Aprilia RSV4 deel 2, #bearacer

Niet verkeerd bedoeld maar een zwart frame?
Voor mij is frame in een andere kleur een heel dikke rode flag.
Hoeft niks verkeerd te beteken, kan een wens van de klant zijn geweest, maar ik ga wel meteen vraagtekens zetten.
Werkt de website vandaag niet.. :?..hebben ze wel betaald.. :+
rn-motoren.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken.
HTTP ERROR 500
 
Het frame en achterbrug van Aprilia is juist een goede graadmeter van hoe een motor is behandeld. Dus bij elke wijziging daaraan is goed opletten en eigenlijk hard wegrennen
 
Heeft iemand nog een standaard uitlaat liggen voor een 2009 model?
 
Hier toevallig iemand die van zijn carbon tuono v4 of rsv4 frame covers en achterbrug covers af wil?
 
Opkiktoer dit jaar weer prima bevallen, ruim 4000 km in 6 dagen laagvliegen in Duitsland en Italiaanse Dolomieten.
2 dagen wat minder weer gehad, voor de rest super genoten van weer eens ouderwets doorrijden. })

Opkiktoer 2021 (3).jpg
Opkiktoer 2021 (37).jpg
Opkiktoer 2021 (47).jpg
Opkiktoer 2021 (51).jpg
Opkiktoer 2021 (53).jpg
 
top bedankt ik had er een extra c in vandaar opkicktoer. en de video verslagen waar vind ik die?O-)
 
aha, soms stonden er wat korte verslagen op youtube. maar laatste is van paar jaar terug. klopt het dat jij altijd reed met een gele daytona of wel 2 . 1 voor en 1 na de facelift?
 
oke, dan verwar ik je met een ander dacht dat er een martin of marcel in de organisatie reeds met daytona s
 
Iemand ervaring met een Dynojet quickshifter op de non APRC (Factory) modellen?
Dat niet...... maar je kunt retrofit een originele quickshifter monteren en middels aprc software inleren in de ecu. Dat werkt het beste, de onderbrekingtijd is dan per versnelling icm gasklephoek bepaald.
 
Hm, klinkt interessant. APRC zit dus al in de ecu ondanks dat mijn fiets niet als zodanig is verkocht? Dacht dat het 2009 model nog geen APRC had. Hoe dan ook, dan moet je een APRC QS ergens op de kop tikken. Geen idee wat dat kost, maar kan me voorstellen dat het aanpassen van de ECU ook niet eenvoudig is voor de no-no. Gezien het feit dat ik al een PC-V heb, is de Dynojet optie misschien niet zo gek.

Verschil is dat 'ie alleen de brandstof onderbreekt, en niet de brandstof én ontsteking (wat APRC wel doet naar ik lees).
 
Rapid Bike geen ervaring mee, en de Healtech onderbreekt de ontsteking. Dat gaat niet werken want op de injectoren zitten al de Dynojet aansluitingen op mijn Appie.

Origineel Aprilia zou gaan om deze.
De Dynojet (=geen blipper) kost 3 tientjes meer nieuw.
 
Ik zou zeggen: powercommander eraf, originele qs aanschaffen en laten inleren icm met aprc racemapping.

De benodigde originele delen zijn niet heel duur. Er moet alleen een aansluiting in de stekker op de ECU gemaakt worden. Een Apriliadealer of specialist kan dat prima verzorgen.

De aprc software zit er niet in maar kan wel ingelerd worden waarbij de tc en wheelycontrol worden uitgeschakeld.
 
Dag mannen
Ik heb een probleem / vraag met mijn motor.
Ik heb een schade rsv4 weer compleet hersteld en opgebouwd. Na mijn weten bezit ik een rsv4 uit 2013 met aprc.
(abs quickshifter en de knoppen links op het stuur. )

maar nu tot mijn verbazing krijg ik het niet voor elkaar in het scherm aprc te krijgen en vervolgens die opties te wijzigen.
heb de gebruiksaanwijzing gelezen en div YouTube filmpjes maar krijg het niet voor elkaar.
iemand een gouden tip?
 
Terug
Bovenaan Onderaan