aprilia rsv mille'99 start niet

pol85

Rookie
21 aug 2012
4
0
wilp
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een rsv mille uit 99 en nu wilde ik hem gister starten maar ik hoor de brandstof pomp niet meer aanslaan als ik hem op contakt zet.... ook blijft de efi melding knipperen.
ik heb de dag ervoor nog een stuk gereden en toen geen problemen gehad en de motor gewoon weggezet.
heeft iemand een idee wat er mis kan zijn?

alvast bedankt!
 
nee de tank is niet leeg, heb de zekering van de brandstofpomp gecheckt en de accupool even losgehaad om te kijken of die zich misschien zou resetten maar krijg nog steeds hetzelfde....ik draai het contakt erop en hoor niks...en efi melding blijft knipperen...vind het heel vreemd omdat ik de dag ervoor nog geen problemen had en hem goed lopend heb weggezet...denk dat ik hem maar even aan de computer moet leggen en laten doormeten.

ieder geval bedankt voor het meedenken!
 
Heb je de motor gewassen toevallig? Mijn RSV uit 2001 gaf ook altijd de efi storing als de boel nat was. Echter deze startte dan wel. Zit het startrelais niet gekoppeld aan de brandstofpomp? 4 dingen kunnen volgens mij oorzaak zijn: nattigheid, accu, dynamo/spanningsregelaar, startrelais. Dynamo is bij alle RSV,s erg aannemelijk. Ook makkelijk door te meten door de stekker te meten. Voor de zekerheid alles gewoon doormeten. Maar ik vrees voor je dynamo.

Gr. Marten
 
ik heb hem maar even laten ophalen zodat ze hem kunnen uitlezen, ik denk zelf dat het de brandstofpomp is...maar even afwachten wat hun zeggen.
ieder geval bedankt allemaal!

gr. jori
 
Terug
Bovenaan Onderaan