Hoi...
Vandaag even op de shiver gestapt, wilde hem wassen en klaar maken voor de winter. Ging prima... starten, lopen. Omdat ik weet dat korte ritje niet best zijn, wilde ik even een blokje om( koud... maar prima) bochtje om, maar na 4-5 km; brandstoflampje, ABS... horten, stoten, en alles uit.
Naar zn neutraal en parkeer plaats op laten rollen.
Naar huis gelopen, op internet van alles geraadpleegd. Eenmaal thuis, gereedschap in de auto, zekeringen, en mn verse accu booster.
Zekeringen gecheckt, telkens bij aantikken van start knop viel alles weg, foutmelding in display
Afijn, accu toch maar ene boost gegeven, starten, lopen...
Bijdehand als ik ben, denk toch ff rondje, zal vast een incident zij geweest (motor staat al 2 maanden stil, en niet aan de lader)
Resultaat? 5 km verder, en weer hetzelfde, in 1 klap alles uit. Omdraaien contact, tikt de start motor bij starten en branden de lampen matig
.
Helaas was mn accubooster niet meer in staat om hem nog een keer te starten.. dus lopen... (kut)..
Nu thuis, accu eruit, ding aan de lader, accu testertje eraan... resultaat is "good", zie fotos...
Voordat ik een nieuwe accu bestel en dit het niet blijkt te zijn, wat denken jullie?
Het feit dat het tijdens het rijden gebeurde, maakt dat ik twijfel aan dynamo/spanningsrrgulaar....
Maar hoe stel je dat vast? Ik ben geen held met elektra, wil best handen uit de mouwen steken, maar zoek naar een gegronde oplossing...
Iemand suggesties?
Vandaag even op de shiver gestapt, wilde hem wassen en klaar maken voor de winter. Ging prima... starten, lopen. Omdat ik weet dat korte ritje niet best zijn, wilde ik even een blokje om( koud... maar prima) bochtje om, maar na 4-5 km; brandstoflampje, ABS... horten, stoten, en alles uit.
Naar zn neutraal en parkeer plaats op laten rollen.
Naar huis gelopen, op internet van alles geraadpleegd. Eenmaal thuis, gereedschap in de auto, zekeringen, en mn verse accu booster.
Zekeringen gecheckt, telkens bij aantikken van start knop viel alles weg, foutmelding in display
Afijn, accu toch maar ene boost gegeven, starten, lopen...
Bijdehand als ik ben, denk toch ff rondje, zal vast een incident zij geweest (motor staat al 2 maanden stil, en niet aan de lader)
Resultaat? 5 km verder, en weer hetzelfde, in 1 klap alles uit. Omdraaien contact, tikt de start motor bij starten en branden de lampen matig
.
Helaas was mn accubooster niet meer in staat om hem nog een keer te starten.. dus lopen... (kut)..
Nu thuis, accu eruit, ding aan de lader, accu testertje eraan... resultaat is "good", zie fotos...
Voordat ik een nieuwe accu bestel en dit het niet blijkt te zijn, wat denken jullie?
Het feit dat het tijdens het rijden gebeurde, maakt dat ik twijfel aan dynamo/spanningsrrgulaar....
Maar hoe stel je dat vast? Ik ben geen held met elektra, wil best handen uit de mouwen steken, maar zoek naar een gegronde oplossing...
Iemand suggesties?