Aprilia Scarabeo 250 kopen?

Delight

Koekblik rijleermeneer
16 nov 2018
1.578
1.795
Hattem
Ik heb momenteel een Sym Fiddle 3 125cc, maar kom wat vermogen tekort.
Alleen wil het prima voor woon/werk, maar voor touren met mijn dochter (die steeds vaker mee wil) merk ik dat ik continu aan de top van zijn kunnen zit.
Nu heb ik een mooie Aprilia Scarabeo 250 zien staan en vraag me af hoe de betrouwbaarheid is?
Wat ik ondertussen heb begrepen is dat er een Piaggio blok onderligt?
Zijn er hier mensen met ervaring met deze Aprilia?
 
Aprilia is een merk van Piaggio.
Ik ken de Aprilia Scarabeo 250 op zich niet, maar het motorblok is de oorspronkelijke versie van het motorblok dat ook gebruikt wordt in de Vespa GTS 300 en in de Piaggio Beverly 300. Ik heb zo een Beverly 300 en dat is een prima ding.
 
Bij Wildeman staat ook nog een Vespa GTS tekoop. Misschien kun je daar proefrijden kijken of je het wat vind. Piaggio blokken zijn opzich goed , alleen de brandstof pomp was een dingetje bij die wat oudere blokken meende ik.
 
Bij Wildeman staat ook nog een Vespa GTS tekoop. Misschien kun je daar proefrijden kijken of je het wat vind. Piaggio blokken zijn opzich goed , alleen de brandstof pomp was een dingetje bij die wat oudere blokken meende ik.
Heb alleen geen GTS geld! :+

Maar ben in onderhandeling over de prijs van de Aprilia!
 
Ik ken iemand die had een scarabeo 250 en zei dat die 250cc de eerste 60000km geen enkele hapering had gegeven, daarna verkocht voor iets anders.
Ik heb nu elf jaar een scarabeo 300 en ook nooit een probleem.
 
Ik ken iemand die had een scarabeo 250 en zei dat die 250cc de eerste 60000km geen enkele hapering had gegeven, daarna verkocht voor iets anders.
Ik heb nu elf jaar een scarabeo 300 en ook nooit een probleem.
Thanx voor je reactie
 
Nou…ik heb de gok genomen!
Hij rijdt erg fijn.
Een heel verschil met mijn vorige Sym Fiddle 3 125.
Ligt beter op de weg en trekt vlot zat!
893758D8-E39B-4449-BF57-9060ABB178F4.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan