Fabian
MF veteraan
- Aprilia RSV 1000 Mille R (dus met Ohlins vering, gesmede OZ-wielen etc etc)
- Kleurstelling geel/zwart
- Datum deel 1: 04-01-2003 (model 2002)
- Kilomterstand: 19995
- Voorzien van Spyball alarm
- Leo Vinci uitlaat met bijbehorende chip, originele chip is aanwezig
- Vraagprijs 4.500 Euro!!!
Ik heb deze motor in mei 2009 van een particulier gekocht, na langere tijd geen motor meer te hebben gereden. Het kriebelde te erg dus moest er weer een motor komen. Echter door wijziging van werkzaamheden heb ik de tijd niet meer om ermee te rijden. Ik heb er zelf helaas maar 2x (totaal 150km) mee gereden sinds mei van dit jaar......
De motor heeft lichte schade door omvallen. De rechteronderkuip is gekrast (sticker vervangen zou voldoende moeten zijn) en de bovenkuip heeft een klein scheurtje. (zie foto's!) Het voorspatbord is een stukje vanaf gebroken vanwege de klassieke schrijfremslot-vergeten-eraf-te-halen fout. De uitlaat is toen meteen vervangen door het huidige exemplaar, want deze was ingedeukt door het omvallen en heeft helaas ook de bekende lichte deuk in de achtervork achtergelaten.
Motor staat verwarmd gestald.
Al met een al een knappe motor met een paar kleine minpuntjes die of tegen lage kosten opgelost kunnen worden, of voor de niet veeleisende rijder onbelangrijk zijn waardoor je voor een scherpe prijs een 2003 Mille R kunt kopen met een aantrekkelijke kilometerstand!
- Kleurstelling geel/zwart
- Datum deel 1: 04-01-2003 (model 2002)
- Kilomterstand: 19995
- Voorzien van Spyball alarm
- Leo Vinci uitlaat met bijbehorende chip, originele chip is aanwezig
- Vraagprijs 4.500 Euro!!!
Ik heb deze motor in mei 2009 van een particulier gekocht, na langere tijd geen motor meer te hebben gereden. Het kriebelde te erg dus moest er weer een motor komen. Echter door wijziging van werkzaamheden heb ik de tijd niet meer om ermee te rijden. Ik heb er zelf helaas maar 2x (totaal 150km) mee gereden sinds mei van dit jaar......
De motor heeft lichte schade door omvallen. De rechteronderkuip is gekrast (sticker vervangen zou voldoende moeten zijn) en de bovenkuip heeft een klein scheurtje. (zie foto's!) Het voorspatbord is een stukje vanaf gebroken vanwege de klassieke schrijfremslot-vergeten-eraf-te-halen fout. De uitlaat is toen meteen vervangen door het huidige exemplaar, want deze was ingedeukt door het omvallen en heeft helaas ook de bekende lichte deuk in de achtervork achtergelaten.
Motor staat verwarmd gestald.
Al met een al een knappe motor met een paar kleine minpuntjes die of tegen lage kosten opgelost kunnen worden, of voor de niet veeleisende rijder onbelangrijk zijn waardoor je voor een scherpe prijs een 2003 Mille R kunt kopen met een aantrekkelijke kilometerstand!
Laatst bewerkt: