Aprilia RSV4(V4) Onthuld! Eerste foto's!!

Wat vind je van de RSV4?

  • Heel erg bruut

    Stemmen: 50 66,7%
  • Best wel mooi

    Stemmen: 7 9,3%
  • Mwah gaat wel

    Stemmen: 13 17,3%
  • Wordt er niet warm van..

    Stemmen: 3 4,0%
  • Gewoon lelijk

    Stemmen: 2 2,7%

  • Totaal aantal stemmers
    75

NeoGeniX

MF veteraan
22 feb 2004
5.768
26
Utrecht
big_rsv4_02.jpg


zoom3_01305.jpg


Meer pics at Aprilia News
full
 
Laatst bewerkt:
"THE APRILIA RSV 4 “RACE MACHINE” IS UNVEILED FOR THE FIRST TIME


The Aprilia Superbike, the bike which from 2009 will bring the Noale based company back to four-stroke racing, has been unveiled for the first time during the Piaggio Group Convention in Milan.

After the success in the 2007 World Championships with Aprilia riders and bikes dominating the 125 and 250 classes (winning all four titles, a repeat of the 2006 performance), the Veneto company gave a preview of the eagerly awaited RSV 4 “Race Machine”.

An extraordinary preview to a privileged audience of more than 1,200 dealers attending the International Piaggio Group Convention.

Four cylinders, 1000 cc, power of well over 200 HP in the race version, the new bike due to make its road debut by the end of 2008 will mark Aprilia's return to the World Superbike Championship in the 2009 season.


The Aprilia RSV 4 is driven by the most revolutionary and powerful engine ever built by Aprilia. A four-cylinder one litre 65° V engine - a layout making it unique among all the world's production engines - in which the most sophisticated engine engineering is combined with top quality materials and the most advanced electronic control technology.

The Aprilia engine in fact uses integral ride-by-wire technology, opening up new frontiers in managing such a powerful engine, with almost infinite possibilities for controlling power output and traction."


Zoals ik begrijp is dit de SBK versie... niet de straatversie...
 
Ziet er niet verkeerd uit voor een SBK versie :9
Ben benieuwd hoe de straatversie eruit komt te zien en hoe het allemaal presteerd :Y
 
Ziet er niet verkeerd uit voor een SBK versie :9
Ben benieuwd hoe de straatversie eruit komt te zien en hoe het allemaal presteerd :Y

ik denk 2 koplampen boven de lucht inlaten. knippers in de spiegels. En zo'n r6 nummerbord bevestiging. Zodat je dat er heel snel kunt afknikkeren.

verder een mooie motor.
 
[afbeelding]

en dan bouwen ze zo'n nep yamaha met een frame uit 1992... |(

die eerste is zo retegeil en mooi gedettaileerd afgewerkt en dan kome ze met die v4 af...
hadde ze 'm beter nog een paar maandjes langer in de engineering afdeling laten staan en afgewerkt ipv er snel wat oud kuipwerk op te schroeven om 'm toch maar te kunne presenteren :r

blok specs ben ik wel naar benieuwd... geve ze niet veel over vrij tot nu toe |(
 
[afbeelding]

en dan bouwen ze zo'n nep yamaha met een frame uit 1992... |(

die eerste is zo retegeil en mooi gedettaileerd afgewerkt en dan kome ze met die v4 af...
hadde ze 'm beter nog een paar maandjes langer in de engineering afdeling laten staan en afgewerkt ipv er snel wat oud kuipwerk op te schroeven om 'm toch maar te kunne presenteren :r

blok specs ben ik wel naar benieuwd... geve ze niet veel over vrij tot nu toe |(

Er zijn nog nooit spypics geweest met een een ander frame :?
Mij maakt het weinig uit hoe een frame eruit ziet (tot op zekere hoogte), als het je voor-en achterwiel maar bij elkaar houd :P
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

en dan bouwen ze zo'n nep yamaha met een frame uit 1992... |(

die eerste is zo retegeil en mooi gedettaileerd afgewerkt en dan kome ze met die v4 af...
hadde ze 'm beter nog een paar maandjes langer in de engineering afdeling laten staan en afgewerkt ipv er snel wat oud kuipwerk op te schroeven om 'm toch maar te kunne presenteren :r

blok specs ben ik wel naar benieuwd... geve ze niet veel over vrij tot nu toe |(

Wat ben je toch eigenlijk ook een zielig mannetje :X
Ga lekker je eigen topic verknallen met je leeghoofdige posts. Jij hebt werkelijk geen verstand van techniek, laat staan respect voor de engineers die maanden aan zo'n apparaat werken :N

Jammer dat elke leeghoofdige idioot zonder enig idee benul van techniek een dergelijke motor kan aanschaffen........

En nu weer ontopic!
 
Terug
Bovenaan Onderaan