Aprilia RSV4 deel 2, #bearacer

Ik heb ook nog maar eens geïnvesteerd in de RSV4, na bijna 5 jaar is mijn racekuip aan vervanging toe. Het is een gespoten FIMA kuip waar de bevestigingspunten zijn ingescheurd en aan de rechterzijde ben ik een keer omgevallen in de grintbak |(
Ik heb een zwarte CRC kuip met een verhoogd zitje (+4cm) zodat ik meer beenruimte krijg. Ik ben nu op zoek naar een mooie stickerset enkel ben ik redelijk geschrokken wat zo'n set kost. Weet iemand nog een mooie set te koop?

Oh ja, we gaan met 2 Aprilia teams mee doen aan 4 uur endurance op Assen. Zondag 2 september vrij rijden en 3 september wedstrijd.


Hoe heb je je zitje verhoogd?
 
Hallo allemaal!

Ik ga binnenkort kijken voor een rsv4r uit 2009 voor op het circuit. Zijn er nog speciale zaken waar ik extra op moet letten?

Gr Ron
Persoonlijk zou ik voor een APRC gaan dit heeft echt een enorme meerwaarde.
Super belangrijk is onderhoud en dan met name controle kleppen. Voor de oudere modellen moet je erg opletten of de nokkenaskettingen al gemodificeerd zijn, als je dit alsnog moet doen dan loopt het aardig in de papieren 2 a 3000 euro.
 
Mijne is ook klaar.. 1000k er op en akrapovic erop gezet.. Afgesteld en gaan.. Wat een geluid.. Nu alleen nog omgekeerd schakelen regelen en dan is die af.. 😍
 

Bijlagen

  • IMG_20190803_133324.jpg
    IMG_20190803_133324.jpg
    251,2 KB · Weergaven: 33
Hallo ik ben sinds 3 weken de eigenaar van rsv4 aprc uit 2013.
Het is wel een schade fiets dus ik denk dat ik hier nog regelmatig het een en ander kom vragen. *O*
 
Dit is mijn nieuwe aanwinst, ga er gewoon mee op straat rijden.
Maar ben zelf niet van de standaard motor fietsen dus er zal nog wel van alles veranderd worden. Een impressie foto.
Om maar meteen met de deur in huis te vallen. Is een andere teller (oem) gewoon zo switchen aangezien deze defect is.
 
Dit is mijn nieuwe aanwinst, ga er gewoon mee op straat rijden.
Maar ben zelf niet van de standaard motor fietsen dus er zal nog wel van alles veranderd worden. Een impressie foto.
Om maar meteen met de deur in huis te vallen. Is een andere teller (oem) gewoon zo switchen aangezien deze defect is.

Nee, een andere teller zal ingeleerd moeten worden. Het dashboard is een integraal deel van de voertuigelektronica.
 
Dit is mijn nieuwe aanwinst, ga er gewoon mee op straat rijden.
Maar ben zelf niet van de standaard motor fietsen dus er zal nog wel van alles veranderd worden. Een impressie foto.
Om maar meteen met de deur in huis te vallen. Is een andere teller (oem) gewoon zo switchen aangezien deze defect is.

Volgens mij wel, let wel dat het een APRC dash is. Ik heb nog een zgan liggen, gekocht maar is voor een pre APRC versie :X
 
1572438680861.png


Ik heb eventueel ook nog een I2m dashboard maar eerlijk gezegd is dit meer voor circuit gebruik aangezien er een GPS laptimer en datalogger op zit
 
Hallo mede appies,

ik heb sinds kort een RSV4 aangeschaft voor het aankomende circuitseizoen. De motor is redelijk vol geladen met extra's maar ik ben altijd op zoek naar meer of betere onderdelen. Voornamelijk een goeie racekuip, demper, starlane gps en carbon delen. Heb je nou nog wat liggen of heb je een goede link voor me? Let me know!
 
Terug
Bovenaan Onderaan