Aprilia RSV4 deel 2, #bearacer

Ik heb een redelijk kleine vriendin. Ze is bijna 19 maar gewoon mooi slank en niet zo groot. Zelf 24 jaar. Ze past tot nu toe op elke motor die ik gehad heb. Met bergruimte bedoel ik een schijfremslot, had ik er even bij moeten zetten ;)

een schijfremslot in het kontje van een RSV4????? Met een beetje proppen kun je daar net je bankpas in kwijt...............

En als je jouw relatie niet in gevaar wil brengen zou ik haar niet eens vragen mee achterop te gaan, of ze moet heel erg van SM houden.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een redelijk kleine vriendin. Ze is bijna 19 maar gewoon mooi slank en niet zo groot. Zelf 24 jaar. Ze past tot nu toe op elke motor die ik gehad heb. Met bergruimte bedoel ik een schijfremslot, had ik er even bij moeten zetten ;)
lijk ze een beetje op Doutzen :9~

doutzen-kroes-692555480.jpg
 
Hahah ze is brunette. Me vriendin vind het leuk achterop dus waarom niet? :P

Wel een beetje balen dat er geen slot in past :( dat ding is echt superzwaar.
 
tja... is er geen Tuono rsv4 topic? verder is het motorisch een identieke fiets als de RSV4 toch? Wmb geen probleem
Nou nee, dat Topic is er niet.
Dan komen we al snel bij de "oude Tuono"club terecht.
Die gasten lullen over een 2 cilinder, het past niet helemaal !!!!
 
Nou nee, dat Topic is er niet.
Dan komen we al snel bij de "oude Tuono"club terecht.
Die gasten lullen over een 2 cilinder, het past niet helemaal !!!!

dan sluit je toch hier aan..

overigens heb ik nog n paar jaar op zo,n tuono gereden en veel pret gehad dus vond er verder niks mis mee, die 2 cylinder
 
dan sluit je toch hier aan..

overigens heb ik nog n paar jaar op zo,n tuono gereden en veel pret gehad dus vond er verder niks mis mee, die 2 cylinder
Ben ik helemaal met je eens, ik heb zelf 5 seizoenen op een KTM Super Duke R gereden, niks mis mee !!!
Tot dat ik going proefrijden op de Tuono V4, gelijk helemaal verkocht !!
Zal snel wat foto's aanleveren.
 
voor de liefhebbers heb ik nog wat bandjes beschikbaar die ca 300-400km zijn ' ingereden ' op het circuit maar die nog goed zijn voor duizenden weg km

voorbanden (120/70). a. 25 euro
achterbanden ( 180-190-200) a 35 euro

setje 50 euro

merken pirelli diablo corsa, dunlop gp racer en continental race attack. het zijn er teveel om zelf op te rijden en ik wil wat ruimte maken
 
Dit was mijn eerste RSV4-ervaring, ergens in Brussel op straat in 2010..
p4pb4868828.jpg

p4pb4868825.jpg

p4pb4868831.jpg

p4pb4868834.jpg


Ik dacht "wat?? een GP moto met een plak??"
 
full

Zoeperman, deze graag in de OP vanuit mij. Sinds anderhalf week ben ik de trotse eigenaar van de 'ex' van Boxershort.
Zeer content met de fiets, alleen nog bezig met het winnen van het vertrouwen. Hij heeft behoorlijk de neiging te gaan driften.. Zelfs met warm asfalt zoals afgelopen zondag..
Meerdere mensen hier last van? Ter info, ik rij momenteel met Metzeler Sportec M3, maar heb de vertrouwde BT016 al klaar liggen bij de dealer. Wat is een goede achterband voor deze fiets gebleken?

@Tymen: Schijfremslot past met geen mogelijkheid in het kontje. Van de motor wel te verstaan...
 
Dit vind ik een fijne achterband:

Dunlop GP racer - endurance

Ik heb er nog een stuk of 4 die net ingereden zijn..... ;) ik hoor wel
full
 
[afbeelding]
Zoeperman, deze graag in de OP vanuit mij. Sinds anderhalf week ben ik de trotse eigenaar van de 'ex' van Boxershort.
Zeer content met de fiets, alleen nog bezig met het winnen van het vertrouwen. Hij heeft behoorlijk de neiging te gaan driften.. Zelfs met warm asfalt zoals afgelopen zondag..
Meerdere mensen hier last van? Ter info, ik rij momenteel met Metzeler Sportec M3, maar heb de vertrouwde BT016 al klaar liggen bij de dealer. Wat is een goede achterband voor deze fiets gebleken?

@Tymen: Schijfremslot past met geen mogelijkheid in het kontje. Van de motor wel te verstaan...
gefeliciteerd Pip :o ,rij zelf met de SC Diablo bandjes ,dunlop's gp worden niet echt warm op de straat bij deze temp -O- . S'winters rij ik met de (oct-mei) dunlop regenbanden :+ :W
 
Laatst bewerkt:
Doe eerst maar ff een foto, in bikini, dan kunnen we een gefundeerd antwoord geven


:^

Piccie van vriendinnetjes zijn altijd goed. })

Wat je vraag betreft................., géén bergruimte onder je zit tenzij je een paperclip als slot wilt gebruiken.

RSV4 is verder met geen enkele andere 4 cilinder te vergelijken, ook niet met de "nieuwe" R1.
Qua vermogensontplooiing en stuurgedrag is het net een Miele. :P Zou het zelf vergelijken met een RS 250 maar dan met 200 paardjes. :}:}:}
Iets minder is de brandstofconsumptie, maar dat went wel. :X Ooit komt er hier iig weer een terug, leuke gooddies heb ik nog bewaard. O-)
 
:^

Piccie van vriendinnetjes zijn altijd goed. })

Wat je vraag betreft................., géén bergruimte onder je zit tenzij je een paperclip als slot wilt gebruiken.

RSV4 is verder met geen enkele andere 4 cilinder te vergelijken, ook niet met de "nieuwe" R1.
Qua vermogensontplooiing en stuurgedrag is het net een Miele. :P Zou het zelf vergelijken met een RS 250 maar dan met 200 paardjes. :}:}:}
Iets minder is de brandstofconsumptie, maar dat went wel. :X Ooit komt er hier iig weer een terug, leuke gooddies heb ik nog bewaard. O-)
Mart1n mijn RS250 '97 en R1 '09 zopen ook als een ketter _O-
 
Laatst bewerkt:
ik denk overigens dat in de winter/ voorjaar of in ieder geval als het wat kouder is dit ook voor jou geen slechte optie is omdat het toch lastiger is de hitte in de band te krijgen
 
:^

Piccie van vriendinnetjes zijn altijd goed. })

Wat je vraag betreft................., géén bergruimte onder je zit tenzij je een paperclip als slot wilt gebruiken.

RSV4 is verder met geen enkele andere 4 cilinder te vergelijken, ook niet met de "nieuwe" R1.
Qua vermogensontplooiing en stuurgedrag is het net een Miele. :P Zou het zelf vergelijken met een RS 250 maar dan met 200 paardjes. :}:}:}
Iets minder is de brandstofconsumptie, maar dat went wel. :X Ooit komt er hier iig weer een terug, leuke gooddies heb ik nog bewaard. O-)
Wat het brandstof gebruik betreft.
Qua blok verschilt het niet zoveel met een RSV.
Ik heb een Race of AKRA map geinstalleerd en vervolgens een Rapide Bike EVO module.
Gebruik 1:16 oftewel ruim 225 km op een tank !!!!!
Ohja een open Termignoni dempertje.
 
Wat het brandstof gebruik betreft.
Qua blok verschilt het niet zoveel met een RSV.
Ik heb een Race of AKRA map geinstalleerd en vervolgens een Rapide Bike EVO module.
Gebruik 1:16 oftewel ruim 225 km op een tank !!!!!
Ohja een open Termignoni dempertje.


Nieuwe versie schijnt wel behoorlijk te schelen ja. Rapidbike Evo scheelde bij mij wel iets in verbruik maar vooral in combinatie met de full Akra liep het vooral vééél mooier.
Akra en Rapidbike heb ik bewaard dus. :o
 
Terug
Bovenaan Onderaan