Aprilia Sl 750 shiver

Rensmt07

MF'er
31 aug 2022
39
8
Hallo allemaal ik ben mij aan het verdiepen in deze motor heeft iemand ervaring met deze motor en wil deze ervaring delen
 
Hallo allemaal ik ben mij aan het verdiepen in deze motor heeft iemand ervaring met deze motor en wil deze ervaring delen

Kijk maar eens in dit topic:

Prachtige motor trouwens. Ooitje eentje proef gereden maar bij mij komt er geen Aprilia meer in huis.
 
Yep
Heerlijke fiets.
Lust een slokje benzine, maar daar krijg je veel rijplezier voor terug.
Stuurt als een scheermes, bokt wel bij lage toerentallen.
Zo'n kleine rotonde neem je dus altijd met een flinke snelheid. :+
Op de snelweg pak je wel veel rijwind.
Ik rij het liefste lekker binnendoor.
 
Ik heb er toen eentje nieuw gekocht, veel plezier van gehad, afhankelijk van het bouwjaar zijn er zijn een paar modificaties die door de dealer gedaan moesten worden maar dat staat vast in het Shiver topic wat hierboven is gepost.

Ik heb op de mijne een Hyperpro Streetbox laten zetten, ging hij nog beter van rijden.
 
Laatst bewerkt:
maat van mij had de 1e versie. de km teller bleef (na 3,4 jaar woonwerk) op 99,999km steken 8-)
 
Yep
Heerlijke fiets.
Lust een slokje benzine, maar daar krijg je veel rijplezier voor terug.
Stuurt als een scheermes, bokt wel bij lage toerentallen.
Zo'n kleine rotonde neem je dus altijd met een flinke snelheid. :+
Op de snelweg pak je wel veel rijwind.
Ik rij het liefste lekker binnendoor
Oké heel erg bedankt voor je berichtje
 
Ik heb er toen eentje nieuw gekocht, veel plezier van gehad, afhankelijk van het bouwjaar zijn er zijn een paar modificaties die door de dealer gedaan moesten worden maar dat staat vast in het Shiver topic wat hierboven is gepost.

Ik heb op de mijne een Hyperpro Streetbox laten zetten, ging hij nog beter van rijden.
Oké heel erg bedankt voor je berichtje
 
Terug
Bovenaan Onderaan