Aprilia RSV4 Factory

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmm dus ik ben niet de enige wiens tenen regelmatig in de weg zitte, hoort bij de fiets begrijp ik?

reed vandaag mn ( standaard). uitlaat aan de grond in meeuwenmeer.. B| das toch niet echt supertof.... moet echt iets bedenken met die vering ( of toch 10 kg afvallen... O-) ). of n andere pijp natuurlijk...
 
hmm dus ik ben niet de enige wiens tenen regelmatig in de weg zitte, hoort bij de fiets begrijp ik?

reed vandaag mn ( standaard). uitlaat aan de grond in meeuwenmeer.. B| das toch niet echt supertof.... moet echt iets bedenken met die vering ( of toch 10 kg afvallen... O-) ). of n andere pijp natuurlijk...

Meer hangen, stuggere veren, ophogen voor en achter..
 
full

full

full
 
Ik vind dat je 'beter/natuurlijker' op de Appie zit dan op de Duc. Lekker compact en minder op de fiets/gestrekt :]

komt omdat de appie beter stuurt, de duc moest ik echt de hoek om trekken...

moet alleen ff oppassen dat ik niet té lui wordt, anders rij ik alles aan de grond...
 
Laatst bewerkt:
Iemand in dit topic interesse in een Bazzaz Z-Fi TC systeem, bestaande uit:

Fuel injection
Quick shift
Traction control + adjust switch

Systeem is nooit gebruikt en dus nieuw in doos

Geschikt voor Aprillia RSV4 Factory '09 t/m '12
 
Hallo RoLoo,

Ik ben bezig met de aanschaf van de exacte Aprilia RSV4 die in het bericht vermeld staan.
Kun je mij voorzien van de cotactgegevens van de vorige eigenaar? Of hem misschien vragen of hij contact met mij op wil nemen?
Dan kan ik wat informatie over de fiets inwinnen.
Alvast bedankt.


...over verbruik gesproken...
...'k geloof dat wij gisteren minstens 4 bakken koffie nodig hadden om de dag door te komen...

...en dat op zo'n 230 kilometers...
...mhwa...

...niet gek toch...?!
...want :



Maandag 11 Juli 2011



Het is nog vroeg in de ochtend ; en terwijl half Nederland langzaam bijkomt, al naar het werk is, of gewoon een ordinaire kater van het zuipen (...) heeft, is het bij ons 'up north' een klein beetje mistig, nog een beetje fris, en net zo vroeg als in andere delen van het land.

Langzaam borrelt er een hoop gebulder boven het vogeltjesgeruis uit zo op deze vrolijke ochtend.
En uit de mist blaft de fraaie RSV4 van 'broeder Boxershort' ons straatje binnen.



[~[url="http://i622.photobucket.com/albums/tt307/motorforumpuntnl/toertochten%202011/th_9f278671.jpg?t=1310455941"]afbeelding~
][/url] plaatjes klik = plaatjes groot
...goedemorgen !


Tijd voor koffie dus.
Een bakje ochtendkoffie !

En een mooie dag voor een toertje.

Eens een keer wat anders, zo op een Maandag. Een mooie onderbreking van mijn soort van stilstaand leventje op het moment, en hier in deze landelijke omgeving ook dan nog steeds zo aan het begin van de week akelig rustig tussen de landelijk gelegen boerderijen door.

Wel af en toe een landbouwvoertuig op de weg ; maar meer ook eigenlijk niet.

Mooie fiets trouwens zo'n RSV4 ; en nu met Boxershort's nieuwe 2011-oranje/rode accenten heeft de fiets (die in 2010 nog vooral maagdelijk wit was) vooral aan optische kracht gewonnen !

En..., ook niet onbelangrijk : het Italiaanse raspaard is vandaag zonder dB-killer unterwegs.
Om van die Benidorm Bastards, kleine kinderen, en heftig zwangere vrouwen flink de stuipen op het lijf te jagen, zeg maar... :)


[~[url="http://i622.photobucket.com/albums/tt307/motorforumpuntnl/toertochten%202011/th_807f40d8.jpg?t=1310455966"]afbeelding~][/url]

[~[url="http://i622.photobucket.com/albums/tt307/motorforumpuntnl/toertochten%202011/th_62257a32.jpg?t=1310455960"]afbeelding~][/url]
...gestoken in de 2011 kleurtjes...


Na de gebruikelijke babbelerij tijd om de fietsen maar us een slinger te geven.

Beetje stukjes erg binnendoor van Friesland zien, en datzelfde doen we met delen van de provincie Drenthe.

Over ook vooral klinkerwegen enzo.

Want daar is het lekker rustig.

Foute keus achteraf ; want mijn oogbollen klotsen nu nog steeds 'vrolijk' in hun vermoeide kassen rond..., want van de Sportboxer staat de multi-instelbare Öhlins prut tenslotte vooral op standje 'snaarstrak asfalt'..., en je kunt zeggen wat je wilt van de klinkerwegen rondom bijvoorbeeld het altijd toerischtische Dwingeloo..., maar snaarstrak is dat klinker-spul allesbehalve !

Pfffffffffff...
Kreeg er verdorie zere handen van... :/


[~[url="http://i622.photobucket.com/albums/tt307/motorforumpuntnl/toertochten%202011/th_8ac267f2.jpg?t=1310456306"]afbeelding~][/url]
...tussenstop in Veenhuizen ; toen nog (gelukkig) geen klinkerweg gezien...


Maar goed ; stukjes Friesland dus, en dan via Makkinga het Drentse land binnenfluisteren.

Even in Assen kijken, en via de achterlanden achter het circuit, vooral heel erg binnendoor, richting 'het zuiden'.

Door bijvoorbeeld Hooghalen, Eursing, langs Lieving, door Lheebroek (hoera..., hier de eerste klinkerwegen...), Lhee, Dwingelooooooooow, Ansen, Ruinen, en zo langs de plaggenhut van Echten, en een stukje door Hoogeveen-city.

Want Hoogeveen, omdat we een bakkie zouden gaan doen bij Ansbergen Motoren. In dat van de pony's bekende Slagharen.

Waren ons nog nooit geweest daar bij Ansbergen Motoren.
Maar..., omdat die jongens wel op Maandag de deur wagenwijd open hebben staan, daar dus een bakkie doen.

Potdikke ; best een leuke zaak zeg !

Hoopies motoren, best heel leuk (!) geprijsd spul, meer dan voldoende kleding, en vooral erg laagdrempelig.

En vooral dat laagdrempelige is altijd enorm prettig (vind ik).
Bla, bla, en poeh-ha is er tenslotte al genoeg in de wereld.

Geen opdringerig verkoopgeneuzel, maar wel belangstelling van de kant van de Ansbergen jongens, en een paar maal een compliment over de brommertjes die we bij ons hadden.

En dat laatste komt dan weer mooi uit, want daarover klagen wij tenslotte zelf ook niet... ;)

Prima koffie ook.
En een grote pan voor gehaktballen (geen grapje !!)


[~[url="http://i622.photobucket.com/albums/tt307/motorforumpuntnl/toertochten%202011/th_091b2efa.jpg?t=1310455987"]afbeelding~][/url]
...Ansbergen Motoren te Slagharen (Slagharen richting Moscou)...


En omdat er ook altijd een tijd van gaan is, knorren wij richting eind van de middag weer huiswaarts.

Zo rond klokslag half 6 brengen we weer iets van onrust in ons buurtje.

Want het is normaal gesproken erg stil in ons laantje.
Nu dus niet..., want met een open RSV is het definitief gedaan met wat voor rust ook...

Vrouwlief heeft buiten reeds een tafeltje gedekt, en op deze manier nadert dan een sfeervol, en kilometerrijk dagje zijn soort van hoogtepunt.


[~[url="http://i622.photobucket.com/albums/tt307/motorforumpuntnl/toertochten%202011/th_4cefce83.jpg?t=1310455943"]afbeelding~][/url]
...half 6 ; tafeltje, dekje...


Ik had een ruime 231 km. op de digitale kilometer klok erbij ; en 'broeder Boxershort' kan daar voor vandaag nog een kleine 260 (?) bijtellen denk ik.





Oh..., en vandaag..., straks maar us de vliegen en andere aangekoekte meuk van de brommer halen.

En stofzuigen..., afstoffen..., gras maaien..., en, en, en...
Want vandaag ook weer in de rol van 'huisman'... :r



:W




.
 
Hallo RoLoo,

Ik ben bezig met de aanschaf van de exacte Aprilia RSV4 die in het bericht vermeld staan.
Kun je mij voorzien van de cotactgegevens van de vorige eigenaar? Of hem misschien vragen of hij contact met mij op wil nemen?
Dan kan ik wat informatie over de fiets inwinnen.
Alvast bedankt.
waar staat hij tekoop die rsv4r
 
ik had gisteren overigens erg last van trillende/ stuiterende voorkant bij aanremmen. had net remblokken vernieuwd maar kan geen oorzaak bedenken, iemand idee?



Grigio ge zit met krom remschijven...heb net hetzelfde probleem gehad.
Heb een nieuw setje Brembo schijfjes besteld bij Capri Moto in Italia...want de originele
blijven krom trekken bij grof gebruik!!

Grtz Squeeze...
 
Beste mede motards iemand ervaring met kapotte snelheids sensor...zit deze aan het achterwiel of op de krukas?
Snelheidsmeter geeft constant 0 aan...niet evident met al die flitspalen hier in Belgie!!

Mvg Squeeze...
 
Beste mede motards iemand ervaring met kapotte snelheids sensor...zit deze aan het achterwiel of op de krukas?
Snelheidsmeter geeft constant 0 aan...niet evident met al die flitspalen hier in Belgie!!

Mvg Squeeze...

Op de RSV zat deze in ieder geval altijd bij het achterwiel. Kabeltje is makkelijk te vinden. Maar ja, zo'n RSV4 heeft natuurlijk een bups meer elektronica, dus het zal wel weer nèt anders zitten.
 
Zo vandaag de klepdeksel pakking vervangen, nu hopen dat ie dicht is.
Ik moet bekennen dat ik blij ben dat ik het zelf heb gedaan, want de €130 die ik zou moeten betalen bij de dealer voor het vervangen van drie rubbertjes van totaal 14 euro gaat mij net even te ver.

Heeft iemand hier het al zelf gedaan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan