Aprilia RSV Tuono (in)ruil mogelijk

Cornelus

Die hard MF'er
16 okt 2007
411
0
Wegens overstap naar een racer bied ik mijn Tuono aan.
In zeer nette staat en altijd netjes zijn onderhoudsbeurten gehad.
Laatste beurt juli 2009.
Km. Stand: 38xxx(wordt nog dagelijks mee gereden)
Bouwjaar: 2003
Staat banden: goed
Staat ketting/tandwielen: goed
De motor is zeer heeft veel extra accessoires zoals:

- volledig “Akrapovic” dubbel uitlaatsysteem vanaf cilinders, incl. custommade db- killers(nieuwwaarde systeem alleen al + € 2400,00)
- “Hyperpro” voor- en achtervering
- “MDI” verhoogde donker getinte kuipruit
- Carbon uitlaatsteunen
- verhoogd zadel los bijgeleverd
- Led knipperlichten voor
- Led achterlicht, met geintegreerde knipperlichten

Eventueel inruil of ruil met andere motorfiets mogelijk. Bijleggen van mijn zijde ook mogelijk, hangt er vanaf wat u te bieden heeft.

Ik heb interesse in de volgende motoren: , Kawasaki ZX-12r, Honda VTR SP1 of SP2.
full
 
De vraagprijs is 6500,00 en hij is in Hedel(nabij Den Bosch) te bewonderen!
 
Ik weet wie zeer veel interesse krijgt in deze advertentie. Die gozer is in bezit van een VTR SP1 en zoekt een Tuono :)
Hier kan je 'm vinden: Piet Zahut


Klopt, hij heeft al contact met mij gezocht, maar ik zit een beetje tegen die km.stand aan te hikken. Verder ziet het ding er puik uit.
 
Klopt, hij heeft al contact met mij gezocht, maar ik zit een beetje tegen die km.stand aan te hikken. Verder ziet het ding er puik uit.

KMstand..? tis een honda hé ;)

Wat betreft onderhoud hoef je geen vraagtekens te zetten bij piet zahut... als je het over een liefhebber hebt die zorg heeft voor zijn spul :}


en verder --->> KICK voor uw fiets!! *D
 
Het is een beetje tegen mijn wil in om een fiets aan te schaffen, die meer heeft gelopen dan mijn huidige fiets.
 
Klopt, hij heeft al contact met mij gezocht, maar ik zit een beetje tegen die km.stand aan te hikken. Verder ziet het ding er puik uit.
Niet om het één of ander, maar zet jezelf maar over die km-stand heen. Ik heb dat ding van dichtbij gezien en dat ding loopt als een tierelier en kan door een naald heen gehaald worden. Je krijgt echt spijt om deze te laten gaan. Verder geen aandelen bij Piet O-)

trouwens, wie kijkt er nou naar kilomterstanden. Die van mij heeft 67000 gelopen en drukt nog 160pk op de krukas eruit
 
Probeer hem eerst zo te verkopen! Dus mensen, bieden mag, komen kijken nog beter!!
 
Niet om het één of ander, maar zet jezelf maar over die km-stand heen. Ik heb dat ding van dichtbij gezien en dat ding loopt als een tierelier en kan door een naald heen gehaald worden. Je krijgt echt spijt om deze te laten gaan. Verder geen aandelen bij Piet O-)

trouwens, wie kijkt er nou naar kilomterstanden. Die van mij heeft 67000 gelopen en drukt nog 160pk op de krukas eruit

:^ ook ik heb geen aandelen bij Piet O-) , maar weet dat die fiets in uitmuntende staat is, ondanks zn KM'tjes... Ik snap je gevoel en het voelt onnatuurlijk om een fiets te kopen met meer KM's, maar er zei ooit iemand eens tegen mij; "liever een fiets met meer KM's en goed onderhouden, dan eentje die 's winters stil staat en waar meteen mee gejaagd wordt.." (en dus met een lage KM-stand ;) ). Ik ken Piet persoonlijk en weet dat hij de motor goed onderhoudt (beurtjes, warm rije, you name it, he's done it ;) )...

bovendien zie ik graag 2 mensen happy met hun 'nieuwe' motor :]



en natuurlijk wil ik uw tweewieler even omhoog kicken :P !
 
Laatst bewerkt:
hmmmm...... ff een week over slapen. Mocht iemand nou een andere fiets in de aanbieding hebben, maar geen sp1 of 2 of zx12-r, schroom dan niet ff een berichtje te sturen.
Gelukkig zijn er meerdere mooie motoren, maar heb natuurlijk wel een voorkeur.
Ben benieuwd.
 
Welke kilometerstand wil je hebben? Ik ben niet te beroerd om het aan te passen voor je _O- Manmanman, kijk toch niet naar kilometerstanden. Dat heeft geen enkele relatie met de staat met de motor :N
 
Welke kilometerstand wil je hebben? Ik ben niet te beroerd om het aan te passen voor je _O- Manmanman, kijk toch niet naar kilometerstanden. Dat heeft geen enkele relatie met de staat met de motor :N


Ben het niet helemaal met je eens bok!
Als je twee dezelfde motoren zag staan, in dezelfde staat van onderhoud, en met de zelfde opties, en de ene heeft twintigduizend km. gereden en de andere vijftigduizend, en de prijs zou hetzelfde zijn, dan zou jij niet kunnen kiezen? :Z Tuurlijk wel!!

Een motor met vijftigduizend op de teller kan in een veel betere staat zijn, dan een motor met twintigduizend op de teller, dat klopt.

Het is wel fijn om te weten, dat als ik de deal met de sp1 zou maken, dan ik over twee jaar met vijfentachtigduizend km. op de teller altijd bij jou terecht kan. ;)
 
Even geen verkooppraatje, maar het is dat mijn huidige motor mijn laatste supersport is, hierna ga ik meer toergericht (wordt ook wat ouder O-) ), maar ik maal echt niet om kilometerstanden. Die als-theorie die je erop loslaat is puur theoretisch en fictief, en dan weet ik over het algemeen wel wat ik dan koop, degene met de minste kilometers. Maar.... ik zou gelijk de motor kopen waarvan ik wist wie erop gereden heeft, dan mag jij degene met de minste kilometers hebben.

Het is dat Marco (Piet) geen knuffelsessies doet, maar dat is ook het enige wat die niet met zijn fietsje doet. Die motor is in perfecte staat, maar hé, proefrijden is gratis en dan mogen we over kilometerstanden gaan zeuren :)
 
Ik kan mijn cbr929rr (2000/37.000km) als smeermiddel aanbieden. Geheel origineel, op kleine knippers, donker ruitje, smalle uitlaat (met demper), nieuwe ketting, nieuwe voor- en achterband en mf-sticker na. Net grote beurt gehad, met alles erop en eraan. :]

Ik hoor graag van jullie Cornelus en Piet! 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan