Aprilia RSV Mille R Nera

Brother Louie

MF veteraan
14 apr 2003
3.930
0
turnhout belgië
Deze is volledig uit carbon en weegt 10kg minder dan de Factory. Magnesium wielen en titanium moeren en bouten.
aprilia_rsv_mille_r_nero_1l.jpg

foto_mag_3_290_1063635214.jpg

foto_mag_1_290_1063635214.jpg

De prijs van deze machine ligt rond 35000€
 
Ik vind sowieso het design (kleur/stickers) van de 2004 Aprilia's niet echt om over naar huis te schrijven. De nieuwe Tuono '04 <klik> zou ik ook nooit gekocht hebben.
 
Vette bike :9~ :9~

Had ik trouwens niet ergens gelezen dat een gedeelte van de opbrengst naar een goed doel zou gaan :? :?

Ze is alleen een beetje te duur voor me '(
 
supermooi!

aleen ik zou ze zelf niet willen hebben.

1. ik zou niet meer slapen omdat ie anders gejat word.
2. jou zou maar op je plaat gaan met al die carbon kappen.....
 
ben ik weer de enige die em :r vind?
ik vind de mille 1 van de mooiste nieuwe modellen, maar die nera :r
doe maar een "gewone" factory, die vind ik tig keer mooier
 
weer een typische "ik rij 1000km rechtdoor van terras naar terras per jaar" fiets dit.

Wil wel eens weten hoeveel lui die zo een bike kopen em echt gaan gebruiken waarvoor ie gemaakt is, en op zo een manier dat het verschil in materialen met de "gewone" in dat gebruik gerechtvaardigd is.

Dan blijft voor die prijs de MV agusta toch wel wat mooier imho 8-)
 
wat denk je hoeveel premie je moet betalen aan je verz.maathschappij...daar woor je ook niet vrooluk van ....

een nera mooi bike...maar voor mij niet... :)
 
wat denk je hoeveel premie je moet betalen aan je verz.maathschappij...daar woor je ook niet vrooluk van ....

een nera mooi bike...maar voor mij niet... :)

als je deze contant kan betalen doe je ook niet moeilijk over een premietje lijkt mij
 
´k Heb het forum al een beetje afgezocht, maar kan het niet vinden. Wat kost zo´n nieuwe, standaard RSV 2004 nu? Zal wel rond de 15.000 euro zijn. Op de site van aprilia.nl staat nog het oude model.
 
Terug
Bovenaan Onderaan