Aprilia SL 1000 Falco R?

24 okt 2001
82
0
Amsterdam
Nou ben ik al een tijdje aan het rondkijken voor een motor... Ik zat te denken aan een sport-tour machine en heb wel interesse in een honda vfr, aprilia falco/futura etc.

Dus ook even naar aprilia.com om de falco te bekijken, wat dus een heel erg mooie fiets is ...Nu was ik vanavond aan het surfen en kom de Falco R tegen. Weet iemand hier iets meer van? Hij staat namelijk niet op de lijst van aprilia.com maar wel op die van apriliausa.com. Is hij nu niet in Europa te krijgen :( ?

02Falco1.jpg

02Falco3.jpg
 
Vind hem dan wel een stuk minder sportief eruit zin als de Europese Mille...
 
Het is geen Mille, maar een Falco, kijk maar naar frame en achtervork.
 
Laatst bewerkt:
Heb maar eens een mailtje gestuurd naar Aprilia.

Lijkt me wel wat als opvolger van mijn huidige fiets (over een jaar of twee).
 
Doe mij de bovenste maar :9~

Echt vet, zijn dat niet de kleurstellingen voor 2002? Of wordt de falco helemaal vervangen door dat nieuwere type streetfighter achtige ding? (dat er ook wel leuk uitziet)
 
Ik vraag me dus ook af wat dit nou precies is. De normale falco, zoals je die nu kunt kopen heeft een \'geknepen\' motorblok van 118pk. Sinds de R bij aprilia voor sportiviteit staat zat ik me af te vragen of dit nou de \'ongeknepen\' versie is...En hij heeft een mooiere kleurstelling dan de normale falco :P
 
Zouden die Amerikanen er niet gewoon een R achter geplakt hebben, en dus is het gewoon een Falco???
 
Oke heren/dames,

Mijn rechtschapen gevoel als moderator zegt mij dat dit topic niet op de goeie plaats staat. :P

Maar ik zou niet weten waar het wel op de goeie plaats staat, kan iemand in zijn oneindige goedheid vertellen waar dit topic het best kan staan? Dan zal mijn dank groot zijn! :}
 
aangezien het sportieve karakter van de fiets hoort ie in supersport thusi (wij wachten nog steeds tot ruud die super er aans vanaf weglaat)
moved alg -> ss
 
[offtopic] Zeg Pooh, kun je bij de mf-filmpjes (in je sig) niet bij vermelden waar welk filmpje over gaat?
Ik heb er nl een gedownload maar die was erg :z
[/offtopic]
 
[offtopic] Zeg Pooh, kun je bij de mf-filmpjes (in je sig) niet bij vermelden waar welk filmpje over gaat?
Ik heb er nl een gedownload maar die was erg :z
[/offtopic]

Hehehe, en hoe moet\'k dat doen man?
Telkens een .txt file die niemand leest bijvoegen ofzo?

Aangezien ik geen jota van dbase enzo ken is het allemaal wat teveel werk om al die dingen up-to-date te houden
 
Hij is erg mooiiii

Als je alle restricties eruit haalt en ander uitlaat systeem heb je net zoveel vermogen als een RSV MILLE met een ander uitlaatsysteem en restricties eraf

Het is een echte aanrader en een fijne fiets om te wheelien hij komt heel geleidelijk in zijn 2 omhoog kan je makkelijk het balance punt vinden
 
Terug
Bovenaan Onderaan