Aprilia RSV4 deel 2, #bearacer

Heeft iemand hier plannen om binnenkort zijn/haar RSV4 aprc of Tuono V4 aprc te gaan verkopen??...

Ben naarstig opzoek naar een liefhebbers exemplaar!!
 
Heeft iemand hier plannen om binnenkort zijn/haar RSV4 aprc of Tuono V4 aprc te gaan verkopen??...

Ben naarstig opzoek naar een liefhebbers exemplaar!!



Voor het juiste bedrag is alles te koop hè.

Evo dempert.jpeg


Komt aanstaande vrijdag het Evo systeem nog op, verhoogde clip-ons en een goudkleurige 520 kettingset. 8-)

Daarna keertje op de testbank, ff kijken hoeveel pony's dit op stal heeft.

On-topic, altijd in voor een goed bod. O-)
 
Voor het juiste bedrag is alles te koop hè.

Bekijk bijlage 1537236

Komt aanstaande vrijdag het Evo systeem nog op, verhoogde clip-ons en een goudkleurige 520 kettingset. 8-)

Daarna keertje op de testbank, ff kijken hoeveel pony's dit op stal heeft.

On-topic, altijd in voor een goed bod. O-)
Waar haal jij de 520 set?
Ik wil ook van de 525 af.. :)

Heel wat anders..
Vorige week maandag twee volledige sessies op CPZ gereden, eentje ging niet door en twee vroeg code rood .. wel alsnog een mooie tijd van 1.57, waar aanstaande maandag nog wat af kan als het droog blijft. :]
 
Voor het juiste bedrag is alles te koop hè.

Bekijk bijlage 1537236

Komt aanstaande vrijdag het Evo systeem nog op, verhoogde clip-ons en een goudkleurige 520 kettingset. 8-)

Daarna keertje op de testbank, ff kijken hoeveel pony's dit op stal heeft.

On-topic, altijd in voor een goed bod. O-)

Dat gaat mn beurs niet trekken......pracht machine overigens!! 👌🏼😍

Een APRC tussen ‘11 - ‘15 gezien het budget gelieve.....
 
Waar haal jij de 520 set?
Ik wil ook van de 525 af.. :)




Heel wat anders..
Vorige week maandag twee volledige sessies op CPZ gereden, eentje ging niet door en twee vroeg code rood .. wel alsnog een mooie tijd van 1.57, waar aanstaande maandag nog wat af kan als het droog blijft. :]


Bij m'n dealert besteld, DID 520 ERV7 met 120 schakels. plus de bijbehorende Afam racing kettingwielen.
Is feitelijk overal te bestellen, Jarno heeft me echter een heel mooi prijsje gemaakt. :}

1.57 is al een erg mooie tijd, zit ik nog wel stukje vanaf, doelstelling is net onder de 2 minuten de volgende keer hopelijk. :Y


Dat gaat mn beurs niet trekken......pracht machine overigens!! 👌🏼😍

Een APRC tussen ‘11 - ‘15 gezien het budget gelieve.....


In dat geval zal je budget niet toereikend zijn nee. 2014/2015 zijn trouwens de jaargangen waarnaar ik dan zou zoeken, die hebben iig alle goede updates af fabriek meegekregen.
 
Waar haal jij de 520 set?
Ik wil ook van de 525 af.. :)

Heel wat anders..
Vorige week maandag twee volledige sessies op CPZ gereden, eentje ging niet door en twee vroeg code rood .. wel alsnog een mooie tijd van 1.57, waar aanstaande maandag nog wat af kan als het droog blijft. :]

1.57 op Assen?
 
Vandaag de nieuwe koplamp gemonteerd, leuk klusje en als je eenmaal weet hoe alles los moet, dan is het een eitje.

Van dit;

jiBAScs.jpg


En de ingebrande reflectoren;

5dtLmHV.jpg


Work in progress;

JdXDlfh.jpg


En klaar;

TZd28KA.jpg
 
Brommertje iets meer aangepast aan m'n leeftijd/oude rugblessure.
Thxs Jarno. :t

Goldchain.jpg
Goud wat er blinkt..jpg
Ouwelullenstuur..jpg
Evootje.jpg


Bella verdiende ook een gouden ketting vond ik, tevens de nog aanwezige Evo laten monteren.
Heel veel meer kilo's ga ik er niet meer af krijgen vermoedelijk. 8-)
 
Waarom eerst die andere demper pas laten maken? als je dit systeem nog had liggen?

Omdat deze demper/dit systeem géén E-keur heeft helaas. Ongeschikt dus voor de Eifel of Duitsland in het algemeen.
Met die andere is het geen probleem want wél E-keur met het juiste nummer. :}
Kwestie van 3 minuten sleutelen en ik ben "legaal". 8-)
 
Ik dacht dat hier iemand onlangs iets vroeg over de nieuwe 660..
In de Motoplus (bij Albert Heijn bijvoorbeeld) staat deze week een eerste rijindruk. :)

Knipsel.JPG
 
Ik ben op zoek naar spiegels van het model 16 - 18 (met led knipperlichten) om op de 2011 te zetten.
Iemand ze nog op de plank liggen, omdat hij als racer wordt gebruikt?
 
Hallo Allen,

Na jaren op een Honda te hebben gereden ga ik (als alles goed gaat) morgen een RSV4 RF kopen. Nu weet ik oppervlakkig een en ander over deze fiets, maar lang niet genoeg. Sterker nog, ik heb nog nooit op een gereden. Alleen de V4 symphony en wat theoretische feiten hebben mij naar dit keuze geleid. Dus alle tips en trucs zijn welkom, mocht je daar tijd en zin voor hebben.

Verder wilde ik weten waar ik mijn nieuwe aanwinst (morgen pas) kan het beste laten onderhouden? Wellicht een top 3 in het land? Ik kom zelf uit 's-Hertogenbosch dus heb geen zin om langer dan 1,5 uur te rijden maar dan moet het de beste dealer in het land zijn. Daarnaast zit er nog fabrieksgarantie op de motor die eventueel verlengbaar is. Wel moet ik bekennen dat het om een Duitse fiets gaat. Is het überhaupt mogelijk om de fabrieksgarantie als een NL'er over te nemen? En het te laten verlengen? Iemand daar ervaring mee?

Hopelijk heb ik jullie niet al te veel belast met vragen want ik ga er in de toekomst geheid meer hebben *D:+. Alvast dank voor jullie tijd en moeite. Ik ben erg benieuwd naar jullie antwoorden.

Groeten,
Fazz.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Allen,

Na jaren op een Honda te hebben gereden ga ik (als alles goed gaat) morgen een RSV4 RF kopen. Nu weet ik oppervlakkig een en ander over deze fiets, maar lang niet genoeg. Sterker nog, ik heb nog nooit op een gereden. Alleen de V4 symphony en wat theoretische feiten hebben mij naar dit keuze geleid. Dus alle tips en trucs zijn welkom, mocht je daar tijd en zin voor hebben.

Verder wilde ik weten waar ik mijn nieuwe aanwinst (morgen pas) kan het beste laten onderhouden? Wellicht een top 3 in het land? Ik kom zelf uit 's-Hertogenbosch dus heb geen zin om langer dan 1,5 uur te rijden maar dan moet het de beste dealer in het land zijn. Daarnaast zit er nog fabrieksgarantie op de motor die eventueel verlengbaar is. Wel moet ik er bij zeggen dat het om een Duitse fiets gaat. Is het überhaupt mogelijk om het als een NL'er over te nemen? En het te laten verlengen? Iemand daar ervaring mee?

Hopelijk heb ik jullie niet al te veel benadeeld met vragen want ik ga er in de toekomst geheid meer hebben. Alvast dank voor jullie tijd en moeite. Ik ben erg benieuwd naar jullie antwoorden.

Groeten,
Fazz.

Goede keus, daar ga je geen spijt van krijgen. 😀

Voor onderhoud kan ik je Roke Motors in Mijdrecht aanbevelen. Zij zijn geen officiële dealer meer maar wel erkend Aprilia service center.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Fazz
Terug
Bovenaan Onderaan