Aprilia Scarabeo 125

porkow

Rookie
27 jun 2010
13
0
Afgelopen zaterdag m'n Aprilia Scarabeo 125 opgehaald bij van der Heyden motoren. Wat een geweldig apparaat, heb het al vaker gelezen, maar ik had al veel eerder een motorscooter moeten kopen.

Afgelopen zaterdag een mooie tocht terug gemaakt met z'n vieren, m'n broer (BMW R100GS) en de buren. Meekomen met zwaardere motoren op provinciale wegen is geen probleem, de snelweg is niet echt de plek voor m'n Scarabeo. Loopt wel door tot 120 km op de teller (zo'n 110 schat ik) maar je hebt niet genoeg over voor inhaalwerk en zo. Even een stukje snelweg is echter absoluut geen probleem.
Zodra je de stad bereikt ben je echt alles kwijt achter je wat zich op 2 (of meer) wielen beweegt en geen scooter is..

Gisteren avond door Rotterdam getoerd dat is dus echt lachen geblazen. Stuurt als een brommer, met genoeg power om gewoon vooraan bij 't stoplicht te gaan staan. Verbruik is belachelijk laag, beter dan 1:30, even fietspad over valt ook niemand op. Kortom helemaal goed! ;)


full
 
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Ik heb al eerder begrepen dat deze 125 belachelijk hard gaat.

Top, veel plezier,

Michel
 
Terug
Bovenaan Onderaan