Aprilia RSV Mille, zéér veel carbon en andere ex

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heyhey,

jij werk toch bij edea he? ben toen eens op je kantoor geweets en toen hingen deze foto's van je motor daar op, ik werk bij stork
 
naja is al een tidjje terug ik was toen smanemet een collega van me vergoossen,maarja doet er ook niet toe, suc6 met de verkoop
 
pff uhm zou ik niet meer durven zeggen,we kwamen toen om een urenstaat te laten tekenen,maar ik durf even niet meer te zeggen van welke calibratie wzh dat was
 
Prijs is aangepast:

7200,- inclusief alle x-tra's.
5800,- in originele staat.


Zie start pagina van dit topic.

Volgens mij alleszins redelijke prijzen.
Doe anders maar eens een bod wat in de buurt komt!
 
Ik wacht nog ff af hoeveel je zakt ;)

Interesse blijft er bij mij nog steeds voor jouw RSV :Y

Heb jouw vraagprijs gebudgetteerd incl motor,bandjes,circuitdagen etc.......dus............nu nog iets te hoog.
Kan een volle racer kopen voor rond de 3500, komende weken ga ik daar sowieso ff kijken als het meezit
Er zijn weinig RSV rijders geinteresseerd in een dikke beemer, ;)
 
Ik wacht nog ff af hoeveel je zakt ;)

Interesse blijft er bij mij nog steeds voor jouw RSV :Y

Heb jouw vraagprijs gebudgetteerd incl motor,bandjes,circuitdagen etc.......dus............nu nog iets te hoog.
Kan een volle racer kopen voor rond de 3500, komende weken ga ik daar sowieso ff kijken als het meezit
Er zijn weinig RSV rijders geinteresseerd in een dikke beemer, ;)

Laat me raden, die staat in Heerlen...... ;)


Tevens kickje voor Macmille :)
 
Ik zou dom zijn om dat hier en nu te beamen 8-)
Dus......eerst rsveetje zien,ernaar luisteren,eraan voelen, erop zitten en dan praten over waarde/poen
Enige voordeel van kentekenbike is dat er naast circuit ook afentoe gebruld kan worden, nadeel is weer al het sleutelwerk aan knippers etc bij glijpartij no.1 8-)
 
Ik wacht nog ff af hoeveel je zakt ;)

Interesse blijft er bij mij nog steeds voor jouw RSV :Y

Heb jouw vraagprijs gebudgetteerd incl motor,bandjes,circuitdagen etc.......dus............nu nog iets te hoog.
Kan een volle racer kopen voor rond de 3500, komende weken ga ik daar sowieso ff kijken als het meezit
Er zijn weinig RSV rijders geinteresseerd in een dikke beemer, ;)

Ja, en doe de groetjes aan Maurice.
Die racer heeft pas nieuwe ketting en tandwielen, ik heb er nog vuile handen van gekregen.....

cartagena_2006_013.sized.jpg


Overigens is 5800,- origineel en 7200,- met werkelijk alle xtra's een nette prijs voor mijn motor.
B-Art kent de motor en kan e.e.a. beamen.
Als de prijs te hoog is, doe dan maar eens een bod.

Overigens is een pure racer vergelijken met een straatfiets appels met peren vergelijken in mijn ogen.
Maar als je een Mille zoekt puur voor op het circuit is die van Maurice zeker geen verkeerde keuze.
 
Laatst bewerkt:
Ik zoek absoluut geen accessoire-kerstboom-bike.

Zoals al eerder gemeld, ik weeg de 2 opties nog steeds af; racen-hardijden zal ik het maar noemen- met kentekenmotor en af en toe wegkilometers maken maar dan op circuit iets voorzichtiger zijn of ''n circuitfiets waar ik wat makkelijker mee zal rijden maar nooit mee op straat kan
Liest kocht ik nog 2 fietsen, 1 racefiets en 1 sportopdewegbrommurt maaaaaarr.........dat kennet '(

Mocht ik nog een helder moment krijgen dan mail ik jou direct als het positief voor je is *O* *O*

:W
 
Ik zoek absoluut geen accessoire-kerstboom-bike.


Mocht ik nog een helder moment krijgen dan mail ik jou direct als het positief voor je is *O* *O*

:W

Mijn Mille is ook te koop zonder x-tra's.
Of met extra's naar keuze, waar vind je dat nu?

De keuze is aan jouw, of iemand anders uiteraard......
 
er is er straks een die lacht en dat is Maurice want daar staan ze volgens mij in de rij, dus dat word bieden voor de hoogste prijs 8-) succes met de verkoop maar er zijn er voor minder struin internet maar eens af.
 
Laatst bewerkt:
er is er straks een die lacht en dat is Maurice want daar staan ze volgens mij in de rij, dus dat word bieden voor de hoogste prijs 8-) succes met de verkoop maar er zijn er voor minder struin internet maar eens af.



Ach, Maurice mag best lachen hoor, tis een goed jong.
Ook Maurice kan zijn motor maar 1 keer verkopen, dus die rij zal wel meevallen.
Bovendien is het geen straf om de Mille te blijven rijden als het nodig is.

En er zijn er idd voor minder, maar de meeste 2001-s zijn duurder, struin internet maar eens af.
Om nog maar te zwijgen van die met een 2-2 systeem en carbondelen.

Maar zoals ik al aangaf, de motor kan ook origineel of met een aantal xtras verkocht worden, mailtjes krijg ik genoeg met de vraag of ik de xtras die er op zitten los verkoop.
Dat kan, maar dan moet de Mille wel eerst verkocht zijn.


Trouwens Hagasan, heet jij Hans? Want dan kennen we elkaar van de Mille-club.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan