Aprilia RSV4 deel 2, #bearacer

Ik heb ook nog maar eens geïnvesteerd in de RSV4, na bijna 5 jaar is mijn racekuip aan vervanging toe. Het is een gespoten FIMA kuip waar de bevestigingspunten zijn ingescheurd en aan de rechterzijde ben ik een keer omgevallen in de grintbak |(
Ik heb een zwarte CRC kuip met een verhoogd zitje (+4cm) zodat ik meer beenruimte krijg. Ik ben nu op zoek naar een mooie stickerset enkel ben ik redelijk geschrokken wat zo'n set kost. Weet iemand nog een mooie set te koop?

Oh ja, we gaan met 2 Aprilia teams mee doen aan 4 uur endurance op Assen. Zondag 2 september vrij rijden en 3 september wedstrijd.
 
Ik heb ook nog maar eens geïnvesteerd in de RSV4, na bijna 5 jaar is mijn racekuip aan vervanging toe. Het is een gespoten FIMA kuip waar de bevestigingspunten zijn ingescheurd en aan de rechterzijde ben ik een keer omgevallen in de grintbak |(
Ik heb een zwarte CRC kuip met een verhoogd zitje (+4cm) zodat ik meer beenruimte krijg. Ik ben nu op zoek naar een mooie stickerset enkel ben ik redelijk geschrokken wat zo'n set kost. Weet iemand nog een mooie set te koop?

Oh ja, we gaan met 2 Aprilia teams mee doen aan 4 uur endurance op Assen. Zondag 2 september vrij rijden en 3 september wedstrijd.


bij nick laten maken, MKS Premium MX, Motorcross & Supermoto graphics en stickersets
 
Even posen......
full
 
Na lang wikken en wegen toch een andere uitlaat gekocht voor de rsv4.

Is een fresco ff uitlaatdemper geworden, foto's volgen nog :)



Ben al een tijdje opzoek na "bearacer" stickers voor op de zijkuip.
Nu heb ik al een 2-tal op ebay besteld,maar de pasvorm is niet goed.

Dus nu wil ik graag OEM stickers, maar waar bestel ik deze??

Gaat om deze sticker:

http://www.inmoto.it/foto/test/prov...ione_di_un_progetto_immortale/?cookieAccept#1

Dus de "bearecer" boven het groene gedeelte op de zijkuip.

Iemand enig idee? ( behalve een rsv4 rf kopen? :+ )
 
Laatst bewerkt:
@Heuveltje, dat verhoogde zitje van CRC, moet je dat speciaal bestellen of is het standaard zitje van ze al 4cm hoger? Zie namelijk niks staan op hun website erover.
 
We gaan trouwens met 2 Aprilia teams meedoen met de 4 uurs Endurance op Assen van de ZAC. Team Quattro Stagioni met 4 RSV4's en team Forza Aprilia met 2 Mille's en 2 RSV4's

Races zijn op maandag 3 september en op zondag 2 september is vrij rijden (zijn nog plaatsen) dus als je zin hebt om mee te doen/ kijken zijn jullie meer dan welkom :Y
 
Laatst bewerkt:
We gaan trouwens met 2 Aprilia teams meedoen met de 4 uurs Endurance op Assen van de ZAC. Team Quattro Stagioni met 4 RSV4's en team Forza Aprilia met 2 Mille's en 2 RSV4's

Races zijn op maandag 3 september en op zondag 2 september is vrij rijden (zijn nog plaatsen) dus als je zin hebt om mee te doen/ kijken zijn jullie meer dan welkom :Y

We zitten in box 22, dus iedereen is welkom :t
 
Hallo,

Ik ben opzoek naar een Originele uitlaat voor een 2011 Aprilia RSV4 aprc.
Iemand misschien iets liggen waar hij vanaf wilt?

Heb er een nodig voor mijn circuitdag op Assen de 27e, en met de Arrow sportdemper is het zeker te luid.
Als er niet verkocht wordt misschien evt lenen tegen vergoeding voor de circuitdag? Mocht er wat gebeuren komt er uiteraard een nieuwe voor terug.
 
Hallo,

Ik ben opzoek naar een Originele uitlaat voor een 2011 Aprilia RSV4 aprc.
Iemand misschien iets liggen waar hij vanaf wilt?

Heb er een nodig voor mijn circuitdag op Assen de 27e, en met de Arrow sportdemper is het zeker te luid.
Als er niet verkocht wordt misschien evt lenen tegen vergoeding voor de circuitdag? Mocht er wat gebeuren komt er uiteraard een nieuwe voor terug.

Ik rij al jaren met mijn Akra op Assen en Zandvoort en nog nooit een probleem gehad. Na 4 jaar heb ik de verbrande demper wol vervangen en zelfs daarmee had ik geen geluidsproblemen.
Zolder is een ander verhaal en had ik meteen 97,8db en 98,1db |(
 
Ik rij al jaren met mijn Akra op Assen en Zandvoort en nog nooit een probleem gehad. Na 4 jaar heb ik de verbrande demper wol vervangen en zelfs daarmee had ik geen geluidsproblemen.
Zolder is een ander verhaal en had ik meteen 97,8db en 98,1db |(

ah oke, is je akra helemaal open? geen DB killer?
Ik heb er een Arrow demper op zitten, maar de dealer had de DB killer er niet meer bij.
vindt het geluid i vergelijking met mijn RSV1000 erg meevallen, maar wil geen risico lopen dat ik eraf wordt gehaald.

DB limiet voor de circuitdag op Assen is bij 102 db een waarschuwing en herkansing, en bij 104 db meteen eraf en mag je helemaal niet meer meedoen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan