Aprilia RSV4 deel 2, #bearacer

De naam viel me nu pas op :Y vroeger had ik een auto die alleen in Almere onderhouden werd.
Met de auto heen, met de trein terug, met de trein weer ophalen.
Tweede ritje het motorblok stuk via de riem die ik ze liet vervangen. (voorgaande jaar wilden ze die ook al niet vervangen)

Tegenwoordig heeft hij zich in Goldwings gespecialiseerd.
Gelukkig rij ik die niet. :+
 
Laatst bewerkt:
En volgens mij is dit de real deal. :? _O- :}

full
 
heb een pas een rsv4 factory uit 2009 gekocht ,die wil ik voor het circuit gaan gebruiken
nu heb ik de meeste spullen die ik wou hebben al gevonden via internet en dergelijken
ben nu echter nog op zoek naar een werkplaats handboek

weet iemand toevallig een adresje voor een hard copy van dat boek
 
Ik wordt trager met de jaren, maar nu staan er letterlijk slakkensporen op de achterband. :')

 
Hopelijk zaterdag Corsa Rosso's onder de wielen voor Zandvoort.

Het 1" balletje voor de laptimer zit er nu eindelijk op. :)







Het oude beugeltje was best wel een kerstboom aan onderdelen.
Dan kan goedkoper Aprilia.. :+
 
Iemand nog een tip hoe ik het voorspatbord er het beste af kan halen?
Het staat niet in de gewone station manual die ik in hard copy en op de computer heb.

Alle schroeven gelost, maar ea. zit netjes om de vork, maar er is vast een truucje voor.
Gisteravond was het te donker om het goed te zien..

Vanavond de voorkant liften via een balhoofdbok en wil niet het spatbord beschadigen.
Het is er zonder ook al krap genoeg denk ik. ;)
 
Groep 1 rubber noemen wij dat _O-

Of jij heb een Rossi rijkstyl *D
Meer Marc marquez als het weer eens lekker gaat.
Dwars, big smile en het gaat net goed. :+

Rossi wil ik niet :+ maar Lorenzo wel, smooth & perfect. :} :}

Groep 1 nog nooit gereden, wel een keer derde @MSL cup.
In een beter verleden..
 
Laatst bewerkt:
:? :+

Of je vering staat super perfect dat bedoelde ik eigenlijk met de Rossi styl.Weinig banden slijtage.
Ooooh.. :+ rijdt die man nog verder.. :+ ik let meer op andere rijders. :+

Nou rondetijden constant rond de 2.10 op CPZ.
De meeste rondjes rond de 2.12.
Ik probeer al jaren de stap naar 2.05 te maken. :X
Maar racen is pas onder de 2.00....

Liever zoiets? :)



Of deze?



Maar heb meestal geen overdadige slijtage. :N

Bandje is Pilot Power, die heeft in 2017 nog weinig circuit gezien.
Twee sessies MAC zandvoort dit jaar.

Enige slijtage van vorig jaar is er al netjes afgereden.
Bizar hoe netjes een band weer kan worden. :Y

Maar straks eindelijk het juiste rubber. *O*
Met de Pilot Power durfde ik niet echt te gooien en smijten als ze warm werden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan