere uitlaten op de Mille Oké, heel veel brul met een beetje blèèèèr erin, jij je zin ;)

Offtopic: welke bike heb je trouwens? Sta je al genoteerd in het Mille topic?
 
Terug
Bovenaan Onderaan