Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vraagje ik heb nieuwe led knipperlichten gekocht voor de rsv4 factory uit 2009. Nu knipperen ze snel. Heeft de rsv4 ook een knipperlicht relais blokje wat je kunt vervangen of moet ik losse relais solderen aan de knipperlichten.
Alvast bedankt voor de reacties.
Ik schrok even ..textielpak .. maar het is geen RSV4. (Verkeerde topic? )vandaag effe lekker voor het eerst gereden op de appie v4.[afbeelding]
Ik schrok even ..textielpak .. maar het is geen RSV4. (Verkeerde topic? )
Ik schrok even ..textielpak .. maar het is geen RSV4. (Verkeerde topic? )
Ik schrok even ..textielpak .. maar het is geen RSV4. (Verkeerde topic? )
Het is ook niet verbodenalleen jas textiel broek leer
als de temp stijgt doe ik mijn leren jas weer aan
dacht dat ik het goede topic zat
Geen ervaring met de Tuono, maar deze is voorzien van het goede blok en vast betere zithouding in >75% van de gevallen.Mwah, op hoog stuur na is er niet heel veel verschil. Beide superbrommers iig. ")
Het is ook niet verboden
Enthousiasme is altijd goed.
Toch even flabbergasted hier voordat ik naar beneden scrolde.
Ik rij nog wel alle dagen in de winter met het standaard leren pakkie.
De (harde/circuit) rugprotector eruit, twee laagjes onder de jas, bij de broek alleen de boxershort.
Maar @werk is ook maar 25 kilometer, daar doe ik geen hele dag buiten over.
No offence at all.??
Rij met een rugprotector en textieljas is voorzien van interne beschermingen
Dat lijkt mij ook een mooie combi. Wel vaak door de drukke avondspits gereden op de RSV4.De natuurlijke omgeving voor een RSV4 is het circuit en voor een Tuono de openbare weg, natuurlijk zijn er uitzonderingen
Bij de RSV4 heb je iets meer druk op het voorwiel.
Iets meer?? Volgens mij een heleboel meer. Met geen enkele RSV4 het gevoel gehad om gearing langer te maken, eigenlijk allemaal iig voor 1 tandje minder, reed veel "prettiger".
Tuono heb ik 2 tandjes langer gezet achter, heb ik iig 3 versnellingen dat het voorwiel wél aan de grond blijft.
Rijdt écht volkomen anders hoewel geometrie vrijwel identiek is. Ook veel relaxter trouwens, iig als je de pony's enigszins op stal laat.
Achter twee tanden groter heeft toch ongeveer zelfde effect als voor één tand kleiner?Iets meer?? Volgens mij een heleboel meer. Met geen enkele RSV4 het gevoel gehad om gearing langer te maken, eigenlijk allemaal iig voor 1 tandje minder, reed veel "prettiger".
Tuono heb ik 2 tandjes langer gezet achter, heb ik iig 3 versnellingen dat het voorwiel wél aan de grond blijft.
Rijdt écht volkomen anders hoewel geometrie vrijwel identiek is. Ook veel relaxter trouwens, iig als je de pony's enigszins op stal laat.
Achter twee tanden groter heeft toch ongeveer zelfde effect als voor één tand kleiner?
Hier nog opzoek naar een RSV4 (Factory) APRC. Bar weinig aanbod in NL.
Hier nog opzoek naar een RSV4 (Factory) APRC. Bar weinig aanbod in NL.
Waarom zou ik het niet willen?