Aprilia RSV Mille

T.A.R.

MF'er
5 jun 2003
64
0
Waalwijk
Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een andere motor. En nu kwam er een aanbod van een RSV Mille maar ik rijd nogal veel met duo. Weet iemand of deze motor iets is voor een duo of is dit zoals gewoonlijk een crime.
Alvast bedankt voor jullie reacties.

P.s. Het gaat om het 2000 model.
 
Probeer het uit zou ik zeggen? Proefritje noemt men zoiets :P Dan weet je meteen waar je aan toe bent, en je bijrijder ook ;)
 
Nou, laat ik het zo zeggen: NEE!

Toen ik mijn mille had heb ik mijn vrouw een stukje mee achterop genomen. Na een paar kilometer hoorde ik een raar geluid. Dus ik ga langzamer rijden, blijkt het mijn vrouw te zijn die mijn mooie mille helemaal afkraakt. Ze zat dus niet zo lekker :+

Ook een 2000 model. Het is solo wel een heerlijke motor en mijn vrouw was verwend. Had eerst een vfr800.
 
... Dus ik ga langzamer rijden, blijkt het mijn vrouw te zijn die mijn mooie mille helemaal afkraakt. Ze zat dus niet zo lekker :+

Ook een 2000 model. Het is solo wel een heerlijke motor en mijn vrouw was verwend. ...

En wie/wat ruil je nu in??? })
 
Ik denk dat ik er maar vanaf zie toch bedankt voor de spontane reacties.
Ga denk ik maar kijken naar een Goldwing oid.
 
Ik denk dat ik er maar vanaf zie toch bedankt voor de spontane reacties.
Ga denk ik maar kijken naar een Goldwing oid.


Die GoldWIng zit voor jr vrouw een heel stuk lekkerder (mijn vrouw ging achterop zitten toen ik een RSV had voor onze eerste rit samen (met de RSV dan) en stapte meteen weer af...). Maarrrrr... wil jij wel een GoldWing :? :?

RSV ==> Goldwing zit wel erg veel verschil tussen ! RSV is fijne sportfiets, gewoon kopen en een oud gebakje (oud cbx'je oid) erbij kopen voor ritjes met moeders achterop !
 
Mijn vriend kocht ook een mille nadat hij jaren vfr750 had gereden. Ik heb het toch 2 en een half jaar uitgehouden en omdat het voor mijn vriend te lang duurde voordat ik de hint doorhad heeft hij mij toen maar lessen kado gegeven. Nu rijd ik zelf motor en hij een nieuwe mille. Maar het zit als duo zeker niet geweldig (net zoals vele supersportmotoren), maar ik vond het wel uit te houden (anders was ik wel eerder afgestapt :+ )
En over goldwing gesproken in Kerkdriel heb je een motorzaak die en dealer is van aprilia en van goldwings. Dan kun je nog ff vergelijken zou ik zeggen :+
(ik zou voor aprilia gaan, toch wel een erg mooie motor)
 
Ik kan het je niet vertellen ik heb nog niemand achterop gehad omdat ik gelijk de duosteunen eraf heb gehaald(staat een stuk better). :]
Ik zou het ook gaan proberen bij je dealer.
 
Die Goldwing was maar een geintje. Maar ik ga toch maar ff een proefritje maken en dan zien we wel verder. Ik denk zo te lezen dat het nix wordt. Maar ja veel slechter als een FZR 1000 kan het eigenlijk niet zijn. (achterop dan).
 
Die Goldwing was maar een geintje. Maar ik ga toch maar ff een proefritje maken en dan zien we wel verder. Ik denk zo te lezen dat het nix wordt. Maar ja veel slechter als een FZR 1000 kan het eigenlijk niet zijn. (achterop dan).

Mijn oom heeft een FZR 1000 en daar heb ik toen ik nog geen motor had goed achterop gezeten en ik ben 1,95 meter :?
 
Een TLR is veel beter voor duo's. ;)
Groot zadel, alleen schuift de passagier wel wat met gas geven en remmen.
 
Nou, laat ik het zo zeggen: NEE!

Toen ik mijn mille had heb ik mijn vrouw een stukje mee achterop genomen. Na een paar kilometer hoorde ik een raar geluid. Dus ik ga langzamer rijden, blijkt het mijn vrouw te zijn die mijn mooie mille helemaal afkraakt. Ze zat dus niet zo lekker :+

Ook een 2000 model. Het is solo wel een heerlijke motor en mijn vrouw was verwend. Had eerst een vfr800.


inderdaad niet doen, ik heb de hele weg van st-oedenrode naar eindhoven zitten gillen bij hem achterop om dat het zit voor geen meter :X

inderdaad de vfr800 heeft een betere zitposite

maartem
 
Heb zelf op een mille(bj `99) achterop naar duitsland gereden,heel goed zit dat toch niet,zelf ben ik 1.94m maar echt slecht persoonlijk vind ik het beter zitten dan bij een gsx-r,r1 en de fireblade. Het is en blijft een sport motor.

wat je wel moet doen als je met 2 gaat rijden,bandendruk controleren en veer instellingen.

geloof dat het max gewicht voor duo iets van een 180kg bij een mille.

:] :]
 
Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een andere motor. En nu kwam er een aanbod van een RSV Mille maar ik rijd nogal veel met duo. Weet iemand of deze motor iets is voor een duo of is dit zoals gewoonlijk een crime.
Alvast bedankt voor jullie reacties.

P.s. Het gaat om het 2000 model.

Als je je relatie goed wilt houden: vooral niet doen!!! Mijn vriend heeft ook het 2000 model gehad, en toen ik zelf niet in staat was om te rijden ivm ongelukje, ben ik één keer bij hem achterop geweest, en dat zit echt helemaal k*t!! En het 2004 model is helemaal waardeloos, snap niet dat ze daar nog een duo zit bij leveren!!(misschien doen ze dat juist wel zodat de vrouw zegt, koop maar, dan kan ik ook achterop.... :? )
 
geloof dat het max gewicht voor duo iets van een 180kg bij een mille.




Als ze zo zwaar zijn gaan ze maar op een aanhanger.
 
Jazeker ik heb er vrijdag eentje uit Duitsland gehaald. Toch op advies een CBR 600 f. Het is een geweldige motor ook voor duo. :9

0
 
Laatst bewerkt:
Plaatje mislukt doen het overnieuw. Lukt nog niet maar krijg nu wel attachment.



Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/129187/86317eb9d433b9cfd3226b11fc641ed6 (cbr600f.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan