Aprilia RSV4 Factory

Status
Niet open voor verdere reacties.
...ook leuk met dB-killer..., dan meer voor het oog, minder voor het oor...

full
 
1. Pipo, ;)

2. Graag gedaan.

3. Een waar woord. Zijn inderdaad een berg munten die op tafel moeten worden gelegd voor een beetje hobby. Maar ik begrijp dat ook het thuisfront inmiddels is gerustgesteld? :)

4. Na elke rit werd de fiets van voor naar achteren schoongemaakt, alvorens het pronkstuk weer de woonkamer inrolde. De RSV4 heeft dan ook nooit regen gezien.
Zelfs wanneer het wegdek nat was ging ik niet rijden.
Puur en alleen om feit dat ik dan hélemáál uren bezig die fiets schoon te maken. -O- Bovendien wilde ik geen vies ding in de woonkamer hebben staan.

5. Het staat buiten kijf. De Pajic-demper geeft een, laten we zeggen, krachtig geluid. O-)
Echter; bij een eventuele Duitsland-rit wist ik, zónder die dB-killer, op warme aandacht van de Duitse politiemacht te kunnen rekenen.
Daarom heb ik gelijktijdig met het fabrieken van die uitlaat een db-killer laten maken. Nu weet ik niet meer exact de getallen uit mijn hoofd, maar wanneer je op de motor zit, is er linksvoor op het balhoofd een plaatje bevestigd waarop staat gegraveerd hoeveel db een uitlaat bij zoveel toeren mag maken. En dát plaatje (lees; toerental + Pajic-uitlaat + dB-killer) klopte. Want wat ik mij er nog van kan herinneren is dat de eerste in elkaar geknutselde dB-killer nog teveel decibellen veroorzaakten. Daarop werd een tweede gebouwd en die was o.k.

6. Kijk aan! :Y :Y :Y :Y .....Dit soort van enthousiasme….. :Y :Y :Y :Y
Deze RSV4 krijgt de eigenaar die het verdient. ik mag dat graag lezen!

7. Het zal eind 2008 zijn geweest. Ik liep daar op de Duitse motorbeurs samen met Senior64, GLK en Texan, toen ik voor het eerst die RSV4 in "levende lijve" zag staan. Toen al wist ik: "…..Dit wordt na de Hartenjager-II the next number in line….." En zo geschiedde. 8-)

8. En tóch….., :) dit zijn altijd wel de leukste momenten. Ergens een schatkamer motorzaak binnenlopen en er dan, zonder vooropgezet plan, met het kroonjuweel uit de collectie de deur uitlopen. Zó herkenbaar! :Y Ik had in 2006 nét een nieuwe BMW R1200S sportboxer gekocht bij Van Harten in Amersfoort. Nooit op proefgereden, maar gewoon vanachter de computer van de dienstdoende verkoper besteld. Loop ik een paar maanden later op een verdwaalde zaterdag diezelfde winkel weer binnen voor een kop koffie, komt mij ter ore dat ze die K1200S-Racer in de etalage hebben gezet.
U begrijpt; ik had thuis weer eens iets uit te leggen….. :+

9. Heb ik voor de Nuda ook (wéér) gedaan. :Y
Als geen van alle argumenten meer werkt, probeer dan de volgende keer deze eens en zeg: Maar liefje toch, jij wilt tóch óók dat ík gelukkig wordt? -O- :P

10. …..Google is your our friend….

11. ….Da's toevallig…, ergens volgende week ben ik daar i.v.m. de 1000km-beurt. O-)

12. Grtz, Boxershort ;)
het slap ouwehoeren ben je nog niet verleerd zie ik al ;)
 
Laatst bewerkt:
Zoeperman zoekt bouwtekening RSV:
Ff wat anders, weet iemand een plaatje met de geometrie en maatvoering voor de RSV?

....Tja, Zoeperman... Daar vraag je me ons wat. -O-
Dat zal zo eenvoudig nog niet zijn, om een beetje knappe tekening boven water te krijgen.



Muerte struint door MF-topics:
het slap ouwehoeren ben je nog niet verleerd zie ik al ;)
Hallo fijne vent. :) U kent mij als uw eigen SRAD. O-)

Altijd netjes antwoord geven op vragen die gesteld worden. Zo zijn we opgevoed, toch? *D
Maar van afstand volg ik je race-perikelen nog steeds hoor. Goed bezig Oscar! :}



.....Kan altijd gebeuren natuurlijk..... :z
 
Geen dank, prachtige fiets heb je gekocht. Ik heb dan wel geen RSV4, maar ga graag een keer meeten. Woon een kwartiertje van Assen, dus vlakbij.

Top om te horen. Ik woon zelf in Groningen, dus dat valt wel te berijden! Stuur je tzt wel een PM. Enig idee hoe ik de mogelijkheid kan aanzetten om PM te ontvangen?

...nog maar een paar nachtjes... ;)

[afbeelding]


Haha, thx voor de nieuwe versie. Drukke werkdag zeker?
 
~
Top om te horen. Ik woon zelf in Groningen, dus dat valt wel te berijden! Stuur je tzt wel een PM. Enig idee hoe ik de mogelijkheid kan aanzetten om PM te ontvangen?


Okee, goed plan! PM zet je aan door bovenaan de pagina naar "Voorkeuren" te gaan en dan het vinkje achter "Privéberichten toestaan?" aan te vinken. Tot horens!
 
Net gebeld door MP Assen met het verlossende woord dat ik het beest mag komen ophalen, heerlijk!
Zoals het er nu uitziet haal ik hem vrijdagavond of zaterdag.

@Boxershort: op welk moment ben jij ter plaatse?
 
pipo is zó klaar met al dat wachten:
Net gebeld door MP Assen met het verlossende woord dat ik het beest mag komen ophalen, heerlijk!
Zoals het er nu uitziet haal ik hem vrijdagavond of zaterdag.
@Boxershort: op welk moment ben jij ter plaatse?
Ik zou daar zaterdag aanwezig zijn.

...zou...,

Maar helaas. Er moet dit weekend gewerkt worden. -O-
En da's dubbel balen, omdat ik feitelijk na de 1000-beurt (en kennismaking met uw persoontje uiteraard :) ) de snelweg wilde oversteken en "even" bij de paddock van het DucatiClubRaces-evenement wilde rondhuppelen.
Maar helaas....., het lot heeft anders bepaald. Voor mij geen DCR dit jaar. '(

Anyway;
Veel plezier met het PK-Pakhuis en doe in het begin maar eerst rustig aan met de RSV4.
Je hebt alle tijd van wereld om (na enige gewenning) bij die kleine Italiaan enthousiast de gaskraan open te draaien.




:W
.....En wellicht zien we elkaar nog eens een keer.....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan