Aprilia RSW250 GP motor

Laatste deel reed hij idd groep 4, hij was in de pauze behoorlijk aan het gassen ( afstellen ?? ) met dat ding.. liep er heen en zag ineens dat het niet de fiets van TZ250 was en kwam toen in de war :X

Maar jij was er dus ook en nog wel meer mensen van hier blijkbaar ?!


Was er idd ook aanwezig en vele vele meer van of via MF. :Y
Normaliter rij ik veel racecracks dagen dit jaar minder omdat ik veel buitenland aan het rijden ben.
 
Ik ben zo lang dat ik met mn hoofd in de racecracks letters rij :P
Vanavond komt de rest erop heeft die duitse mevrouw mij beloofd ;)

Wat voor tijd heb je nog kunnen rijden ??
Mijn tijd werd niet geregistreerd helaas.
Maar op mn laptimer zag ik dat ik en keer onder de 2 minuten kwam.
Als alles top loopt kom ik wel weer naar de 54
 
Hadden er meer last van begreep ik. Gebruik zelf Racechrono app en bevalt me uitstekend.

Heb je nog iets kunnen regelen voor aanstaande maandag ? of nog anderen die dan gaan ?

Dag van circuitschool.nl, voor zover ik weet de enige met 6 sessies op assen ?
 
Zijn er hier toevallig nog mensen die een Aprilia Rs250 circuitkuip setje over hebben voor de verkoop.
Heb vorig jaar een RS250 gerestaureerd echter alles geheel origineel en nieuw spuitwerk, maar na een zomertje op de weg te hebben gereden wil ik hem dit jaar toch gaan uitlaten op de baan.
 
Zijn er hier toevallig nog mensen die een Aprilia Rs250 circuitkuip setje over hebben voor de verkoop.
Heb vorig jaar een RS250 gerestaureerd echter alles geheel origineel en nieuw spuitwerk, maar na een zomertje op de weg te hebben gereden wil ik hem dit jaar toch gaan uitlaten op de baan.

En dat plaats je hier omdat?

Open gewoon een te koop gevraagd topic.
 
Dat plaats ik hier omdat het hier over een aprillia gaat en er verschillende mensen hier zitten die dus wat met die motorfiets hebben. En wellicht wat hebben liggen en niet in het te koop gevraagd topic kijken.
Maar begrijp dat je de graag optreed als de MF politie. Succes hiermee.
 
Dat plaats ik hier omdat het hier over een aprillia gaat en er verschillende mensen hier zitten die dus wat met die motorfiets hebben. En wellicht wat hebben liggen en niet in het te koop gevraagd topic kijken.
Maar begrijp dat je de graag optreed als de MF politie. Succes hiermee.
Misschien is er verschil tussen een rsW en een gewone rs?|(
Vandaar zijn reactie.
 
De RSW is een pure race motor,heeft verder niks te maken met de RS250 daar is een ander topic over,
daar kan je beter die vraag stellen.
 
Dat plaats ik hier omdat het hier over een aprillia gaat en er verschillende mensen hier zitten die dus wat met die motorfiets hebben. En wellicht wat hebben liggen en niet in het te koop gevraagd topic kijken.
Maar begrijp dat je de graag optreed als de MF politie. Succes hiermee.
Er zijn zoveel Aprilia motoren,de RSW heeft niets met de RS250 gemeen,de eerste is een race motor de 2e een straatfiets.
Je kan je vraag beter in het RS topic stellen, Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11
 
Dat plaats ik hier omdat het hier over een aprillia gaat en er verschillende mensen hier zitten die dus wat met die motorfiets hebben. En wellicht wat hebben liggen en niet in het te koop gevraagd topic kijken.
Maar begrijp dat je de graag optreed als de MF politie. Succes hiermee.

Post je het ook in het rsv/caponord en weet ik veel welk ander topic?
Zoals hierboven gezegd, RS250 topic had ik begrepen.

En wees blij dat ik mijn handboeien-speldje nog niet heb anders lag je nu geboeid op de motorkap van mijn driewieler!
})
 
Jij ziet of hoort hem nog? Heeft hij er veel mee op circuit gereden? Wil zijn ervaring wel eens weten.
Nee,maar hij was niet zolang geleden nog op het forum,vandaar dat ik het weet van de cb550;)
Dit is de bewuste CB,heeft inderdaad aardig wat circuit ervaring,zou zeggen stuur hem een PBtje.
1663786032825.png
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan