Aprilia RSV Mille, zéér veel carbon en andere ex

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat de meneer die de e-keur in mijn dempers gelaserd heeft het niet meer wil doen ben ik op zoek gegaan naar een ander adresje waar ze e-keur kunnen laseren in uitlaatdempers.

En uiteraard heb ik een adresje gevonden.

Voor degene die belangstelling hebben, hier het adres en prijzen:

Lasertechniek NV
Nijverheidslaan 1576 B
B-3660 Opglabbeek
Tel. +32 (0)89 46 61 27
Fax + 32 (0)89 46 61 28
http://www.lasertechniek.com

Ik kreeg dit via de mail:

Dat is mogelijk
Bij 1-5 stuks euro 7.50/st instelkosten 17.50
excl btw af Opglabbeek

Succes.


Met andere woorden, als jullie met een paar man samen gaan en meer dan 5 stuks laten laseren wordt het goedkoper.
 
Omdat de meneer die de e-keur in mijn dempers gelaserd heeft het niet meer wil doen ben ik op zoek gegaan naar een ander adresje waar ze e-keur kunnen laseren in uitlaatdempers.

En uiteraard heb ik een adresje gevonden.

Voor degene die belangstelling hebben, hier het adres en prijzen:

Lasertechniek NV
Nijverheidslaan 1576 B
B-3660 Opglabbeek
Tel. +32 (0)89 46 61 27
Fax + 32 (0)89 46 61 28
http://www.lasertechniek.com

Ik kreeg dit via de mail:

Dat is mogelijk
Bij 1-5 stuks euro 7.50/st instelkosten 17.50
excl btw af Opglabbeek

Succes.


Met andere woorden, als jullie met een paar man samen gaan en meer dan 5 stuks laten laseren wordt het goedkoper.

Zeg maar wanneer :P
 
ja .....altijd doen ..de Duitse politie is stom |(

Denk je dat de duitse Motorrrijderes dat niet ook all uitprobeert hebben ?.Het leuke daarvan is , als een agent het verdacht heeft dat deze Stempel niet echt is ..of als jij een Ongluk hebt en ze zien het dan, dan word je aangeklaagt wegens verfalsing van een duits dokument .......................en dat word duur _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Je moet niet denken dat de agenten ( zowiezo in de Eifel ) dat niet kennen

En ook is er een echte Stempel met ABE ( dus een legale) en de Agent " denkt alleen " dat het te veel lavai maakt, rij jij niet verder.....of jij moet dan staande foot mee na de Tüv ........en dan zien ze de verfalsing ...........heeeel goed idee |(
 
ja .....altijd doen ..de Duitse politie is stom |(

Denk je dat de duitse Motorrrijderes dat niet ook all uitprobeert hebben ?.Het leuke daarvan is , als een agent het verdacht heeft dat deze Stempel niet echt is ..of als jij een Ongluk hebt en ze zien het dan, dan word je aangeklaagt wegens verfalsing van een duits dokument .......................en dat word duur _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Je moet niet denken dat de agenten ( zowiezo in de Eifel ) dat niet kennen

En ook is er een echte Stempel met ABE ( dus een legale) en de Agent " denkt alleen " dat het te veel lavai maakt, rij jij niet verder.....of jij moet dan staande foot mee na de Tüv ........en dan zien ze de verfalsing ...........heeeel goed idee |(

Haha, heerlijke reactie. :}
Tuurlijk is de Duitse Politie niet stom!
Hooguit die ene agent die een maat van mij aanhield en opmerkte dat op de originele demper van zijn Mille "Racing Aprilia" stond.
Na een tijdje goed praten met die man en verwijzingen naar de e-keur stempel was ie overtuigd.
De gemiddelde agent heeft er dus totaal geen kaas van gegeten en kijkt bij controle alleen naar de e-keur.
Vriend van mij heeft een Duc 998, via e-bay een set originele uitlaten en Termignoni´s, waarvan de carbonhulsen na een crash waren gebroken, gekocht.
Zaakje uit elkaar geslepen en het zaakje zodanig verbouwd dat van binnen alles Termignoni is maar de hulsen origineel Ducati zijn.

Bij staandehouding bij park Vogelsang (jij zult ongetwijfeld weten waar dat is in de Eifel) werd alleen gekeken of er e-keur in de uitlaten stond.
Dat was dus het geval en we konden onze weg vervolgen. :]

Bovendien ben ik altijd te goeder trouw. Ik weet niet beter. O-)
Jouw verhaal over "of jij moet dan staande foot mee na de Tüv" is misschien voor Duitsers het geval. Ik ken Nederlanders die na een flinke uitbrander de kortste weg naar Nederland dienden te nemen.

Bovendien rijdt ik niet met totaal open uitlaten maar met killers in de dempers rond waardoor het geluid behoorlijk acceptabel is. Schijnbaar ook dus voor de Duitse (Eifel)Politie.

Tenslotte nog even waar het allemaal om te doen is:
In Duitsland dient je uitlaatsysteem gewoon van een e-keur voorzien te zijn. Ook al is het fluisterstil, als er geen e-keur op staat heb je een probleem!
Is het geluid acceptabel en er staat een e-keur in het systeem heb je totaal geen problemen. Dát is dus de kern van het verhaal.

Ik weet ook wel dat je een totaal open systeem bij staandehouding geen kans maakt, ook niet met een e-keur stempel.
 
"Carbon ophangsteunen Akrapovic 2-2 uitlaatsysteem"

Heb je deze nog? Zoja, kun je die gebruiken ter vervanging van de originele of gaat dat niet passen? En hoeveel moet het kosten?
 
"Carbon ophangsteunen Akrapovic 2-2 uitlaatsysteem"

Heb je deze nog? Zoja, kun je die gebruiken ter vervanging van de originele of gaat dat niet passen? En hoeveel moet het kosten?


Marcel, ik heb ze nog, ze zitten nog steeds op de motor gemonteerd.
En nee, je kunt ze niet als vervanging van de originele gebruiken.
Zelfs het StarTwin systeem heb ik pas moeten maken, maar da's perfect gelukt, zoals op de foto's te zien is.
 
Vanaf dinsdag 12 september t/m zondag 16 september komen er nog wat km's bij.
Ik ga naar Oostenrijk en Italië met de Mille.

Daarna gaat ie weg voor een redelijk bod.

Wie biedt?
 
heb een vraagje over je witte kapjes voor je achterlichten.......

WAAR VIND JE DIE????????


wil ik ook nog hebben maar kan ze nie vinden, dussss een beetje hulp is welkom!!

succes met de verkoop van je motor!!
 
Hele mooie motor, zou iets voor mij kunnen zijn maar mijn planning was eigenlijk om in het voorjaar 2007 pas een nieuwe machine te halen. Twijfel nog tussen een aantal machines maar ik was vroegûh al verliefd op de RSV Mille's. *O*

Heb zelf 2 jaar een CBR600 uit '99 gereden die eruit ging toen ik een huis ging kopen en ben nu zo'n 2 jaar motor-loos ;(
Voordeel van een CBR vond ik dat ik met mijn rug nooit last kreeg, ook niet na lange tochten (ik ben rond de 1,86). Mijn broer heeft een R1 uit 2000 en als ik hier langer dan 1,5 tot 2 uur op zit dan ben ik gebroken vanwege mijn onderrug.

Hoe is de zithouding van een RSV ?

Eigenlijk wilde ik volgend voorjaar eens wat proefritten maken bij motor-dealers hier in Eindhoven. Dan weet ik het natuurlijk ook :)
 
OK.

Voor 6000,- eurie kan ie eruit.

Wel geheel in originele staat, dat betekent met duo zit en SCM goedgekeurd alarm.
Verdere extra's zijn bij verkoop bespreekbaar.

En nee, de extra's zijn vooralsnog niet los te koop, dat gebeurd pas als de Mille is verkocht zonder eventuele extra's.
 


TBikers, bedankt voor het aanbod, maar een ZX9R inruilen is voor mij helaas geen optie.
Evenmin overigens als een Fireblade, R1, Thundercat, Black Bird, cheques waarna ik de motor opstuur, kopen op afbetaling (pak maar een lening bij DSB of zo) enz.
Die reactie's heb ik ook al gehad.
In principe animo genoeg dus voor de Mille, alleen niemand die serieus komt kijken, want dan is ie geheid verkocht!
 
Die Akra stickers hebben wel degelijk een doel!
Zoals je misschien weet zijn StarTwins niet goedgekeurd.
Daarom heb ik de dempers voorzien van Akrapovic stickers én het Akrapovic e-keurteken laten laseren achter in de dempers. (Zie foto)
Niet van écht te onderscheiden.
Vervolgens een door de TÜV gestempelde en ondertekende ABE-brief erbij, en zie daar, ik rij legaal in Duitsland. *O*
Echt een aanrader voor in de Eifel, wat zo'n beetje mijn achtertuin is.



Maar als die Akra stickers niet bevallen kun je ze er altijd af halen.

(Afbeelding)

ff vraag neem je ook inruil of totaal niet??
oohw en by the way ik zie dat de eifel je achtertuin is en dat je ook in genk op de kartbaan bent geweest met je fiets?
je bent dus van het zuiden :}
Maar waar precies a;s ik vragen mag

Gr thijs
 
ff vraag neem je ook inruil of totaal niet??
oohw en by the way ik zie dat de eifel je achtertuin is en dat je ook in genk op de kartbaan bent geweest met je fiets?
je bent dus van het zuiden :}
Maar waar precies a;s ik vragen mag

Gr thijs


Ha Thijs.

Ben niet echt op de kartbaan geweest, maar wel ernaast. *D :+
Jij bent dus bekend aldaar. Mooi, waarschijnlijk woon je niet ver van Stein?
Wat inruil betreft ben ik heel selectief, ik ruil alleen in als ik de motor direct bij de dealer kwijt kan.
Een R1, Fireblade of iets dergelijks is wat dat betreft weinig interessant, daar staan er al genoeg van bij de dealers.
Maar uiteraard moet inruil voor beide partijen interessant zijn, dan is in principe alles bespreekbaar.

Ben ervan overtuigd dat mijn Mille een goede motor is. :Y
Daarom wordt de volgende ook een Aprilia. Waarschijnlijk nu echter een Tuono, heb ik verleden week op gereden en dat beviel uitstekend.
Eens ff afwachten wat de Tuono Factory gaat kosten....
Als je interesse heb mail maar naar macmille@gmail.com.
Vanaf maandag ben ik weer bereikbaar, ben in het weekend naar Berlijn.
 
Een schop voor deze fantastische fiets.

Oh jah, ik zou de fiets kopen zonder de aangepaste achterlichten. Deze zijn nl. echt niet mooi.





:+
 
Een schop voor deze fantastische fiets.

Oh jah, ik zou de fiets kopen zonder de aangepaste achterlichten. Deze zijn nl. echt niet mooi.





:+

Das een kwestie van smaak.
Geen probleem, alle originele onderdelen zijn erbij.
Alles kan zo omgebouwd worden.
Maar het ziet zo uit:
Knipperrood.sized.jpg


Knippergeel.sized.jpg
 
Hallo, dat weet ik toch. Maar dat scheelt jou en mij weer wat werk, als je de motor met de originele lampen verkoopt 8-)


We hebben ja kort geleden nog wat e-mailverkeer gehad, of zit je nu alweer achter het bier O-)


Ja, weet ik.
Pilsje trouwens net op, maar tis niet verkeerd om mijn creatie hier ook te posen.....
 
Hallo, dat weet ik toch. Maar dat scheelt jou en mij weer wat werk, als je de motor met de originele lampen verkoopt 8-)


We hebben ja kort geleden nog wat e-mailverkeer gehad, of zit je nu alweer achter het bier O-)
Gatverd*mme wat lelijk........................ ik zou ze naar Tukkerland sturen ;)




:+
 
Je hebt mail
Toevoallig dat ik van het weekend in de eifel ook op een mille heb gereden moet zeggen dat het me goed was bevallen totaal anders maar het zal een kwestie van wennen zijn denk ik
Ha Thijs.

Ben niet echt op de kartbaan geweest, maar wel ernaast. *D :+
Jij bent dus bekend aldaar. Mooi, waarschijnlijk woon je niet ver van Stein?
Wat inruil betreft ben ik heel selectief, ik ruil alleen in als ik de motor direct bij de dealer kwijt kan.
Een R1, Fireblade of iets dergelijks is wat dat betreft weinig interessant, daar staan er al genoeg van bij de dealers.
Maar uiteraard moet inruil voor beide partijen interessant zijn, dan is in principe alles bespreekbaar.

Ben ervan overtuigd dat mijn Mille een goede motor is. :Y
Daarom wordt de volgende ook een Aprilia. Waarschijnlijk nu echter een Tuono, heb ik verleden week op gereden en dat beviel uitstekend.
Eens ff afwachten wat de Tuono Factory gaat kosten....
Als je interesse heb mail maar naar macmille@gmail.com.
Vanaf maandag ben ik weer bereikbaar, ben in het weekend naar Berlijn.
 
Ik ben zelf a-technisch, dus ff een vraagje over je RSV :+

Als je de motor terugbouwt met een duo-zadel en duo-voetsteunen past dat dan wel met het 2-2 StarTwin RVS uitlaatsysteem ?

Het achterlicht systeem is identiek voor een mono- als duo-zadel ?
Dus wanneer je het duo-zadel monteert zijn de LED achterlichten ook weer over te zetten ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan