Aprilia SL1000 Falco, deeltje 2!

hmmm... wij krijgen een schrale 11 euro printtegoed per kwartaal :/

genoeg, maar met kleurenprintjes voor eind/prakticumverslagen er bij gewoon te weinig... helaas de schuld van wat idiote studenten die het leuk vonden de kleurenprinter te gebruiken om hun kamer te behangen... bedankt nog... stelletje apen...
Ik zeg ook niet dat ik het krijg van mijn school.... ;)

Alleen is de pincode van de ´key operator´ altijd te vinden op het apparaat zelf en kan je het betaalsysteem even uitzetten (vergeet het daarna niet weer aan te zetten).
 
Leuk hoor!

Worden dat soort foto´s standaard genomen op circuits, en kan je die dan later kopen oid?

In principe staat er altijd wel een fotograaf, alleen die mensen van motorfoto.nl staan weer niet bij evenementen van Motorsportlifestyle om maar eens een voorbeeld te noemen. Motorsportlifestyle heeft weer afspraken met andere fotografen.

Wel grappig hoor, kun je een hoop van leren. Je ziet precies wat je fout doet en dus moet verbeteren.
 
Ik zeg ook niet dat ik het krijg van mijn school.... ;)

Alleen is de pincode van de ´key operator´ altijd te vinden op het apparaat zelf en kan je het betaalsysteem even uitzetten (vergeet het daarna niet weer aan te zetten).
dus jij bent diegene waardoor ik dat schrale tegoed heb en die h*erenkleurenprintjes zo duur zijn :/
 
Check! ;)




Weet iemand nog een goedkoop adresje voor een rechter radiateur? |( (en is deze hetzelfde als van de mille?) . . . . .
 
Laatst bewerkt:
_O-

sorry... ik hoop dat alleen de hond er wat aan heeft geknabbelt?





en weer zon, nog nooit zo bruin geweest sinds ik mijn eerste motor heb gekocht :W :+
 
Had afgelopen dinsdag de balen B|

M'n Appie is volgens mij aan vervanging van koppelingsplaten toe.. 1 week voordat ik tourtochie ga maken in der heimat!
Ik pakte een fijn "2" bocht en bij voluit accelereren ging toerental wel heel rap omhoog! Ik had ongeveer 10 km gereden en vond dat dat wel kon, asfalt was schoon, lekker buitentemperatuurtje... daarna beetje spelen en voelde zo af en toe slippen van koppeling.
Heb ik gelijk???????

Week ervoor net beurtje gehad (olie, filter en nwe voorband, MPP)

edit;
belangrijkste vraag; vind iemand van jullie het verantwoord om dikke tourtocht te gaan maken met soms slippende koppeling??

Heb voor de tourtocht de kopeling toch maar laten vervangen. Inmiddels staat er kleine 2000 km bij m'n appie op de km teller! Fijne tocht mooie bochten, etc.
 
Probleem is alleen dat dit topic een kleine 10 maanden in gebruik is geweest. Ben bang dat ik de 2500 topics niet ga halen.

(2500*10)/12= ruim 2000 jaar. En daarbij neem ik nog niet mee dat waarschijnlijk bij veroudering van het model het topic 'iets' minder bezocht zal worden...

Zou er in de toekomst überhaupt nog motor mogen worden gereden?
 
Over 2000 jaar is het een fel begeerde klassieker, nog een echte verbrandings motor.
Om benzine te kopen moet je een hyptoheek afsluiten, om het te gebruiken moet je toestemming vragen bij de EU en greenpeace, voor de laatste groep gaat veel geld kosten om die om te kopen :+
 
Laatst bewerkt:
#@%!!*,
Heb ik bijna het nieuwe openingstopic af, sluit ik dat tabblad af.... grrr.




En ik heb een bloedhekel aan Greenpeace.
 
Terug
Bovenaan Onderaan