Aprilia RSV4 deel 2, #bearacer

Hallo Apriliarijders. Ook ik heb het virus te pakken en ben van plan een rsv4 te kopen. Nu heb ik een nette factory uit 2009 zien staan, alleen valt me op dat het blok zwart is en niet de bronsachtige kleur van het origineel. De verkoper heeft veel historie maar weet niet waarom dit is.
Heeft iemand van jullie een idee? Kan dit vanuit een update gedaan zijn? Of toch wellicht schade gehad...
 
Hallo Apriliarijders. Ook ik heb het virus te pakken en ben van plan een rsv4 te kopen. Nu heb ik een nette factory uit 2009 zien staan, alleen valt me op dat het blok zwart is en niet de bronsachtige kleur van het origineel. De verkoper heeft veel historie maar weet niet waarom dit is.
Heeft iemand van jullie een idee? Kan dit vanuit een update gedaan zijn? Of toch wellicht schade gehad...
Misschien valschade gespoten!?
 
Hallo Apriliarijders. Ook ik heb het virus te pakken en ben van plan een rsv4 te kopen. Nu heb ik een nette factory uit 2009 zien staan, alleen valt me op dat het blok zwart is en niet de bronsachtige kleur van het origineel. De verkoper heeft veel historie maar weet niet waarom dit is.
Heeft iemand van jullie een idee? Kan dit vanuit een update gedaan zijn? Of toch wellicht schade gehad...
Wellicht geen Factory, maar alleen de kappenset. Heeft de fiets Ohlins vering?
 
Wellicht geen Factory, maar alleen de kappenset. Heeft de fiets Ohlins vering?
Ook al naar gekeken maar dat heeft hij wel. Wat ik nog kan bedenken is dat hij een nieuw blok als update heeft gekregen en dit wellicht het blok van de R versie is en niet van de factory. Daar zit volgens mij verder geen verschil in?
Maar ik blijf het apart vinden.
 
Voordeel is dat je minder "lekkages" hebt, het factory blok bestaat uit verschillende materialen met een verschillend uitzettingcoefficient waardoor het blok gaat zweten. Bij mijn circiutfiets was dit opgelost door een vloeibare pakking .
Ik weet niet of dit op straat ook speelt.
 
Voordeel is dat je minder "lekkages" hebt, het factory blok bestaat uit verschillende materialen met een verschillend uitzettingcoefficient waardoor het blok gaat zweten. Bij mijn circiutfiets was dit opgelost door een vloeibare pakking .
Ik weet niet of dit op straat ook speelt.
Goed om te weten, dank je!
 
Wat zijn de voordelen/nadelen als je een Race Ecu hebt of de gewone normale? En hoe kan je zien dat er een race ecu gemonteerd is? Las verschillende dingen dat er "race" wordt vermeld in het dashboard? Iemand enige ervaring met een race ecu?
 
Besloten dat mijn TTX GP eronder gaat dus de K-tech 35DDS lite komt te koop.
Heeft een 95nm veer en heeft er nog geen 1000km onder gezeten.
1579880700387.png

Dacht zet hem eerst hier neer voordat deze volgende week op andere fora ga plaatsen, ik wil er minimaal 750 euro voor hebben.
 
Besloten dat mijn TTX GP eronder gaat dus de K-tech 35DDS lite komt te koop.
Heeft een 95nm veer en heeft er nog geen 1000km onder gezeten.
Bekijk bijlage 1460280
Dacht zet hem eerst hier neer voordat deze volgende week op andere fora ga plaatsen, ik wil er minimaal 750 euro voor hebben.

Wanneer heb je je eerste dag op circuit frank? Ben benieuwd wat je van em vind.
 
Terug
Bovenaan Onderaan