Aprilia RSV Mille, zéér veel carbon en andere ex

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben zelf a-technisch, dus ff een vraagje over je RSV :+

Als je de motor terugbouwt met een duo-zadel en duo-voetsteunen past dat dan wel met het 2-2 StarTwin RVS uitlaatsysteem ?

Het achterlicht systeem is identiek voor een mono- als duo-zadel ?
Dus wanneer je het duo-zadel monteert zijn de LED achterlichten ook weer over te zetten ?

Duozadel kan gewoon gemonteerd worden, het maakt niet uit welk achterlicht gemonteerd is. Je haalt gewoon de afdekkap eraf (waar V60 opstaat) en monteert het duozadel.

Het StarTwin 2-2 systeem kan normaal ook gemonteerd worden met duo voetsteunen, alleen dient aan de linkerduovoetsteun een oog te worden gelast om de demper te bevestigen. StarTwin doet dit zelf ook.
Om het uitlaatsysteem op te hangen aan de Akra-steunen heb ik één uitlaatpijp onder de kuip iets moeten modificeren. Dit kan altijd weer in de oude toestand hersteld worden.

Als jij wilt dat de motor bij koop wordt afgeleverd met de duovoetsteunen & 2-2 uitlaatsysteem :P dan kan dat dus.
Geen probleem!

Maar kom gewoon vrijblijvend eens kijken, vanuit Eindhoven is het ca. 3 kwartier rijden. Kan ik rustig tekst en uitleg geven en jij het een en ander zien.
Dat verklaart meer dan 1000 woorden.
 
Je hebt mail
Toevoallig dat ik van het weekend in de eifel ook op een mille heb gereden moet zeggen dat het me goed was bevallen totaal anders maar het zal een kwestie van wennen zijn denk ik

Ha Thijs.
Mailtje heb ik ontvangen, ik was alleen in Berlijn en kon niet direct reageren.
Een Mille moet je idd leren rijden als je een 4-in-lijn gewend bent.
Geloof me, als je er eenmaal mee om weet te gaan wil je geen 4-in-lijn meer.
Afgelopen maand nog in de Dolomieten geweest met de Mille, met uit acceleren van haarspeldbochten ben je iedere 4-in-lijn de baas. Ja, ook een K5 en een R1.

Lees mijn Dolomietenverslag op: Het Grote RSV1000 (R/Factory/Tuono) Topic #3 :
"Op de Jaufenpass passeren we (Henk met de Duc, ik op de Mille) in de klim twee Duitsers, eentje op een R1 en de ander op een Gixxer-1000. Puur op uitacceleren uit de bochten winnen we terrein tot we ze bij uitacceleren van een haarspeldbocht de achterkant laten zien.
Bovenop de Jaufenpass heb je een gigantisch uitzicht op de Dolomieten.
In de afdaling, bijna beneden besluiten we te stoppen voor een Cappucino, blijken die Duitsers daar ook te zitten.
Effe met die gasten gesproken die zich erover verbaasden dat ze bergop niet meekonden met de Duc en de Mille.
Omdat ook zij richting Bolzano gaan besluiten we samen de Penserjoch te rijden.
Hier hetzelfde verhaal, de 4-in lijn motoren zijn bij uit acceleren geen partij voor de twins. Ach ja, in de bergen hoef je niet hard te gaan en tellen de peekaa's niet zo."

Die PK's heb je dus vooral op de autoweg nodig, binnendoor vooral koppel.
En met een 17-er tandwiel (origineel) loopt de Mille 286 echte kilometers per uur.
Met een 17-er nog altijd 278. En da's dan geen afwijkende kilometerteller zoals bij de Japanse fietsen die bij 270 echte kilometers al 299 op de teller hebben...
 
Eej Macmille,

was je erweer? Heb je mijn mailtje trouwens nog gelezen.

Wacht in spanning af, krijg als het goed a.s. wo/do de spullen allemaal binnen.

Nu alleen nog de bekabeling ergens op de kop tikken.
 
Eej Macmille,

was je erweer? Heb je mijn mailtje trouwens nog gelezen.

Wacht in spanning af, krijg als het goed a.s. wo/do de spullen allemaal binnen.

Nu alleen nog de bekabeling ergens op de kop tikken.
Op marktplaats staat nog een kabelboom te koop
 
Hmmmm, "slechts" 4444 maal bekeken.....zelfs niemand die een bod uitbrengt?
 
Vervolgens een door de TÜV gestempelde en ondertekende ABE-brief erbij, en zie daar, ik rij legaal in Duitsland. *O*
Echt een aanrader voor in de Eifel, wat zo'n beetje mijn achtertuin is.


Maar als die Akra stickers niet bevallen kun je ze er altijd af halen.

(Afbeelding)

Die TUV-gestempelde brief kan ik niet zo goed volgen;
Wij hoeven als nederlanders toch geen TUV gestempelde formulieren te overleggen ?
Wij rijden toch ook niet met een duits kenteken rond ?

Verder wel even een dikke SCHOP voor deze SUPERGAVE fiets :9 :] *O*
 
Die TUV-gestempelde brief kan ik niet zo goed volgen;
Wij hoeven als nederlanders toch geen TUV gestempelde formulieren te overleggen ?
Wij rijden toch ook niet met een duits kenteken rond ?

Verder wel even een dikke SCHOP voor deze SUPERGAVE fiets :9 :] *O*


Brum, bedankt voor het compliment.
Klopt helemaal van die brief, maar het kan een diender die twijfelt altijd over de positieve streep trekken..... :)
 
Er zal toch wel iemand interesse hebben?

C-kers
Alleen moet je wel inruilen op deze
full
;)
 
C-kers
Alleen moet je wel inruilen op deze(Afbeelding) ;)


Hmmm, na de Fireblade, R1, KTM, Gixxer 600 nu een....BMW R1200GS als inruiler.
Super motor voor in bergachtig gebied, vooral in de Dolo's met een supersport amper bij te houden door de perfecte zithouding.
Duikt niet bij het remmen.
Een 'bijna alleskunnende' reis enduro.
Multi-functioneel.
Voor voorzichtig off-road gebruik of gewoon weggebruik.

Bouwjaar 2005, garantie t/m eind 2007.
Jij wilt er 13.500 voor hebben?
 
yep


:} voor je GS beschrijving trouwens ;)


Ja, ik kan het weten.
Vorig jaar in de Dolomieten met de Mille alle zeilen moeten bijzetten om Hans Weissensteiner bergop bij te houden. Die is in de 70-er jaren Italiaans kampioen motocross geweest en bestuurde ook een GS.
Bergaf was ik geen partij meer voor hem en reed ie me er zo uit met de GS.... :? _O-

Maarre.....13500 vind ik aan de hoge prijs, dan zou ik moeten bijleggen en tja, dat wil ik wel doen maar niet op een GS.
Tis mijn motor niet, maar zeker geen verkeerde motor, laat dat duidelijk zijn!! :Y
 
Ja, ik kan het weten.
Vorig jaar in de Dolomieten met de Mille alle zeilen moeten bijzetten om Hans Weissensteiner bergop bij te houden. Die is in de 70-er jaren Italiaans kampioen motocross geweest en bestuurde ook een GS.
Bergaf was ik geen partij meer voor hem en reed ie me er zo uit met de GS.... :? _O-

Maarre.....13500 vind ik aan de hoge prijs, dan zou ik moeten bijleggen en tja, dat wil ik wel doen maar niet op een GS.
Tis mijn motor niet, maar zeker geen verkeerde motor, laat dat duidelijk zijn!! :Y

Eej macmille, heb inmiddels de bestelling binnen van Conrad. Kun je nog een keer je mail checken O-) .



Tevens een subtiele kick :+
 
Ja, ik kan het weten.
Vorig jaar in de Dolomieten met de Mille alle zeilen moeten bijzetten om Hans Weissensteiner bergop bij te houden. Die is in de 70-er jaren Italiaans kampioen motocross geweest en bestuurde ook een GS.
Bergaf was ik geen partij meer voor hem en reed ie me er zo uit met de GS.... :? _O-

Maarre.....13500 vind ik aan de hoge prijs, dan zou ik moeten bijleggen en tja, dat wil ik wel doen maar niet op een GS.
Tis mijn motor niet, maar zeker geen verkeerde motor, laat dat duidelijk zijn!! :Y

No offence
Trouwens , jouw RSV zou eindigen als circuitfiets, op de obw heb ik geen behoefte aan een Supersport

Succes met de verkoop iig
 
Hee Macmille:

Als je de motor verkoopt zonder de onderdelen heb ik interesse in het bagster systeem voor de mille. Dus ik hoop dan wat van je te horen.

Gr.
Johan
:9
 
Blijft een mooi ding, :Y

Nog steeds dezelfde mening Mac :?


:W

Eh, mijn mening heb ik bijgesteld.
13.500 met alle x-tra's voor jouw motor is een nette prijs.
Heb het er laatst nog met een maat over gehad.
Maar als wij tot een deal zouden komen ruil ik hem direct in en de vraag is wat ik bij inruil terug zou krijgen.
Heb er eerlijk gezegd geen idee van.
 
kickje voor deze mooie fiets ;)


TnX mate for the kick. :}

Maar geen interesse? Niemand? :?
Al meer dan 5625 vieuws.....
Gaat onderhand voor een winterprijs de deur uit.
Inruil is bespreekbaar.

Biedt maar eens via de mail: macmille@gmail.com 8-)
 
Eh, mijn mening heb ik bijgesteld.
13.500 met alle x-tra's voor jouw motor is een nette prijs.
Heb het er laatst nog met een maat over gehad.
Maar als wij tot een deal zouden komen ruil ik hem direct in en de vraag is wat ik bij inruil terug zou krijgen.
Heb er eerlijk gezegd geen idee van.

Vond ik ook wel ja ;)

Voor mijn GS krijg ik rond de 12750 euri inruil,schat ik zo, heb er 15000 voor betaald 5500 km terug. of bedoel je jouw RSV inruilwaarde? als jij je RSV inruilt denk ik dat je rond de 4000-4500 euri krijgt,afhanekelijk hoe duur je nieuwe bike is

Een GS is momenteel erg courant en dus waardevast , maar je moet wel met aardig geld over de brug komen dus willen wij er uit komen ;)
Ik zie jouw RSV wel zitten, maar jij m,n GS niet :+

Je kunt ook ff 1 wintertje op de gS doorblazen; in het voorjaar ben je d,r met 2 weken vanaf,that,s for sure 8-)

Anders>SUck6 met de Seels , kom op mensuu RSV KOOOOPUUUHHHH *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Bredebeier,

Je zit er toch een paar duizend euries naast wat de inruilwaarde van mijn Mille betreft op bv een nieuwe Tuono.
Maar enfin, momenteel wordt ie omgebouwd naar origineel en daarna kan ie voor een winterprijs de deur uit.
Kan nml. van iemand zijn motor overnemen waar ik wel interesse in heb, maar kan niet inruilen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan