Aprilia RSV Mille R 2003 - Verkocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

NeoGeniX

MF veteraan
22 feb 2004
5.768
26
Utrecht
Te Koop:

Aprilia RSV Mille R uit 2003

60.945 km

Bij deze verkoop ik mijn Aprilia RSV Mille R uit 2003 omdat ik wil overstappen naar een Tuono of Caponord. Ik zoek wat meer comfort met mijn bijna 2 meter.

2003 was het laatste bouwjaar van de Gen 1 RSV en dit R model is standaard uitgevoerd met:

- Gesmede OZ Racing wielen
- Ohlins voorvork (instelbaar)
- Ohlins achterschokdemper (instelbaar)
- Ohlins stuurdemper (instelbaar)
- Carbon voor + achterspatbord
- Carbon wind deflectors
- Carbon delen in de zijkuipen
- Brembo radiale remklauwen

Vorig jaar gekocht van een Aprilia liefhebber die hem vele jaren in bezit heeft gehad en veel upgrades heeft uitgevoerd(zie lijst hieronder)

De motor loopt super. Start met 1 druk op de knop. Banden en alle slijtagedelen zijn in goede staat. Dit jaar zijn er nieuwe brembo schijven opgekomen.
Olie en filter zijn vorig jaar zomer vervangen.

Hij is in goede optische staat. Geen grote krassen maar wel enkele hele kleine gebruikerssporen. De meeste zijn te verhelpen met het vervangen van stickers.

Reservesleutel zit erbij.

Vraagprijs 3500 euro

De motor staat in Uden.

Upgrades:

Arrow demper

Aangepaste Eprom

Betere spanningsregelaar

Magnecor Bougiekabels

Rode KVS slangen

Barnett koppeling

Extra sterke Lithium accu + losse laadplug + Genius accu lader

HEL stalen remleidingen

Geupgrade achterrempomp(Ducati)

Navigatiehouder voor telefoon

LED lamp in koplamp

Fabbri donkere bubble kuipruit

Verstelbare rem+ koppelinghendels

Led knippers

Custom seatcover

Carbon tankprotectors


Losse onderdelen erbij:

Originele koppeling

Originele kuipruit

Originele spanningsregelaar

Originele hendels

Buddyseat

Uitlaatbeugel
 

Bijlagen

  • IMG_7788.JPG
    IMG_7788.JPG
    2,3 MB · Weergaven: 94
  • IMG_7791.JPG
    IMG_7791.JPG
    2,6 MB · Weergaven: 54
  • IMG_7800.JPG
    IMG_7800.JPG
    1,4 MB · Weergaven: 53
  • IMG_7804.JPG
    IMG_7804.JPG
    1,8 MB · Weergaven: 65
  • IMG_7810.JPG
    IMG_7810.JPG
    1,4 MB · Weergaven: 63
  • IMG_7812.JPG
    IMG_7812.JPG
    1 MB · Weergaven: 59
  • IMG_7814.JPG
    IMG_7814.JPG
    1,2 MB · Weergaven: 61
  • IMG_7816.JPG
    IMG_7816.JPG
    1,3 MB · Weergaven: 69
  • IMG_7817.JPG
    IMG_7817.JPG
    2,1 MB · Weergaven: 54
  • IMG_7818.JPG
    IMG_7818.JPG
    2,6 MB · Weergaven: 47
  • IMG_7823.JPG
    IMG_7823.JPG
    2,1 MB · Weergaven: 58
  • IMG_7833.JPG
    IMG_7833.JPG
    2,1 MB · Weergaven: 57
  • IMG_7838.JPG
    IMG_7838.JPG
    1,7 MB · Weergaven: 54
  • IMG_7841.JPG
    IMG_7841.JPG
    1,1 MB · Weergaven: 48
Laatst bewerkt:
Snap niet dat hij nog niet verkocht is,ik heb ook een 2003 R gehad,echt een superfiets,een toekomstige klassieker.
 
Snap niet dat hij nog niet verkocht is,ik heb ook een 2003 R gehad,echt een superfiets,een toekomstige klassieker.

Ik snap de prijs ivm div upgrades, maar dat ga je er nooit voor krijgen helaas. Ook door de km stand.
Mooie machine nog zelfs van 2001 tot 2005 verkocht met upgrades veranderingen.
Succes met je verkoop.
 
Dat mag je vinden. Deze blokken lopen makkelijk over de ton zonder problemen. Net ingereden dus ;)

Anyway als je ziet wat er allemaal extra opzit en dat het ook nog een redelijk zeldzame R is met radiale remmen(zo vaak zie je zie niet), gaat hij niet voor de prijs van een normale Mille weg ;)
 
Dat mag je vinden. Deze blokken lopen makkelijk over de ton zonder problemen. Net ingereden dus ;)

Anyway als je ziet wat er allemaal extra opzit en dat het ook nog een redelijk zeldzame R is met radiale remmen(zo vaak zie je zie niet), gaat hij niet voor de prijs van een normale Mille weg ;)

Komt vast een koper voorbij
 
Dat mag je vinden. Deze blokken lopen makkelijk over de ton zonder problemen. Net ingereden dus ;)

Anyway als je ziet wat er allemaal extra opzit en dat het ook nog een redelijk zeldzame R is met radiale remmen(zo vaak zie je zie niet), gaat hij niet voor de prijs van een normale Mille weg ;)
Vorig jaar ook zulke opmerking ontvangen hier op de verkoop van mijn Tuono. Een week later verkocht voor de vraagprijs. 😂
 
Bedankt @Rsvoelof zeker jaloezie! Mocht je de originele mooier vinden kan je die er weer opzetten :)
Jaloezie is het niet, heb nl zelf exact dezelfde. Daarom herkende ik ze direct. Zien er super uit. Vriend van mij wilde er eerst niets van weten maar toen hij ze op mijn fiets zag heeft hij ze gelijk besteld.
Heb ook nog een Tuono 2010 (met rotaxblok zonder alihendels 😊) die 1/2 juli in de verkoop komt dussss.

Succes met de verkoop
 

Bijlagen

  • IMAG1208.jpg
    IMAG1208.jpg
    831,7 KB · Weergaven: 20
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan