Aprilia RSV Mille, zéér veel carbon en andere ex

Status
Niet open voor verdere reacties.

Macmille

Die hard MF'er
28 apr 2006
791
0
Thuis
RSV Mille: Diablo uitvoering, maart 2001.
Geheel origineel: 5700,- euro(incl. duozit en SCM goedgekeurd alarm)
35.000km

Prijsaanpassing:

Prijs: 7200,- euries met de volgende extra's:
- Carbon voorspatbord
- Carbon achterspatbord
- Carbon kettingbeschermer boven
- Carbon kettingbeschermer beneden
- Carbon achterbrugbescherming
- Carbon ophangsteunen Akrapovic 2-2 uitlaatsysteem
- Carbon instrumenten afdekkap Mille-R
- Getint kuipruitje Mille-R
- Zwarte afscherming achter gaas onder zadel
- 2-2 StarTwin RVS uitlaatsysteem
- StarTwin Titanium dempers voorzien van e-keur, Akrapovic stickers en uitneembare dB-killers
- Aprilia Titanium EVO Eprom
- Open luchtfilterhuis
- Witte achterlichtkapjes
- LED achterlichten met geïntegreerde Lumileds knipperlichten
- Probleemloos Datatool alarm met startonderbreking
- Gepolijste stuurgewichten
- Topkuip sticker voorzien van blanke laklaag
- Stickers op kontje voorzien van blanke laklaag
- 12V aansluiting t.b.v. druppellader


Nieuwprijs alle X-tra's bedraagt ruim 3700,- euro's!!

Verder ook de volgende originele onderdelen:
- Voorspatbord
- Achterspatbord
- Kettingbeschermer boven
- Kettingbeschermer beneden
- Instrumenten afdekkap
- Duovoetsteunen
- Duozadel
- Kuipruitje
- Uitlaatsysteem
- Uitlaatdemper
- Eprom
- Luchtfilterhuis
- Achterlicht
- Knipperlichten achter

Eventueel Bagster-systeem en/of bagagedrager erbij bespreekbaar.

Motor verkeert in zeer goede staat, rijdt probleemloos.
Wordt verkocht i.v.m. aanschaf Mille-Factory.

Voor antwoord op Uw vragen: 06-10078418 of tijdens kantooruren: 046-4765386.

20.jpg

21.jpg

6.jpg
 
Laatst bewerkt:
SUPER..........zowel meid als motor :]
succes met verkoop, k denk dat je binnenkort mailtje krijgt. Laat ik toevallig iemand kennen die zo ene wilt hebben! En das niet bepaald standaard uitlaat zie ik :+ , alleen maar pluspunt voor verkoop *O*
 
SUPER..........zowel meid als motor :]
succes met verkoop, k denk dat je binnenkort mailtje krijgt. Laat ik toevallig iemand kennen die zo ene wilt hebben! En das niet bepaald standaard uitlaat zie ik :+ , alleen maar pluspunt voor verkoop *O*

Nee, idd niet bepaald standaard uitlaat, de hele fiets overigens....
Heb er alleen maar goede ervaringen mee, daarom wil ik nu een Factory aanschaffen.

Ach, je zou hem eens moeten horen...... }) :} :9~ :9

Mailadres: macmille@gmail.com
 
Verkoop je evt. een van je voorspatbordjes los?

Alleen als de rest van de motor er ook bij zit...

Grapje, nu ff serieus, de motor wordt aangeboden met het carbon- alsook het origineel spatbord.
Kan nu toch niet één van de twee verkopen?
Tip: Kijk eens op Marktplaats en ww.rsvmille.nl daar worden momenteel voorspatborden aangeboden.

Succes
 
Als je dan een superkanon wil is dit het... :}
30.000km totaal geen probleem bij deze fietsen!

Succes met de verkoop!

(alleen een beetje jammer van die Akrapovic stickers op de uitlaten...had er dan niets op geplakt...)
 
Als je dan een superkanon wil is dit het... :}
30.000km totaal geen probleem bij deze fietsen!

Succes met de verkoop!

(alleen een beetje jammer van die Akrapovic stickers op de uitlaten...had er dan niets op geplakt...)

Die Akra stickers hebben wel degelijk een doel!
Zoals je misschien weet zijn StarTwins niet goedgekeurd.
Daarom heb ik de dempers voorzien van Akrapovic stickers én het Akrapovic e-keurteken laten laseren achter in de dempers. (Zie foto)
Niet van écht te onderscheiden.
Vervolgens een door de TÜV gestempelde en ondertekende ABE-brief erbij, en zie daar, ik rij legaal in Duitsland. *O*
Echt een aanrader voor in de Eifel, wat zo'n beetje mijn achtertuin is.


Maar als die Akra stickers niet bevallen kun je ze er altijd af halen.

Eindkappen_004.sized.jpg
 
Laatst bewerkt:
Die Akra stickers hebben wel degelijk een doel!
Zoals je misschien weet zijn StarTwins niet goedgekeurd.
Daarom heb ik de dempers voorzien van Akrapovic stickers én het Akrapovic e-keurteken laten laseren achter in de dempers. (Zie foto)
Niet van écht te onderscheiden.
Vervolgens een door de TÜV gestempelde en ondertekende ABE-brief erbij, en zie daar, ik rij legaal in Duitsland. *O*
Echt een aanrader voor in de Eifel, wat zo'n beetje mijn achtertuin is.


Maar als die Akra stickers niet bevallen kun je ze er altijd af halen.

http://www.rsvmilleclub.com/gallery/albums/album05/Eindkappen_004.sized.jpg ((Afbeelding))

:o

Geniaal! Geen hond die daar snel achterkomt nee! _O-
Heel slim, gelijk kickje voor mooie fiets!

(Mille zit helaas niet goed voor mijn lengte...) '(
 
Die Akra stickers hebben wel degelijk een doel!
Zoals je misschien weet zijn StarTwins niet goedgekeurd.
Daarom heb ik de dempers voorzien van Akrapovic stickers én het Akrapovic e-keurteken laten laseren achter in de dempers. (Zie foto)
Niet van écht te onderscheiden.
Vervolgens een door de TÜV gestempelde en ondertekende ABE-brief erbij, en zie daar, ik rij legaal in Duitsland. *O*
Echt een aanrader voor in de Eifel, wat zo'n beetje mijn achtertuin is.


Maar als die Akra stickers niet bevallen kun je ze er altijd af halen.

http://www.rsvmilleclub.com/gallery/albums/album05/Eindkappen_004.sized.jpg ((Afbeelding))


Geniaal!
:}

schopje
 
Na drie dagen Westerwald en Taunusgebergte zijn er 1464 kilometers bij gekomen.
Mille heeft geen slag verkeerd gegeven!
 
Nog steeds niet weg?

Nee, ik had drie biedingen op Marktplaats van schijnbaar verschillende personen.
Het vreemde is echter dat alle drie de biedingen na ca. 2 weken binnen 5 minuten verwijdert waren.
Dus toch maar één persoon die onder verschillende namen biedt....
Enfin, een hoogste bod van € 6250,- met alle x-tra's is niet serieus te nemen.
Kan de Mille altijd ombouwen naar origineel en dan aanzienlijk goedkoper aanbieden, maar vooralsnog blijf ik gewoon met veel plezier op de Mille rijden.

Verder nog een zekere Billy Mart gehad die wilde dat ik de Mille zou verschepen nadat ik cheques van hem ontvangen had.... |(
Ik hem dus gemaild dat ik geen idioot ben en geen cheques accepteer.
Geld kan altijd worden overgemaakt op een rekeningnummer of in cash bij levering van de motor.
Vervolgens niets meer van die gast gehoord....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan