Aprilia RSV4 Factory (Bazzaz, Ohlins, Brembo)

Ramon2Wheels

MF'er
22 aug 2016
76
17
Groningen
Bij dezen verkoop ik met een beetje pijn in het hart mijn droommotor. Wegens beëindiging circuithobby heb ik besloten om mijn Aprilia RSV4 Factory te koop te zetten. Onder andere door de corona crisis en een gezinsuitbreiding moet deze fantastische machine plaats maken voor een praktischere straatmotor. Dit jaar heeft de Aprilia nog geen meter circuit kunnen zien helaas. Wel zijn de vloeistoffen vervangen door mij eind februari.

De motor is ooit gekocht als straatmotor in duitsland, daar is er zo’n 5500 kilometer mee op straat gereden voor de ombouw naar circuitmotor door de vorige eigenaar. Deze motor heb ik zelf uit duitsland gehaald, vlakbij de Deense grens. De Duitse papieren, drie originele boekjes en een werkplaatshandboek heb ik er bij. De originele 3 boekjes zijn aanwezig. Wat er ook bij zit is een uitdraai van de testbank, 176pk op het achterwiel. Dit was met Akrapovic uitlaat die ik er niet meer bij heb. Er zit nu een leovince uitlaat onder, verder heb ik een Hawk uitlaat (extra stil) en de originele natuurlijk. Ook heeft deze motor instelbare TC van Bazzaz. De vorige eigenaar heeft de motor wel een keer neergelegd in het grind, de kuipdelen zijn dus niet in de beste staat meer, deze zijn aan vervanging toe. In het kort samengevat:


Aprilia RSV4 Factory
Bouwjaar: 2009
Km-stand: 7558
Vermogen 175.8 ps


Opties:
  • Bazzaz Z-Fi (traction control, Fi module, Quick shifter)
  • Leovince carbon einddemper
  • Magura rempomp
  • Brembo 100mm M4 remklauwen
  • Ohlins voorvork & schokbreker (onderhouden en afgesteld)
  • Domino snelgas
  • Evotech snelsluit tankdop
  • Samco Koelslangen Rood
  • Zelfgemaakte rem schakelset (extra aanwezig; PP Tuning rem schakelset)
  • Carbon voorspatbord
  • Carbon achterspatbord
  • Carbon kettingbeschermers
  • Stompgrip
  • MRA kuipruit
  • KN luchtfilter
  • Motul 300V 10w40
  • Bridgestone V02 medium voor
  • Dunlop Sportmax GP racer 190/55 achter


Vraagprijs voor dit alles is €7750
Inruil beperkt mogelijk (Tuono, MT-09, Streetfighter 1098 …)

Xr4DayEXT8G1Fsz3RN71cA.jpg
c0Jx6bpwTfKosLPSpeaMtw.jpg
PWC0cCDkRK2l5Bl7Zy8akA.jpg
je5XEr8rTQij2GPF3FcGFQ.jpg
fxpMEdh3S8OLNoYtnVx45A.jpg
Yw%YVto4Qj6TsPMxMkJugA.jpg
FjWO3NHYS1u5N%5LT67NQw.jpg
SMZOH5etSoyhYduTsS9AkA.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan