aprilia rsv mille

arent

MF'er
14 feb 2007
85
0
middelburg
prachtige aprilia rsv mille uit 1999. motorisch op en top onderhoud bij Abco Motors gehad.

onlangs vervangen:

rem vloeistoffen en rem blokken
koppeling modificatie uitgevoerdt met nieuwe koppelingsplaten
olie ververst 15 w 50
nieuwe voorband mpp 2ct + haaks ventiel
ketting set 3000 km geleden vervangen, maar nog in goede staat
achterband mpp 2ct nog 50%

extra's

goed werkend spyball alarm met twee kastje
pazzo korte race handels ( orginele aanwezig )
rsv titanium race demper plus eprom ( orginele met eprom aanwezig )
donkere kuipruit (orginele aanwezig )
duo zitje en seat cover
orginele sleutel + 1 extra
stalen remleiding voor
originele stuur demper

bieden van af 3500 euro

optisch zeer mooi een zeer klein plekje op linkerkuip. verder is de motor helemaal orgineel

de motor verkoop ik omdat ik terug wil naar een 600 cc vier cilinder waarmee ik ook op het circuit kan rijden. heb het geprobeert met de dikke twin maar ben toch meer een toerenjager.

je kan me mailen en bellen, ik werk in de horeca dus ik kan niet altijd op nemen, maar spreek maar gewoon in.
06-twee 9 drie 7 een 5 twee 5 of mailen naar Arent@zeelandnet.nl

groeten Bart Melis
 
Hoeveel km's heeft de motor gedraaid ? en heb je evt. wat foto's (kun je gewoon naar mijn mail sturen).

Evt. intresse in inruil van een fzr-600r met bijbetaling van mijn kant ? (staat reeds te koop in het te koop gedeelte)

Ik hoor het wel.

Greetz Ralph
 
fotos stom zeg ben ik vergeten, komen zo snel mogelijk. De motor heeft rond de 52000 gelopen kan iets meer zijn, weet het niet precies.

en Big-Foot intersse voor de ruil met een fzr is er niet, zoek wel een 4 cil maar een van rond de 2003 en het liefst een cbr 600 rr.

maar ik zal vanavond de foto er op zetten.

groeten Bart
 
zo hehe volgens mij heb ik het voor elkaar, 1 foto
full


heb nog wel meer fotos maar ben met alleen deze al een uur bezig geweest dus het gaat even duren
 
Hey bart,

meen je niet....gaat hij echt weg? en je was er zo zot op ??? en ik dan ben ik straks de enige met mn rsv in zeeland ;)

hmm schopje dan maar!
 
ja joh sorry dan zul je in je eentje moeten gaan rijden haha....

ik ben toch meer de toeren jager, op de rsv maak je niet zoveel toeren als een 4 cilinder en daar hou ik juist zo van van dat janken van een hard werkend motorje
 
Terug
Bovenaan Onderaan